Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä miehen saamisessa on niin vaikeaa?

Vierailija
25.09.2015 |

En ole itse mikään super-hottis kaunotar, mutta silti olen naimisissa ja tuntuu, että niitä miehiä pyörii jatkuvasti ympärillä. Ja on pyörinyt jo viimeiset 10 vuotta (olen 33v). Ihmettelen, miten joillakin on niin vaikea löytää kumppania? Miehethän ovat niin helppoja! Ja en tarkoita, että jokaisen vastaantulijan pitäisi kelvata, mutta kyllä niitä kunnollisia ja mielenkiintoistakin miehiä riittää..

Kommentit (129)

Vierailija
61/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ympärillä on, useimmiten, pyörinyt paljon miehiä, mutta miksi ne on kaikki varattuja? Lähetänkö mä tietämättäni jotain viestiä: kohtele mua huonosti?

Vierailija
62/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on varattu, ja siksi sinkkumiehille turvallinen flirttailukohde. Ap ei nimittäin odota, että  "ympärillä pörräävät" miehet haluaisivat hänen kanssaan parisuhteeseen. 

Varatut miehet ovat muuten parhaita lirkuttelijouta ja nauttivat sinkknaisten huomiosta. Semmoinen "kukkona tunkiolla" meininki. Onkohan ap tällainen nainen? Paistattelee sinkkumesten huomiossa ja nauttii...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:46"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:41"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:39"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:38"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:32"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:31"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:26"]

No yritä sitten erilaisia miehiä. Miehissäkin on niitä ujoja jotka eivät uskalla livenä lähestyä. Netissä kynnys ottaa yhteyttä on huomattavasti matalampi.

[/quote]

:D

Kummasti teidän miesten argumentit muuttuvat hassusti keskustelun edetessä! Mutta ymmärretään, ymmärretään: johtuen siitä, että 1) te valehtelette, 2) ette käsitä lainkaan sitä millaista elämää tavalliset naiset elävät, 3) valehtelette myös omista preferensseistänne naisten suhteen.

Alussa: naiset nirsoja, kaikilla naisilla jono, naisen ei tarvitse tehdä edes mitään saadakseen miehen kiinnostumaan (yleinen oletus palstalla). SITTEN kun nainen kertoo, että ei ole kokenut mitään näistä vastuu teidän valehtelusta sysätään naiselle, koska nainen itse ei ole ollut aktiivinen tai on liian nirso, tai yrittää vääriä miehiä.

No katsotaanpas nyt: naisen ei ole koskaan teidän mukaan edes mukamas tarvinnut olla aktiivinen, koska naisen tavallisuus takaa ne maagiset miesjonot.

[/quote]

No sovitaan sitten niin, en jaksa miesvihajankkaajan kanssa jauhaa enempää jos ei kerran apu kelpaa. Ole sitten vaikka yksin ja kuvittele miehistä mitä ikinä haluat.

[/quote]

En mä vihaa miehiä. Mä vihaan itseäni yli kaiken koska en koskaan teille miehille kelvannut :(

[/quote]Luuseriasenne. Tollaset itsetunnottomat naiset on rasittavia. Ja yleensä en naisia hauku koska olen iteki nainen. Mutta nyt jumalauta ryhdistäytykää!

[/quote]

Mulla oli ennen itsetunto ok, mutta en voi sille mitään että jos on tullut torjutuksi koko elämänsä miesten taholta niin se vaikuttaa ja pahasti.

Enkä mä nyt ole enää vuosiin edes yrittänyt saada miestä, koska se on selvää etten sellaista edes saisi.

[/quote]So? Niin minuakin on koeteltu ja monin tavoin. En ole sortunut,murentunut, vaan vahventunut entisestään. Ja YKSIN olen kaiken paskan keskellä taistellut eteenpäin. Ja olen todella tyytyväinen itteeni. Ja saisin ihan varmaan hyvän miehen jos sellasen haluisin. 

[/quote]

No sä nyt olet varmaan ihan jees nainen. Mä en ole saanut edes epäkelpoa miestä vaikka niitäkin yritin.

Kuka nyt paskaa huolis.

Vierailija
64/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmettelen kuin ap. Itse olen 4-kymppinen ja sinkku olin viimeksi 19-vuotiaana. Varattuna ympärillä pyöri miehiä riesaksi asti, erottuani löysin uuden käytännössä heti vaikkei todellakaan ollut edes haku päällä. En ole mikään kaunotar, mutta miehet tuntuvat kuulemani pohjalta arvostavan minussa urheilullisuutta, positiivista elämänasennetta ja lämminsydämisyyttä. Tällä kombolla on saanut korkeakoulutettuja, fiksuja ja komeita miehiä.

Vierailija
65/129 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu? Vastauksia viestiin 104!

Vierailija
66/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo.. Tätä palstaa aika kauan lukeneena, ja todella monen miehen vlitusketjuja myös lukeneena, joissa he valittavat että heidänkaltaisensa "tavllinen, kunnon mies" ei naista saa, olen lähes joka kerta tullut todistaneeksi lopulta samaa asiaa; kun aletaan kysyä, minkälainen nainen heille KELPAA, niin vaatimuksia alkaa tulla, yksi mikä on aina toistunut on se että ei saa olla ylipainoa, ei yhtään. Ymmärrän toki että sairaalloinen ylipaino on nou nou sekä miehille että naisille, mutta nämä miehet vaativat hoikkuutta tai "normaalia", joka miesten sanomana tarkoittaa käytännössä sitä hoikkuutta. Kaltaiseni ylipainoinen, mutt täysin terve nainen on täysin näkymätön miehille..

Vierailija
67/129 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 12:58"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:45"]

Hyvin helppoa naiselle kun on itse aloitteellinen ja kysyy miestä tapaamaan vaikkapa kahvilla. Suurin osa miehistä kyllä lähtee treffeille jos nainen on aloitteellinen, mutta vastaavasti suurin osa naisista antaa pakit kun mies tekee aloitteen. Enkä tarkoita mitään känniörvellystä vaan asiallista aloitetta ja juttelemaan tulemista. Silti suurin osa naisista odottaa passiivisena miesten aloitteita, jotka sitten torjuvat. Kaikkein nurinkurisinta tässä tilanteessa on, että olemalla aloitteellinen nainen saisi treffit lähes joka kerta ja todennäköisesti saisi sellaisen miehen jonka haluaakin.

[/quote]

Mikset lue kaikkia kommentteja? Täällä useampi nainen on tehnyt kaikkensa eikä siltikään ole miehille kelvannut.

Mitä siihen sanot?
[/quote]
Muutamat yksittäistapaukset eivät muuta sitä tosiasiaa, että suurin osa naisista saa miehen treffeille jos tekee aloitteen. Kunpa miehilläkin olisi yhtä vaivatonta, mutta yleensä mies tulee torjutuksi ja on poikkeus jos nainen suostuu treffeille. Luuletko että miehille on yhtään helpompaa kelpaamattomuuden osalta kun miehille tulee pakkeja paljon enemmän kuin naisille johtuen siitä, että 1) naiset tekevät huomattavasti vähemmän aloitteita ja 2) miehet harvemmin torjuvat naisen aloitteen.

Vierailija
68/129 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 13:59"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 12:58"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:45"] Hyvin helppoa naiselle kun on itse aloitteellinen ja kysyy miestä tapaamaan vaikkapa kahvilla. Suurin osa miehistä kyllä lähtee treffeille jos nainen on aloitteellinen, mutta vastaavasti suurin osa naisista antaa pakit kun mies tekee aloitteen. Enkä tarkoita mitään känniörvellystä vaan asiallista aloitetta ja juttelemaan tulemista. Silti suurin osa naisista odottaa passiivisena miesten aloitteita, jotka sitten torjuvat. Kaikkein nurinkurisinta tässä tilanteessa on, että olemalla aloitteellinen nainen saisi treffit lähes joka kerta ja todennäköisesti saisi sellaisen miehen jonka haluaakin. [/quote] Mikset lue kaikkia kommentteja? Täällä useampi nainen on tehnyt kaikkensa eikä siltikään ole miehille kelvannut. Mitä siihen sanot? [/quote] Muutamat yksittäistapaukset eivät muuta sitä tosiasiaa, että suurin osa naisista saa miehen treffeille jos tekee aloitteen. Kunpa miehilläkin olisi yhtä vaivatonta, mutta yleensä mies tulee torjutuksi ja on poikkeus jos nainen suostuu treffeille. Luuletko että miehille on yhtään helpompaa kelpaamattomuuden osalta kun miehille tulee pakkeja paljon enemmän kuin naisille johtuen siitä, että 1) naiset tekevät huomattavasti vähemmän aloitteita ja 2) miehet harvemmin torjuvat naisen aloitteen.

[/quote]

Jos et halua kuulla yksittäistapauksia, niin sitten kannattaa omissa, idioottimaisissa kommenteissa välttää sanontoja kuten "hyvin helppoa naiselle, kun..." ja niin edelleen :D

Mutta tosiaan miesten tekopyhyys asiassa on käsitelty jo edellisellä sivulla.

Vierailija
69/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:30"]Oiskohan se syy ihan teissä naisissa, te asettatte meille miehille niin käsittämättömiä vaatimuksia, että jäätte itse sinkuiksi. 

Tässä mm yleisimmät naisten vaatimukset miehille

- Pitää olla korkeakoulutus ja kaiken maailman professori ja hömpänpömppä maisteritutkinnot yms

- Pitää olla sixpack, lihaksia, komea.

- Pitää olla intti käyty, jos on saanut vapautuksen terveydellisistä syistä niin ei kelpaa

- Pitää olla rikas, ei saa olla vähäosainen tai keskiluokkainen

- Työpaikka pitää olla joku liikemies, tj, johtaja, päälikkö, pankkiiri, porvariammatti yms. duunariammatit esim sähkömies ja putkimies on ehdoton nou nou.

Syy on teissä naisissa.
[/quote]

Lol! En ole itsekään korkeakoulutettu, sellaisen seurassa tunnen oloni vähän saumattomasti, joten mieluiten tavis duunari mulle.

En ole perinteisesti komeiden miesten perään, pidän tavallisen näköisistä miehistä. Oikeastaan nenä on ainoa joka voi toimia ratkaisevana tekijänä. Suotakoon tämä minulle anteeksi. Siisti pitää olla. Salihirmut eivät kolahda, mutta pidän vahvoista miehistä. Suotakoon sekin anteeksi. Läskiä saa todellakin olla päällä.

Intin perään en ole ikinä kysynyt! :D

En myöskään rahan, enkä odota että mies tarjoaa. Jos tarjoaa, tarjoan seuraavan.

Mielestäni vaatimukseni ovat alhaalla eikä niistäkään oikeastaan kuin siisteys ja hygienia ole sellaisia, joista en voisi tinkiä. Toki normaalit käytöstavat ja empaattisuus, ilkeää tai töykeää en voisi ottaa.

Itse olen arviolta 7 ulkonäöltä ja todella hyväluontoinen sekä hauska. Miehet hullaantuvat kyllä aika helposti, mutta miten siitä edetään parisuhteeseen??

Vierailija
70/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saumattomasti = saamattomaksi

Vierailija
71/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yritä sitten erilaisia miehiä. Miehissäkin on niitä ujoja jotka eivät uskalla livenä lähestyä. Netissä kynnys ottaa yhteyttä on huomattavasti matalampi.

[/quote]

Kummasti teidän miesten argumentit muuttuvat hassusti keskustelun edetessä! Mutta ymmärretään, ymmärretään: johtuen siitä, että 1) te valehtelette, 2) ette käsitä lainkaan sitä millaista elämää tavalliset naiset elävät, 3) valehtelette myös omista preferensseistänne naisten suhteen.

Alussa: naiset nirsoja, kaikilla naisilla jono, naisen ei tarvitse tehdä edes mitään saadakseen miehen kiinnostumaan (yleinen oletus palstalla). SITTEN kun nainen kertoo, että ei ole kokenut mitään näistä vastuu teidän valehtelusta sysätään naiselle, koska nainen itse ei ole ollut aktiivinen tai on liian nirso, tai yrittää vääriä miehiä.

No katsotaanpas nyt: naisen ei ole koskaan teidän mukaan edes mukamas tarvinnut olla aktiivinen, koska naisen tavallisuus takaa ne maagiset miesjonot.

[/quote]

Kukahan se valehtelee? Mikä lie onkaan tuo sinun looginen päättelyvirhe viralliselta nimeltään, kun luet ensin foorumilta lukuisilta eri kirjoittajilta lukuisia eri viestejä joissa eri kirjoittajilla on keskenään erilaisia ja jopa toisensa poissulkevia argumentteja, ja sen jälkeen niputat ne kaikki yhteen oman agendasi mukaisesti, että tätä mieltä MIEHET yhtenä yhtenäisenä joukkona ovat ja sanot että, miehet valehtelevat ja miesten argumentit muuttuvat.

Ryhmä koostuu yksilöistä, ja yksilöillä on keskenään erilaisia mielipiteitä. Olipa tämä ryhmä sitten miehet, suomalaiset tai vaikka lahtelaiset.  Se että sinä poimit tietyt mielipiteet sieltä kuin rusinat pullasta ja esität, että tämä ryhmä on tätä mieltä, ei kuitenkaan vastaa todellisuutta kyseisestä ryhmästä.

Vierailija
72/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 18:48"]

[/quote]

[/quote]

Kukahan se valehtelee? Mikä lie onkaan tuo sinun looginen päättelyvirhe viralliselta nimeltään, kun luet ensin foorumilta lukuisilta eri kirjoittajilta lukuisia eri viestejä joissa eri kirjoittajilla on keskenään erilaisia ja jopa toisensa poissulkevia argumentteja, ja sen jälkeen niputat ne kaikki yhteen oman agendasi mukaisesti, että tätä mieltä MIEHET yhtenä yhtenäisenä joukkona ovat ja sanot että, miehet valehtelevat ja miesten argumentit muuttuvat.

Ryhmä koostuu yksilöistä, ja yksilöillä on keskenään erilaisia mielipiteitä. Olipa tämä ryhmä sitten miehet, suomalaiset tai vaikka lahtelaiset.  Se että sinä poimit tietyt mielipiteet sieltä kuin rusinat pullasta ja esität, että tämä ryhmä on tätä mieltä, ei kuitenkaan vastaa todellisuutta kyseisestä ryhmästä.

[/quote]

No ihan selviö se on tosielämässä millaisten naisten perään ne miehet ovat.

Turha syyttää viestintuojaa ja totuudenpuhujaa.

Vierailija
73/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaikeaa. Oon missinmittainen ja -painoinen. enkä käy missään eikä tuolla ulko-oven takana jonoa näy vaikka kuinka siellä ramppaan. 

Vierailija
74/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mietitäänpäs. Ikää kohta 40 ja saldo miehissä seuraava: 2 perseen puristelijaa alle kaksikymppisenä, yksi tuntematon ihailija välillä 20-30 (soitteli, ei kertonut nimeään) ja viimeisen kymmenen vuoden sisällä yksi kiinnostunut kännikala. Joten jonoa pukkaa... Ja ei, en pidä itseäni susirumana, opiskelin miehisenä pidetylle alalle, jossa myöskin työskennellyt lähes 20 vuotta. Itse olen kyllä tehnyt joitakin aloitteita, mutta ne eivät ole koskaan johtaneet haluttuun lopputulokseen.

Vierailija
75/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 19:45"]

On se vaikeaa. Oon missinmittainen ja -painoinen. enkä käy missään eikä tuolla ulko-oven takana jonoa näy vaikka kuinka siellä ramppaan. 

[/quote]

Miehet vaativat vielä sen missitasoisen kauneuden myös naamaan...

Vierailija
76/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 18:19"]

Joopa joo.. Tätä palstaa aika kauan lukeneena, ja todella monen miehen vlitusketjuja myös lukeneena, joissa he valittavat että heidänkaltaisensa "tavllinen, kunnon mies" ei naista saa, olen lähes joka kerta tullut todistaneeksi lopulta samaa asiaa; kun aletaan kysyä, minkälainen nainen heille KELPAA, niin vaatimuksia alkaa tulla, yksi mikä on aina toistunut on se että ei saa olla ylipainoa, ei yhtään. Ymmärrän toki että sairaalloinen ylipaino on nou nou sekä miehille että naisille, mutta nämä miehet vaativat hoikkuutta tai "normaalia", joka miesten sanomana tarkoittaa käytännössä sitä hoikkuutta. Kaltaiseni ylipainoinen, mutt täysin terve nainen on täysin näkymätön miehille..

[/quote]

Ehkä en sit ole tavallinen mies mutta mulle kelpaisi yhtä hyvin ylipainoinen, normaalipainoinen tai hoikka nainen, olen jossain vaiheessa elämääni ollut ihastunut jokaiseen noista eli kivannäköisiä naisia löytyy ainakin minun silmiini riippumatta painosta. Ei paino ole ratkaisevaa, vaan luonne eli tulee juttuun toisen kanssa ja toisen seura kiinnostaa. Ei mua kiinnostaisi nainen joka on hyvännäköinen, mutta sitten luonteeltaamme oltaisiin kuvaannollisesti eri planeetoilta. Mutta itse en ole kelvannut eivätkä naiset ole osoittaneet mitään kiinnostusta mua kohtaan. Mua on lapsena kiusattu ja tytöiltä tulleet irvailut ulkonäöstä oli paha juttu. Siksi aloitteiden tekeminen on ollut hankalaa ja se että on tullut pelkkiä torjumisia, on tehnyt minusta kyynisen muiden suhteen. En mä aloitteita enää ole tehnyt aikoihin kun se on täysi mahdottomuus, kun on aina tullut torjutuksi eikä tosiaan naisiltakaan ole tullut aloitteita. Voisin enää tehdä aloitteen vain jos voisin olla sataprosenttisen varma että nainne on kiinnostunut. 

Vierailija
77/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa se on nyt sitten silleen, että kun sinäkin ap olet onnistunut miehen saamaan, niin kyllä kaikki muutkin saa. Onhan se kiva, että sulla on noin positiivinen asenne, mutta kun se sun asenteesi ei jodata ainuttakaan kaksilahkeita meidän miehettömien luo. Kato, meitä on sellaisiakin, jotka eivät kelpaa kenellekään tai kenties just ja just jollekin lökäpöksy-alkkikselle, joka ei taas meille kelpaa. Miehessä pitää olla sitä jotakin eikä löpöttävät pöksyt ole sitä.

Vierailija
78/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 19:54"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 19:45"]

[/quote]

Miehet vaativat vielä sen missitasoisen kauneuden myös naamaan...

[/quote]

Jo on väsynyttä settiä...

Vierailija
79/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:40"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:38"]

Se on se mitä mieheltä odotetaan. Kaikki naiset on mieltyneet just samanlaisiin miehiin ja ne on viety käsistä. Sitten ei kelpaa ne ylimääräiset miehet mitä olis tarjolla jonoksi asti.

[/quote]

Te miehet kuvittelette, että nuo jonot ovat olemassa. Toki ne ovat, mutta te jonotatte vain kauneimpien naisten luo.

Kellään tuntemallani sinkkunaisella ei ole ollut koskaan jonoa. Itsellä ei edes kahta miestä samanaikaisesti, jotka olisivat olleet muka kiinnostuneita.

[/quote]

Tai sitten et itse edes päästä ketään edes lähellesi että sinusta voisi olla kiinnostunut

Vierailija
80/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen: "Yhyy kukaan ei koskaan kiinnostu musta"

Oikeasti: "Yhyy musta kiinnostuu vaikka kuinka moni mutta jokainen on liian lihava/lyhyt/laiha/köyhä/ruma/huonosti pukeutuva jne."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan