Neljän lapsen isä ei kelpaa naisille
Ainoastaan lihava nainen on musta kiinnostunut vaikka olen itse 174/65.
Kommentit (79)
Itse en kelpuuttaisi naista, jolla ennestään yli 1lapsi. Pyöreyttä saa olla.
T.M32, 181/90, pitkä ja komea.
Kun puhun lihavista tarkoitan lihavia. Yli 100 kiloisia. Olen kaksi vuotta ollut ilman naista. Kaikki lähtee siinä vaiheessa kun kerron että mulla on neljä lasta kahdelle naiselle.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 10:16"]
Itse en kelpuuttaisi naista, jolla ennestään yli 1lapsi. Pyöreyttä saa olla. T.M32, 181/90, pitkä ja komea.
[/quote]Mutta nainen lorpahtaakin raskaudesta ja muuttuu epähaluttavaksi, kuin mätä omena tai rusina. Mies sen sijaan todistaa naimavoimansa.
Mutta ei mies, jolla ikää eikä lapsia myöskään kelpaa naisille.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 10:20"]
Kun puhun lihavista tarkoitan lihavia. Yli 100 kiloisia. Olen kaksi vuotta ollut ilman naista. Kaikki lähtee siinä vaiheessa kun kerron että mulla on neljä lasta kahdelle naiselle.
[/quote]
Niin, kukaan nainen ei oikein pysty kuvittelemaan enää perustavansa perheen sun kanssa. Isyytesikin on varmaan vähän niin ja näin, jos parisuhteesi hajoavat pikkulapsivaiheessa.
Kelpaa neljän lapsen isä, se vain riippuu, millainen ihminen hän on! Kaikki eivät ole ulkonäkökeskeisiä. Meidän taloyhtiöön muutti neljän lapsen isä, jota alkoi naiset HETI piirittää. Symppis tyyppi. Yhden naisen kanssa alkoi seurustella, ihan siitä läheltä oli se nainen.
Ap on enemmänkin rimpula kuin lyhyt. Lisäksi tuollainen asenne "en kelpaa naisille" kertoo siittä, että koon lisäksi uupuu itseluottamusta. Käy vähän puntilla, syö kunnolla ja kasvata vähän itseluottamustasi siinä samalla niin mahdollisuudet paranevat.
En mäkään kattelisi, sillä nopeasti laskettuna sulla menee 1000eur/kk lasten elareihin, mikä on suoraan pois meidän mahdollisen perheen elättämisestä. Niin monella ei kuitenkaan ole 4000e/nettotuloja että mua kiinnostaisi. Yhteiset lapsemme jäisi siis minun elätettäviksi ja vaikka minulla siihen varaa onkin niin mieluummin nyt vaan otan lasteni isäksi sellaisen jolla ei ole jo ennestään tällaisia kuluja tai että kaupan päälle tulisi rasitteeksi 4 lasta ja ex-eukko.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 09:24"]
En huolisi, yök. Neljä penikkaa ilmeisesti kahden naisen kanssa väkerrettynä, johan siinä ovet käy kuin saluunassa kun äpärää ramppaa sisään ja ulos. Minusta tämän asian suhteen ei kannata tyytyä itseään heikompitasoiseen, lapsettomalle lapseton, yhden lapsen äidille yhden lapsen isä jne. Toisaalta jos löydät kaltaisesi pentutehtailijan, tuskin teidän rahat riittävät lukaaliin, johon elättilauma mahtuu. Olisi kannattanut huolehtia ehkäisystä, mies kun ei voi abortista päättää vahingon satuttua.
[/quote]Todella rumaa puhua lapsista äpäränä tai elättilaumana. Vaikka lapset on jonkun muun kuin sinun itsesi, ei se tee niistä äpäriä. Ihmisen sivistystason näkee niitä, miten se puhuttelee muita ihmisiä. Fiksu ihminen ei alennu nimittelemään muita ja näin ylennä itseään.
Älä ap välitä näistä p.askan jauhajista. Niiden kommentit kertoo niistä enemmän kuin sinusta. Ole ylpeä itestäsi juuri tuollaisena. Totta on, että neljä lasta on useimmille iso määrä, mutta on toisenlaisiakin tarinoita kuultu ja nähty. Koetko, että sinun on saatava suhde keinolla millä hyvänsä? Lapset tarvii sinua varmasti tällä hetkellä paljon. Voitko höllätä elämänasennetta, mikäli koet ettet kelpaa kenellekään? Kyllä elämä järjestyy aina tavalla tai toisella, ajan kans.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 08:16"]
Ei noilla mitoilla missejä voi odotelle. Liian nirso olet.
[/quote]
No onhan hän jo todistettavasti neljä kertaa saanut :D
Minkä ikäisiä sun lapset on? Jos aivan pieniä, joitain naisia voi pelottaa että joutuvat lapsenlikoiksi. Jotkut voivat ajatella että et halua enempää lapsia ja jos nainen itse haluaisi niin siinä on liian suuri ongelma.
Itse en näe lasten lukumäärää esteenä enkä miehen lyhyyttäkään. Jos synkkaa hyvin ja on muutenkin puoleensavetävä mies niin nuo ei todellakaan ole miinuksia. Mutta itselläni ei olekaan enää suunnitelmissa saada lisää lapsia enkä välttämättä haluaisi edes asua yhdessä vaan "vain" seurustella.
Minkä ikäinen itse olet? Ehkä sun kannattaisi katsella hieman itseäsi vanhempia naisia jos olet vielä kovin nuori.
Naiset ei huomaa pientä hottentottia. Ap:llä on bemarikuskin mitat.
4 lapsen isä, aviossa ja työtön ihmetteli, kun en innostunut hänestä. Lähdin sittemmin 167cm, lapsettoman miehen matkaan. Ja ihanaa on! Kyllä tuollainen lauma jälkikasvua laskee sinua sinkkumarkkinoilla huomattavan alas, hyväksy se. Kun lisätään vielä luonteesi, niin pahalta näyttää.
Mä huolin, olen 165/52 lapseton nainen ja lähdin vastuuntuntoisen, lyhyen, mahtavan , leijonaisä miehen matkaan, jolla siis 4 lasta ennestään (samalle nasell, naine kuili auo-onnettomuudessa 6v sitten)
. Nyt odotellaan ensimmäistä yhteistä lasta, uusperhekuviot sujuu loistavasti. Olen tosi onnellinen!!!
tsemppiä ap, kyllä se oikea sua odottaa...
[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:22"]
Mä huolin, olen 165/52 lapseton nainen ja lähdin vastuuntuntoisen, lyhyen, mahtavan , leijonaisä miehen matkaan, jolla siis 4 lasta ennestään (samalle nasell, naine kuili auo-onnettomuudessa 6v sitten)
. Nyt odotellaan ensimmäistä yhteistä lasta, uusperhekuviot sujuu loistavasti. Olen tosi onnellinen!!!
tsemppiä ap, kyllä se oikea sua odottaa...
[/quote]
sori kirj virheet. Mainitakoon vielä,että olen kaunis ja vedin puoleeni vai ns. Pintaliitajamiwhiä, jolla oli rahaa, mutta puuttui sielukkuus. Nykyisessä miehessäni on vaan KAIKKI kohdallaan!
En ymmärrä miksi syyt pistetään aina lasten piikkiin. Että lapset on vika, että siksi ei kelpaa :D Bullshit sanon minä.