Neljän lapsen isä ei kelpaa naisille
Ainoastaan lihava nainen on musta kiinnostunut vaikka olen itse 174/65.
Kommentit (79)
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 08:35"]Neljän vieraan kakaran kitinöitä kuuntelemaan ja ruokaa laittamaan - joo ei kiitos.
[/quote]
Älä unohda exiä.
Lapseton lyhyt mies ei kelpaa naisille! Saa myös ihmetellä, miksi lapseton, raitis, liikuntaa ja ulkoilua harrastava, rauhallinen, kiinteä, avulias, pubeissa käymätön mies ei kelpaa. En myöskään istu kaljatölkki kädessä sohvalla katsomassa urheilu, kun en seuraa urheilua ollenkaan. Teen jopa kotitöitä ja siivoan. Lyhyys on miehen kirous!
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 08:44"]
Lapseton lyhyt mies ei kelpaa naisille! Saa myös ihmetellä, miksi lapseton, raitis, liikuntaa ja ulkoilua harrastava, rauhallinen, kiinteä, avulias, pubeissa käymätön mies ei kelpaa. En myöskään istu kaljatölkki kädessä sohvalla katsomassa urheilu, kun en seuraa urheilua ollenkaan. Teen jopa kotitöitä ja siivoan. Lyhyys on miehen kirous!
[/quote]
Ton kyllä keksit ihan päästäsi. En tajua miksi miehet aina alkaa uikuttaa tuota virttä, että lyhyt ei kelpaa ja pitää olla alfamies. Tuo on vaan kökköä, jota miehet uskottelee toisilleen, vaikka naiset ei niin ajattele. Tota itkiessä voi niin kätevästi sivuuttaa sen todellisen syyn, että kukaan nainen ei halua alkaa hyysäämään neljää vierasta lasta.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 07:56"]
Noni, eli kelpaathan sinä. Nainen se on lihavaki. Itse olet vaan liian nirso.
[/quote]
Ei kelpaa itsensä tasoisille naisille.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 08:37"]Oot liian laiha rimpula ja lyhyenläntä. Siihen päälle neljä lasta ERI äitien kanssa (voi morjens, mikä mättää, että jo kaksi perhettä on hajonnut? Sussa vikaa?). Ja kaiken kruununa vähättelet ylipainoisia siten, ettei ne ole naisia ollenkaan. Vieläkö ihmettelet mikset kelpaa? Ikääkin sulla taitaa jo olla aika paljon lasten määrästä päätellen.
[/quote]
Vielä pahempaa, jos ikää on alle 30 tuolla historialla.
[/quote]Joo,tai sitten oot muuten tylsä. Aina syytellään ulkoisia avuja jos ei kelvata ja kuitenkin aika moni lyhyt mies on kelvannut jopa misseille:) Oma mieheni on 169cm. Joo lyhyt on kun itse olen 168cm, mutta hänessä oli muita avuja.Tässä naapurustossa on (uskokaa tai älkää) monta vielä hyhempää miestä ja naimisissa kaikki. Rouvat toki ovat todella lyhyitä hekin.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 08:20"]
Mitä jos olisit käyttänyt enemmän ehkäisyä? Menneisyyden virheistä saa maksaa ja nyt sinun on hyväksyttävä ja otettava lihava nainen. Mikä on lihava? Olen 2 lapsen ja yh ja 166/69
[/quote]
Melko lihava siis. Täällä pidetään 174/66 laihana, mutta ihan sopivat mitat jos esim. urheilee.
Taitaa vaan palstan pullukat arvioida omien läskilasiensa kanssa asiaa.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 09:01"]
[/quote]
[/quote]
Ap taitaa arvioida tasonsa yläkanttiin. Kyllä kauniille naisellekin neljän lapsen yhäriys usealle eri miehelle laskee ns. Tasoa, joten valinnanvara suomalaisissa miehissä on aika heikko. naiset harvoin valittaa, että kelpaavat vain lihaville miehille. Johtuisko siitä, että suurin osa miehistä on ylipainoisia, joten nirso jää ilman.
Setäni on viiden lapsen yksinhuoltaja. Hyvin tuntuisi kelpaavan naisille, mutta ei aio alkaa vakavaan parisuhteeseen ennen kuin lapset alkavat olla valmiita muuttamaan omilleen. Setä on pienipalkkainen, ylipainoinen duunari, ei mikään komea, tylsä tavis. Mutta hän on vastuuntuntoinen ja huolehtii lapsistaan, asettaa heidät ensimmäiseksi. Sepäs naisia kiinnostaa :)
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 09:07"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 09:01"]
[/quote]
[/quote]
Ap taitaa arvioida tasonsa yläkanttiin. Kyllä kauniille naisellekin neljän lapsen yhäriys usealle eri miehelle laskee ns. Tasoa, joten valinnanvara suomalaisissa miehissä on aika heikko. naiset harvoin valittaa, että kelpaavat vain lihaville miehille. Johtuisko siitä, että suurin osa miehistä on ylipainoisia, joten nirso jää ilman.
[/quote]
Eri asia. Mies voi ottaa ritolat ja vaihtaa maisemaa, ei ole lapsi roikkumassa puntissa kiinni, mutta nainen ei pääse lasta karkuun ainakaan yhdeksään kuukauteen. Lisäksi aloittaja ei maininnut olevansa yh.
[/quote]
Mulle kelpaisit. Oon ite 158.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 09:01"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 07:56"]
[/quote]
[/quote]
Eikös se taso määrity sillä, kenelle kelpaa eikä omilla kuvitelmilla.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 09:13"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 08:44"] Lapseton lyhyt mies ei kelpaa naisille! Saa myös ihmetellä, miksi lapseton, raitis, liikuntaa ja ulkoilua harrastava, rauhallinen, kiinteä, avulias, pubeissa käymätön mies ei kelpaa. En myöskään istu kaljatölkki kädessä sohvalla katsomassa urheilu, kun en seuraa urheilua ollenkaan. Teen jopa kotitöitä ja siivoan. Lyhyys on miehen kirous! [/quote] Mulle kelpaisit. Oon ite 158.
[/quote]
Entä pituus?
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 09:13"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 09:01"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 07:56"] Noni, eli kelpaathan sinä. Nainen se on lihavaki. Itse olet vaan liian nirso. [/quote] Ei kelpaa itsensä tasoisille naisille. [/quote] Eikös se taso määrity sillä, kenelle kelpaa eikä omilla kuvitelmilla.
[/quote]
Ei aina näinkään.
[/quote]
Kuinka pahasti olet piintynyt tapoihisi? Olisiko elämä kanssasi tyyliä it's my way or highway? Olen tavannut monia 30-40 v. miehiä, jotka voisivat luetella pitkän rimssun hyviä puoliaan, mutta yhteistä elämää ei kannata ajatellakaan, kun ovat niin tottuneita omiin yksineläjän tapoihinsa. Ruokailut, nukkumiset, saunomiset, harrastukset.. Ei kiitos. Minulla on lukujärjestys jo työn puolesta, vapaa-aikana haluan mennä fiiliksen mukaan enkä kellon tai kalenterin.
Riippuu monesta asiasta. Kahden lapsen isä on aika normi. Neljä lasta on jo tosi paljon.
Kyllä näin on, lyhyt mies kelpaa kyllä auttamaan ja on turvallista kysyä pieneltä mieheltä apua, koska ei ole mitään miehisiä ominaisuuksia pelottamassa naisia. Jos lähesty naista parisuhdemielessä, niin vastaus on, aina ei. On käyty pullukat, yh-äidit, anorektikot, pitkät naiset, työttömät naiset, koulutetut naiset lävitse ja monesti ei edes vastata. Nainen sanoo suomessa, että juo maitoa niin vahvistut, mene Aasiaan siellä on sinun kokoisille seuraa, miehen pitää olla miehen kokoinen, sinun kanssa tulisi vain pieniä jälkeläisiä ja pienet jälkeläiset eivät menesty, tulee lyhytjalkaisia lapsia sinun kanssa. Tällaisia kommentteja tulee, kun naista lähestyy tosi tarkoituksessa. Kaveriksi kelpaa lyhyt mies oikein mainiosti, mutta ei parisuhteeseen. Ne miehet ovat onnellisessa asemassa, jotka ovat saaneet lapsia hankittua.
Naisille? Miksi sinun pitäisi kelvata useammalle naiselle? Eikö yksi riitä?
Lyhyissä miehissä on aina luonteessa vikaa, siksi ovat jääneet lyhyiksi
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 08:19"]Minä haluan omia lapsia. Kuinka monta lasta haluaisit kanssani tehdä?
[/quote]
Ja tähänkään et vastannut. Päättele siitä, että miksi et kiinnosta.