Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä miehen saamisessa on niin vaikeaa?

Vierailija
25.09.2015 |

En ole itse mikään super-hottis kaunotar, mutta silti olen naimisissa ja tuntuu, että niitä miehiä pyörii jatkuvasti ympärillä. Ja on pyörinyt jo viimeiset 10 vuotta (olen 33v). Ihmettelen, miten joillakin on niin vaikea löytää kumppania? Miehethän ovat niin helppoja! Ja en tarkoita, että jokaisen vastaantulijan pitäisi kelvata, mutta kyllä niitä kunnollisia ja mielenkiintoistakin miehiä riittää..

Kommentit (129)

Vierailija
81/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:53"]

Eli pitääkö mun nyt sitten tehdä se johtopäätös, että olen teille miehille sitten liian ruma ja läski kun ette kiinnostu? BMI 20 ja kasvot tavalliset.

Ei täällä miesjonoja ole ollut, koskaan mies ei ole pyytänyt mua edes kahville :D Täysin näkymätön olen, poislukien tietysti ne tilanteet kun miesten on pakko puhua esim. töissä mulle.

[/quote]

Monta olet ITSE pyytänyt kahville?

Vierailija
82/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono itsetunto on varmaan ongelma sekä miehille että naisille. Itsestä on aina tuntunut, että Groucho Marxia lainatakseni "en halua kuulua kerhoon, joka huolii minut jäseneksen". Eli kiinnostuneet ovat automaattisesti ei-kiinnostavia. Yksin onkin paras olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/129 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 14:29"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 13:59"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 12:58"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:45"] Hyvin helppoa naiselle kun on itse aloitteellinen ja kysyy miestä tapaamaan vaikkapa kahvilla. Suurin osa miehistä kyllä lähtee treffeille jos nainen on aloitteellinen, mutta vastaavasti suurin osa naisista antaa pakit kun mies tekee aloitteen. Enkä tarkoita mitään känniörvellystä vaan asiallista aloitetta ja juttelemaan tulemista. Silti suurin osa naisista odottaa passiivisena miesten aloitteita, jotka sitten torjuvat. Kaikkein nurinkurisinta tässä tilanteessa on, että olemalla aloitteellinen nainen saisi treffit lähes joka kerta ja todennäköisesti saisi sellaisen miehen jonka haluaakin. [/quote] Mikset lue kaikkia kommentteja? Täällä useampi nainen on tehnyt kaikkensa eikä siltikään ole miehille kelvannut. Mitä siihen sanot? [/quote] Muutamat yksittäistapaukset eivät muuta sitä tosiasiaa, että suurin osa naisista saa miehen treffeille jos tekee aloitteen. Kunpa miehilläkin olisi yhtä vaivatonta, mutta yleensä mies tulee torjutuksi ja on poikkeus jos nainen suostuu treffeille. Luuletko että miehille on yhtään helpompaa kelpaamattomuuden osalta kun miehille tulee pakkeja paljon enemmän kuin naisille johtuen siitä, että 1) naiset tekevät huomattavasti vähemmän aloitteita ja 2) miehet harvemmin torjuvat naisen aloitteen.

[/quote]

Jos et halua kuulla yksittäistapauksia, niin sitten kannattaa omissa, idioottimaisissa kommenteissa välttää sanontoja kuten "hyvin helppoa naiselle, kun..." ja niin edelleen :D

Mutta tosiaan miesten tekopyhyys asiassa on käsitelty jo edellisellä sivulla.
[/quote]

Laput silmille, sormet korviin ja kaikki miesten syyksi kun ei pystytä tosiasioita kumoamaan. No, ei kai av:lta muuta voi odottaakkaan.

Vierailija
84/129 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:14"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:06"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:00"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:56"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:55"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:49"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:40"] [quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:38"] Se on se mitä mieheltä odotetaan. Kaikki naiset on mieltyneet just samanlaisiin miehiin ja ne on viety käsistä. Sitten ei kelpaa ne ylimääräiset miehet mitä olis tarjolla jonoksi asti. [/quote] Te miehet kuvittelette, että nuo jonot ovat olemassa. Toki ne ovat, mutta te jonotatte vain kauneimpien naisten luo. Kellään tuntemallani sinkkunaisella ei ole ollut koskaan jonoa. Itsellä ei edes kahta miestä samanaikaisesti, jotka olisivat olleet muka kiinnostuneita. [/quote] Seli seli. Mun exätkään ole mitään missejä olleet. [/quote] Juurikin noin. Onhan varmasti olemassa sekä pinnallisia naisia, että miehiä jotka tuijottavat vain ulkonäköä, mutta ei se ainakaan itelle oo ikinä mikään tärkein kriteeri ollut. Päinvastoin ujot ja arkisen näköset "naapurintytöt" aina kiinnostaneet enemmän, kuin itseään täynnä olevat bimbot. [/quote] Ja mitähän alapeukun arvoista tuossa mahtoi olla?

[/quote]

Mä ujona ja tavallisena naisena alapeukutin katkerana, koska yksikään mies ei ole ollut musta kiinnostunut :)

[/quote]

No oletko laittanut ilmoitusta nettiin, tai tehnyt jotain sen eteen?

[/quote]

Nyt puhutaan oikeasta elämästä :)

Eli: missä mun miesjononi siis ovat? Olen käynyt läpi lukiot, korkeakoulut ja kolunnut eri työpaikat ja harrastukset. Koskaan, ikinä ei ole ollut miehet samanaikaisesti minusta kiinnostuneita.

Vittu mua ottaa päähän teidän vammaisten miesten oletukset, kun tosiasiassa se teidän "arkisen näköinen nainen" on joku Megan Fox ilman meikkiä, ja ujo nainen se kauniisti punasteleva ja kihertävä nainen.

En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa teidän nettikirjoitteluja "tavallisten" naisten kelpaavuudesta, kun arjessa te kaikki miehet kuolaatte muna pystyssä samojen kauniiden ja suosittujen naisten perään :D :D

[/quote]

Eli et ole tehnyt yhtään mitään ja odottelet että miehet vaan tulisivat tuolla arkisissa olosuhteissa ilman edes alkoholin rohkaisua polvillaan anelemaan tutustumista?

[/quote]

Juuri näin. On ihme että vieläkin monet naiset odottaa että miehet tulisivat iskemään heitä missä tahansa ja koska tahansa. Jopa koulussa ja töissä. Mieshän voi saada jopa syytteen jos se rupeaa sellaista tekemään. 

Nainenkin voisi vähän panostaa siihen miehen saantiin niin aivan varmasti mahdollisuudet löytää mies nousee 100 kertaiseksi. 

Vierailija
85/129 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:17"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:14"]

Eli et ole tehnyt yhtään mitään ja odottelet että miehet vaan tulisivat tuolla arkisissa olosuhteissa ilman edes alkoholin rohkaisua polvillaan anelemaan tutustumista?

[/quote]

Ei niitä baareissakaan ole :) Aina ne tietyt samat naiset saavat kaikkien miesten huomion, kun me vakkarisinkut jäädään ilman.

Te itse sanoitte, että naisen ei tarvitse olla kuin tavallinen ja se, jos ei ole miestä johtuu naisen omasta nirsoudesta. Miten voi olla nirso ja valikoiva, jos ei ole ketään miestä edes kenestä valita?

[/quote]

Mitä olet ITSE tehnyt saadaksesi miehen? Kuinka montaa olet pyytänyt ulos? 

Vierailija
86/129 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpais suurinpiirtein kuka vaan mutta koska olen niin hemmetin ujo ja ruma niin ei kukaan tämmöstä halua :(

Vierailija
87/129 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 17:09"]

Juuri näin. On ihme että vieläkin monet naiset odottaa että miehet tulisivat iskemään heitä missä tahansa ja koska tahansa. Jopa koulussa ja töissä. Mieshän voi saada jopa syytteen jos se rupeaa sellaista tekemään. 

Nainenkin voisi vähän panostaa siihen miehen saantiin niin aivan varmasti mahdollisuudet löytää mies nousee 100 kertaiseksi. 

[/quote]

Mikset sinä lue koko ketjua????????????????

Minä olin aiempi jolle tuo vastaus: olen ollut myös aloitteellinen monet kerrat. Enkä ole päässyt koskaan treffeille. Eli ei, osa meistä naisista on teille miehille täysin kelpaamattomia.

Vierailija
88/129 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 17:11"]Mulle kelpais suurinpiirtein kuka vaan mutta koska olen niin hemmetin ujo ja ruma niin ei kukaan tämmöstä halua :(

[/quote]
Kuka esimerkiksi?

Vierailija
89/129 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpuutan ulkonäöllisesti ehkä 1% miehistä nii kyllä se nyt vaan on haastavaa.

Vierailija
90/129 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 17:16"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 17:11"]Mulle kelpais suurinpiirtein kuka vaan mutta koska olen niin hemmetin ujo ja ruma niin ei kukaan tämmöstä halua :( [/quote] Kuka esimerkiksi?

[/quote]

Mä samanlaisena naisena olen saanut pakkeja myös työttömiltä ja mt-ongelmaisilta miehiltä.

Vierailija
91/129 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 18:19"]

Joopa joo.. Tätä palstaa aika kauan lukeneena, ja todella monen miehen vlitusketjuja myös lukeneena, joissa he valittavat että heidänkaltaisensa "tavllinen, kunnon mies" ei naista saa, olen lähes joka kerta tullut todistaneeksi lopulta samaa asiaa; kun aletaan kysyä, minkälainen nainen heille KELPAA, niin vaatimuksia alkaa tulla, yksi mikä on aina toistunut on se että ei saa olla ylipainoa, ei yhtään. Ymmärrän toki että sairaalloinen ylipaino on nou nou sekä miehille että naisille, mutta nämä miehet vaativat hoikkuutta tai "normaalia", joka miesten sanomana tarkoittaa käytännössä sitä hoikkuutta. Kaltaiseni ylipainoinen, mutt täysin terve nainen on täysin näkymätön miehille..

[/quote]

Ei todellakaan ole näkymätön

Vierailija
92/129 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 17:12"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 17:09"]

[/quote]

Minä olin aiempi jolle tuo vastaus: olen ollut myös aloitteellinen monet kerrat. Enkä ole päässyt koskaan treffeille. Eli ei, osa meistä naisista on teille miehille täysin kelpaamattomia.
[/quote]

Vastoin monien naisten luuloa silmien räpyttely, hiuskiehkuroiden pyörittely sormenpäillä ja vieno muikistelu EIVÄT OLE ALOITTEITA.

Vierailija
93/129 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 17:20"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 17:12"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 17:09"] Juuri näin. On ihme että vieläkin monet naiset odottaa että miehet tulisivat iskemään heitä missä tahansa ja koska tahansa. Jopa koulussa ja töissä. Mieshän voi saada jopa syytteen jos se rupeaa sellaista tekemään.  Nainenkin voisi vähän panostaa siihen miehen saantiin niin aivan varmasti mahdollisuudet löytää mies nousee 100 kertaiseksi.  [/quote] Mikset sinä lue koko ketjua???????????????? Minä olin aiempi jolle tuo vastaus: olen ollut myös aloitteellinen monet kerrat. Enkä ole päässyt koskaan treffeille. Eli ei, osa meistä naisista on teille miehille täysin kelpaamattomia. [/quote] Vastoin monien naisten luuloa silmien räpyttely, hiuskiehkuroiden pyörittely sormenpäillä ja vieno muikistelu EIVÄT OLE ALOITTEITA.

[/quote]

Pyysin niitä miehiä ihan suoraan treffeille.

Vierailija
94/129 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 17:12"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 17:09"]

[/quote]

[/quote]
Et olekaan tehnyt mulle aloitetta. Mitäs siihen sanot jos kelpaisitkin?

Vierailija
95/129 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 17:24"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 17:12"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 17:09"] Juuri näin. On ihme että vieläkin monet naiset odottaa että miehet tulisivat iskemään heitä missä tahansa ja koska tahansa. Jopa koulussa ja töissä. Mieshän voi saada jopa syytteen jos se rupeaa sellaista tekemään.  Nainenkin voisi vähän panostaa siihen miehen saantiin niin aivan varmasti mahdollisuudet löytää mies nousee 100 kertaiseksi.  [/quote] Mikset sinä lue koko ketjua???????????????? Minä olin aiempi jolle tuo vastaus: olen ollut myös aloitteellinen monet kerrat. Enkä ole päässyt koskaan treffeille. Eli ei, osa meistä naisista on teille miehille täysin kelpaamattomia. [/quote] Et olekaan tehnyt mulle aloitetta. Mitäs siihen sanot jos kelpaisitkin?

[/quote]

Nolot rukkaset.

Vierailija
96/129 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin saat miehen kiinnostumaan:

a) Hymyile

b) Katso miestä silmiin

c) Ole ystävällinen ja iloinen

Ei voi olla niin vaikeaa...

Vierailija
97/129 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 19:22"]

Näin saat miehen kiinnostumaan:

a) Hymyile

b) Katso miestä silmiin

c) Ole ystävällinen ja iloinen

Ei voi olla niin vaikeaa...

[/quote]Itse en hymyile turhaan. Elämässä on muutakin miettimistä kuin se että pitäs alkaa miellyttämään jotakuta ihmistä. Jos ei omana itsenä kelpaa, niin mitäs sitten.

Vierailija
98/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 18:19"]Joopa joo.. Tätä palstaa aika kauan lukeneena, ja todella monen miehen vlitusketjuja myös lukeneena, joissa he valittavat että heidänkaltaisensa "tavllinen, kunnon mies" ei naista saa, olen lähes joka kerta tullut todistaneeksi lopulta samaa asiaa; kun aletaan kysyä, minkälainen nainen heille KELPAA, niin vaatimuksia alkaa tulla, yksi mikä on aina toistunut on se että ei saa olla ylipainoa, ei yhtään. Ymmärrän toki että sairaalloinen ylipaino on nou nou sekä miehille että naisille, mutta nämä miehet vaativat hoikkuutta tai "normaalia", joka miesten sanomana tarkoittaa käytännössä sitä hoikkuutta. Kaltaiseni ylipainoinen, mutt täysin terve nainen on täysin näkymätön miehille..
[/quote] Pöh.. Kyllä mä oon pannu läskejäkin.

Vierailija
99/129 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän silmäni jatkuvasti auki mielenkiintoisten miesten varalta ja niitä todellakin tuntuu kävelevän vastaan lähes päivittäin. Ulkonäöltäni olen ennemminkin perusnätti naapurintyttö kuin kaunotar - luulen sen olevan eduksi sillä tavallisen näköistä naista on helpompi lähestyä. Myönnän, että luonteeltani olen melko flirtti. Jos näen kiinnostavan miehen, pyrin heti hakemaan katsekontaktin.

Vierailija
100/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Olet PANNUT läskejä? Mikäs ihme se on? Moni mies sanookin juuri tuota että "kyllä sitä vois jurrissa panna, kunhan kukaan ei nää et meen sen mukaan..". Mies panee melkein ketä vaan kerran-pari, kun on puutteessa, siinä ero naisiin. Mulle kävi laivalla pari vuotta sitten kun olin muutaman kaverini kanssa, joista yksi mallinhommia tehnyt ja minä siis 30kg ylipainoinen, että kuulin erään ikäisemme miesjoukon naureskelevan "vaaleanpunaisesta porsaasta" kulman takaa, kun poistuin yökerhosta- laiva oli pieni ja siellä vain muutamia ikäisiämme seurueita, siis 3-kymppisiä, ja minä ainoa vaaleanpunaiseen (mekkoon) pukeutunut nainen.. Saman miesjoukon äänekkäin yritti iskeä tuota mallikaveriani, mutta sai pakit, ja yöllä kolmen aikaan tuli mulle sopertamaan et lähetkö panemaan.. Äänestä tunsin että juuri hän oli mulle nauranut. Nainen ei todellakaan ilahdu että mies suostuu panemaan, vaan että saa miehen SEURUSTELEMAAN.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme