Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neljän lapsen isä ei kelpaa naisille

Vierailija
26.09.2015 |

Ainoastaan lihava nainen on musta kiinnostunut vaikka olen itse 174/65.

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenteesi takia et kelpaisi. Etkä myöskään lapsilvun takia. Itselläni 2 ja siihen 4 lisää.. no thanks

Vierailija
42/79 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolisi, yök. Neljä penikkaa ilmeisesti kahden naisen kanssa väkerrettynä, johan siinä ovet käy kuin saluunassa kun äpärää ramppaa sisään ja ulos. Minusta tämän asian suhteen ei kannata tyytyä itseään heikompitasoiseen, lapsettomalle lapseton, yhden lapsen äidille yhden lapsen isä jne. Toisaalta jos löydät kaltaisesi pentutehtailijan, tuskin teidän rahat riittävät lukaaliin, johon elättilauma mahtuu. Olisi kannattanut huolehtia ehkäisystä, mies kun ei voi abortista päättää vahingon satuttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 09:23"]

Asenteesi takia et kelpaisi. Etkä myöskään lapsilvun takia. Itselläni 2 ja siihen 4 lisää.. no thanks

[/quote]

pata kattilaa soimaa

Vierailija
44/79 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 09:09"]Setäni on viiden lapsen yksinhuoltaja. Hyvin tuntuisi kelpaavan naisille, mutta ei aio alkaa vakavaan parisuhteeseen ennen kuin lapset alkavat olla valmiita muuttamaan omilleen. Setä on pienipalkkainen, ylipainoinen duunari, ei mikään komea, tylsä tavis. Mutta hän on vastuuntuntoinen ja huolehtii lapsistaan, asettaa heidät ensimmäiseksi. Sepäs naisia kiinnostaa :)
[/quote]
Kiinnostaa niin kauan, kun ei itse tarvitse niitä lapsia kodissaan passata. Kyllähän se ihailua herättää, mies kun on tuossa tilanteessa Suomen kieroutuneessa ilmipiirissä sankari ja nainen huora, mutta ei kukaan todellisuudessa halua noin suurta rasitetta itselleen. En ymmärrä mikä aivovamma on naisella, joka hehkuttaa lapsistaan huolehtivaa miestä, itsestäänselvyyshän sen pitäisi olla. Nainen taas kaipaa suhteeseen muutakin, ei se pidemmän päälle lämmitä, jos joku hyysää exiensä kanssa hankittua jälkikasvua, mutta jättää kumppaninsa huomiotta.

Vierailija
45/79 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 08:44"]

Lapseton lyhyt mies ei kelpaa naisille! Saa myös ihmetellä, miksi lapseton, raitis, liikuntaa ja ulkoilua harrastava, rauhallinen, kiinteä, avulias, pubeissa käymätön mies ei kelpaa. En myöskään istu kaljatölkki kädessä sohvalla katsomassa urheilu, kun en seuraa urheilua ollenkaan. Teen jopa kotitöitä ja siivoan. Lyhyys on miehen kirous!

[/quote]

Kuinka lyhyt sitten olet. Ihmettelen aina kun naiset sanovat että miehen pitää olla pitkä,  kuitenkin olen 168cm  ja ihan hoikka, kasvot ok. Saan naisilta lähes joka kerta esim deitti profiilissa vastauksen että siellähän komea mies ja kun osaa vielä käyttäytyä kohteliaasti jaoosoittaa olevansa muutakin kuin pillun perässä en ole koskaan vielä saanut pakkeja naisilta joista olen itse ollut kiinnostunut ja kuitenkin niitä naisia on ollut useita kymmeniä enemmän kuin keskiverto miehellä. Mies 30v

Vierailija
47/79 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat todella kriittisiä tiettyihin ominaisuuksiin miehissä, joiden takia moni mies jää vailla parisuhdetta.

Treffipalstoilla pituus on valttia – lyhyt mies ei naista saa?

http://yle.fi/uutiset/treffipalstoilla_pituus_on_valttia__lyhyt_mies_ei_naista_saa/8298663

Vierailija
48/79 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 08:07"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 08:02"]

Niin, pieni mieshän ap on, mutta kai joku pienikokoinen nainen hänetkin voisi kelpuuttaa.

[/quote]Onhan ap kelvannnut jollekin, vai miten ne lapset ovat saaneet alkunsa?

Totta! En edes tajunnut, mutta olet tosi lyhyt. Naisille se on yhtä suuri miinus kuin miehille lihavuus. Joten olette "tasoissa".

[/quote]

Vierailija
49/79 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 09:15"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 09:13"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 09:01"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 07:56"] Noni, eli kelpaathan sinä. Nainen se on lihavaki. Itse olet vaan liian nirso. [/quote] Ei kelpaa itsensä tasoisille naisille.   [/quote] Eikös se taso määrity sillä, kenelle kelpaa eikä omilla kuvitelmilla.

[/quote]

Ei aina näinkään.

[/quote]
Kyllä, aina näin. Taso määrittyy sillä, kuinka houkuttelevia ominaisuuksia ihmisellä on vastapuolen silmissä.

Vierailija
50/79 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 09:18"]

Naisille? Miksi sinun pitäisi kelvata useammalle naiselle? Eikö yksi riitä?

[/quote]

Kun en kelpaa yhdellekään naiselle! Pituus huomataan ensimmäiseksi ja muut puuttuvat maskuliiniset ominaisuudet. Pieni mies on paskaa parisuhdemarkkinoilla!

Vierailija
51/79 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 09:36"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 08:44"]

Lapseton lyhyt mies ei kelpaa naisille! Saa myös ihmetellä, miksi lapseton, raitis, liikuntaa ja ulkoilua harrastava, rauhallinen, kiinteä, avulias, pubeissa käymätön mies ei kelpaa. En myöskään istu kaljatölkki kädessä sohvalla katsomassa urheilu, kun en seuraa urheilua ollenkaan. Teen jopa kotitöitä ja siivoan. Lyhyys on miehen kirous!

[/quote]

Kuinka lyhyt sitten olet. Ihmettelen aina kun naiset sanovat että miehen pitää olla pitkä,  kuitenkin olen 168cm  ja ihan hoikka, kasvot ok. Saan naisilta lähes joka kerta esim deitti profiilissa vastauksen että siellähän komea mies ja kun osaa vielä käyttäytyä kohteliaasti jaoosoittaa olevansa muutakin kuin pillun perässä en ole koskaan vielä saanut pakkeja naisilta joista olen itse ollut kiinnostunut ja kuitenkin niitä naisia on ollut useita kymmeniä enemmän kuin keskiverto miehellä. Mies 30v
[/quote]
Arvostan paljon enemmän miestä, jolla on muutamia pitkiä suhteita taustallaan kuin kymmenillä kaadoillaan kerskuvaa lajitoveria. Jokuhan tuossa nyt mättää, joko et kelpaa naisille tai naiset eivät kelpaa sinulle, panoista ja suhteista ei voi puhua samana päivänä.

Vierailija
52/79 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 09:12"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 09:07"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 09:01"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 07:56"]

Noni, eli kelpaathan sinä. Nainen se on lihavaki. Itse olet vaan liian nirso.

[/quote]

Ei kelpaa itsensä tasoisille naisille.

[/quote]

Ap taitaa arvioida tasonsa yläkanttiin. Kyllä kauniille naisellekin neljän lapsen yhäriys usealle eri miehelle laskee ns. Tasoa, joten valinnanvara suomalaisissa miehissä on aika heikko. naiset harvoin valittaa, että kelpaavat vain lihaville miehille. Johtuisko siitä, että suurin osa miehistä on ylipainoisia, joten nirso jää ilman.

[/quote]

Eri asia. Mies voi ottaa ritolat ja vaihtaa maisemaa, ei ole lapsi roikkumassa puntissa kiinni, mutta nainen ei pääse lasta karkuun ainakaan yhdeksään kuukauteen. Lisäksi aloittaja ei maininnut olevansa yh.
[/quote]

Joo mutta kun nainen saa kuulla että miehellä on lapsi, josta ei välitä, niin ei sekään plussapisteitä miehelle tuo.

Vierailija
53/79 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 09:36"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 08:44"]

[/quote]

[/quote]

Olet perseennuolija. Itsekunnioitusta en myisi vaikka olisi kaikki maailman pillut.

Vierailija
54/79 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 09:40"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 09:15"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 09:13"] [quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 09:01"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 07:56"] Noni, eli kelpaathan sinä. Nainen se on lihavaki. Itse olet vaan liian nirso. [/quote] Ei kelpaa itsensä tasoisille naisille.   [/quote] Eikös se taso määrity sillä, kenelle kelpaa eikä omilla kuvitelmilla. [/quote] Ei aina näinkään.   [/quote] Kyllä, aina näin. Taso määrittyy sillä, kuinka houkuttelevia ominaisuuksia ihmisellä on vastapuolen silmissä.

[/quote]

Ei ole olemassa mitään vastapuolta.

Vierailija
55/79 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kun tajuaisi että miehellä mitat ja ulkonäkö saadaan näkymättömiin näin: ole sosiaalinen ja mukava, pukeudu kivasti mukaellen sitä mikä on muotia (ja kiinnitä huomiota siihen millaiset kengät ovat) ja ennen kaikkea ole kohtelias ihan kaikille.
ihmisille.

Naiselle ulkonäkökriteerit on paljon kovemmat.

Vierailija
56/79 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista ettei kelpaa kun luulisi sen lasten määrän todistavan että penis on ponteva.

Vierailija
57/79 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 09:58"]

Omituista ettei kelpaa kun luulisi sen lasten määrän todistavan että penis on ponteva.

[/quote]Ja normaalipaino ja hyvä kroppa edesauttaa ihania voimakkaita työntöjä. Ah!

Vierailija
58/79 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituudella ei ole mulle mitään merkitystä, mutta en ottais neljän lapsen isää. Vaikka olen ylipainoinen, niin ei se tarkoita, että kaikki käy. Osaan olla yksinkin

Vierailija
59/79 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet lyhyt ruipelo.

Vierailija
60/79 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 09:50"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 09:36"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 08:44"]     Lapseton lyhyt mies ei kelpaa naisille! Saa myös ihmetellä, miksi lapseton, raitis, liikuntaa ja ulkoilua harrastava, rauhallinen, kiinteä, avulias, pubeissa käymätön mies ei kelpaa. En myöskään istu kaljatölkki kädessä sohvalla katsomassa urheilu, kun en seuraa urheilua ollenkaan. Teen jopa kotitöitä ja siivoan. Lyhyys on miehen kirous! [/quote] Kuinka lyhyt sitten olet. Ihmettelen aina kun naiset sanovat että miehen pitää olla pitkä,  kuitenkin olen 168cm  ja ihan hoikka, kasvot ok. Saan naisilta lähes joka kerta esim deitti profiilissa vastauksen että siellähän komea mies ja kun osaa vielä käyttäytyä kohteliaasti jaoosoittaa olevansa muutakin kuin pillun perässä en ole koskaan vielä saanut pakkeja naisilta joista olen itse ollut kiinnostunut ja kuitenkin niitä naisia on ollut useita kymmeniä enemmän kuin keskiverto miehellä. Mies 30v [/quote] Arvostan paljon enemmän miestä, jolla on muutamia pitkiä suhteita taustallaan kuin kymmenillä kaadoillaan kerskuvaa lajitoveria. Jokuhan tuossa nyt mättää, joko et kelpaa naisille tai naiset eivät kelpaa sinulle, panoista ja suhteista ei voi puhua samana päivänä.

[/quote]

Arvasinhan että haukut,  mutta sentään kuitenkin olen pitkässä parisuhteessa ja useampia lapsiakin, mutta nämä naiset tottakai oli ennen tätä parisuhdetta. Mies 30v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä