Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä miehen saamisessa on niin vaikeaa?

Vierailija
25.09.2015 |

En ole itse mikään super-hottis kaunotar, mutta silti olen naimisissa ja tuntuu, että niitä miehiä pyörii jatkuvasti ympärillä. Ja on pyörinyt jo viimeiset 10 vuotta (olen 33v). Ihmettelen, miten joillakin on niin vaikea löytää kumppania? Miehethän ovat niin helppoja! Ja en tarkoita, että jokaisen vastaantulijan pitäisi kelvata, mutta kyllä niitä kunnollisia ja mielenkiintoistakin miehiä riittää..

Kommentit (129)

Vierailija
21/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jännä ilmiö. Tiedän itse olevani perusnätti ja olen normaalipainoinen, tosin kiristettävää aina olisi (perse on oikeasti melko iso). Tosin pukeudun erikoisesti (tietyssä mielessä) ja omaan erittäin kärkkäät mielipiteet. Olen siis suoraan sanoen itsepäinen besserwisser. Kuitenkin tällä hetkellä, 27-vuotiaana, olen ollut tässä parisuhteessa nyt nelisen vuotta. Edellinen parisuhde kesti myös nelisen vuotta. Vuodesta 2003 olen ollut sinkkuna yhteensä alle vuoden ja aina on valinnanvaraa riittänyt. Viimeksi kun olin sinkku, minulla oli kolme miestä pyörityksessä, jotka halusivat vain seksiä. Parisuhdetta haluavia pyöri ympärillä neljä kappaletta. En tosiaan ymmärrä miten se on niin vaikeaa. Jotenkin itsekin ajattelen kyseessä olevan riman korkeuden :/

Vierailija
22/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:04"]Ei minustakaan liian moni ollut kiinnostunut ja sitten oli vielä sellainen "haitta", että seksi oli mulle yök-osastoa, niin piti löytää mies, jota kiinnostan minä, eikä se, saako minulta seksiä, vaikka muuten olisinkin miehelle vain "no joo". Koska on niin, että vaikka mies pitäisikin minusta tosi paljon, niin harva sentään oli valmis seksittömyyteen hamaan tulevaisuuteen asti.
[/quote] No suurimmalle osalle ihmisistä seksi on osa parisuhdetta joten ei tuu helppoa tuo sun etsiminen olemaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:00"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:56"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:55"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:49"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:40"] [quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:38"] Se on se mitä mieheltä odotetaan. Kaikki naiset on mieltyneet just samanlaisiin miehiin ja ne on viety käsistä. Sitten ei kelpaa ne ylimääräiset miehet mitä olis tarjolla jonoksi asti. [/quote] Te miehet kuvittelette, että nuo jonot ovat olemassa. Toki ne ovat, mutta te jonotatte vain kauneimpien naisten luo. Kellään tuntemallani sinkkunaisella ei ole ollut koskaan jonoa. Itsellä ei edes kahta miestä samanaikaisesti, jotka olisivat olleet muka kiinnostuneita. [/quote] Seli seli. Mun exätkään ole mitään missejä olleet. [/quote] Juurikin noin. Onhan varmasti olemassa sekä pinnallisia naisia, että miehiä jotka tuijottavat vain ulkonäköä, mutta ei se ainakaan itelle oo ikinä mikään tärkein kriteeri ollut. Päinvastoin ujot ja arkisen näköset "naapurintytöt" aina kiinnostaneet enemmän, kuin itseään täynnä olevat bimbot. [/quote] Ja mitähän alapeukun arvoista tuossa mahtoi olla?

[/quote]

Mä ujona ja tavallisena naisena alapeukutin katkerana, koska yksikään mies ei ole ollut musta kiinnostunut :)

[/quote]

No oletko laittanut ilmoitusta nettiin, tai tehnyt jotain sen eteen?

[/quote]

Nyt puhutaan oikeasta elämästä :)

Eli: missä mun miesjononi siis ovat? Olen käynyt läpi lukiot, korkeakoulut ja kolunnut eri työpaikat ja harrastukset. Koskaan, ikinä ei ole ollut miehet samanaikaisesti minusta kiinnostuneita.

Vittu mua ottaa päähän teidän vammaisten miesten oletukset, kun tosiasiassa se teidän "arkisen näköinen nainen" on joku Megan Fox ilman meikkiä, ja ujo nainen se kauniisti punasteleva ja kihertävä nainen.

En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa teidän nettikirjoitteluja "tavallisten" naisten kelpaavuudesta, kun arjessa te kaikki miehet kuolaatte muna pystyssä samojen kauniiden ja suosittujen naisten perään :D :D

Vierailija
24/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen enemmän intro- kuin ekstrovertti. Toi teidän sosiaalisuus-peruste ei kyllä toimi. Olen itseasiassa aika ujo.

Ap

Vierailija
25/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:07"]

Olen enemmän intro- kuin ekstrovertti. Toi teidän sosiaalisuus-peruste ei kyllä toimi. Olen itseasiassa aika ujo. Ap

[/quote]

Miten ei toimi?

Vierailija
26/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:06"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:04"]Ei minustakaan liian moni ollut kiinnostunut ja sitten oli vielä sellainen "haitta", että seksi oli mulle yök-osastoa, niin piti löytää mies, jota kiinnostan minä, eikä se, saako minulta seksiä, vaikka muuten olisinkin miehelle vain "no joo". Koska on niin, että vaikka mies pitäisikin minusta tosi paljon, niin harva sentään oli valmis seksittömyyteen hamaan tulevaisuuteen asti. [/quote] No suurimmalle osalle ihmisistä seksi on osa parisuhdetta joten ei tuu helppoa tuo sun etsiminen olemaan...

[/quote]

Niin no, vastasin vain ap:n tyhmään kysymykseen. Ja löysin mä sit miehen vähän tinkimällä jostain.

Vierailija
27/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siten ei toimi, etten ole sosiaalinen, kaikkien kanssa toimeentuleva nainen, mutta silti miehiä pyörii ympärillä.

Ap

Vierailija
28/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:06"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:00"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:56"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:55"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:49"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:40"] [quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:38"] Se on se mitä mieheltä odotetaan. Kaikki naiset on mieltyneet just samanlaisiin miehiin ja ne on viety käsistä. Sitten ei kelpaa ne ylimääräiset miehet mitä olis tarjolla jonoksi asti. [/quote] Te miehet kuvittelette, että nuo jonot ovat olemassa. Toki ne ovat, mutta te jonotatte vain kauneimpien naisten luo. Kellään tuntemallani sinkkunaisella ei ole ollut koskaan jonoa. Itsellä ei edes kahta miestä samanaikaisesti, jotka olisivat olleet muka kiinnostuneita. [/quote] Seli seli. Mun exätkään ole mitään missejä olleet. [/quote] Juurikin noin. Onhan varmasti olemassa sekä pinnallisia naisia, että miehiä jotka tuijottavat vain ulkonäköä, mutta ei se ainakaan itelle oo ikinä mikään tärkein kriteeri ollut. Päinvastoin ujot ja arkisen näköset "naapurintytöt" aina kiinnostaneet enemmän, kuin itseään täynnä olevat bimbot. [/quote] Ja mitähän alapeukun arvoista tuossa mahtoi olla?

[/quote]

Mä ujona ja tavallisena naisena alapeukutin katkerana, koska yksikään mies ei ole ollut musta kiinnostunut :)

[/quote]

No oletko laittanut ilmoitusta nettiin, tai tehnyt jotain sen eteen?

[/quote]

Nyt puhutaan oikeasta elämästä :)

Eli: missä mun miesjononi siis ovat? Olen käynyt läpi lukiot, korkeakoulut ja kolunnut eri työpaikat ja harrastukset. Koskaan, ikinä ei ole ollut miehet samanaikaisesti minusta kiinnostuneita.

Vittu mua ottaa päähän teidän vammaisten miesten oletukset, kun tosiasiassa se teidän "arkisen näköinen nainen" on joku Megan Fox ilman meikkiä, ja ujo nainen se kauniisti punasteleva ja kihertävä nainen.

En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa teidän nettikirjoitteluja "tavallisten" naisten kelpaavuudesta, kun arjessa te kaikki miehet kuolaatte muna pystyssä samojen kauniiden ja suosittujen naisten perään :D :D

[/quote]

Eli et ole tehnyt yhtään mitään ja odottelet että miehet vaan tulisivat tuolla arkisissa olosuhteissa ilman edes alkoholin rohkaisua polvillaan anelemaan tutustumista?

Vierailija
29/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:12"]

Siten ei toimi, etten ole sosiaalinen, kaikkien kanssa toimeentuleva nainen, mutta silti miehiä pyörii ympärillä. Ap

[/quote]

Miehillä huono maku.

Kääntäen: olet siis epäsosiaalinen nainen, jonka kanssa on vaikea tulla juttuun ja vielä ujokin, eli aika saatanan kummallisia ton tason muijasta kiinnostuneet miehet ovat.

Vierailija
30/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa. Jos sulla on sormus ja miehet vonkaa, niin ovatkohan he niitä joista kandee ajatella että tuossakin kunnon mies jollekin sinkulle?

Kyllähän naiset saa sänkyseuraa, mutta olet onnekas kun olet löytänyt kunnon aviomiehen. Noistakin sinua vonkaavista osa voi seukkailla. Aika iso osa meistä kuitenkin haluaa parisuhteen jossa ollaan uskollisia.

Miehille varatut naiset kelpoo, mutta ikäisesi lapseton sinkku on monelle poikamiehelle sellainen olio että pitäisi pysähtyä miettimään vastuita. Heti kun suhde menee vakavaksi katoavat.

Fiksut naiset ei kestä pöljää miestä, mutta monen miehen unelma on simppeli keskiruma nainen nyrkin ja hellan väliin.

Vierailija
31/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:14"]

Eli et ole tehnyt yhtään mitään ja odottelet että miehet vaan tulisivat tuolla arkisissa olosuhteissa ilman edes alkoholin rohkaisua polvillaan anelemaan tutustumista?

[/quote]

Ei niitä baareissakaan ole :) Aina ne tietyt samat naiset saavat kaikkien miesten huomion, kun me vakkarisinkut jäädään ilman.

Te itse sanoitte, että naisen ei tarvitse olla kuin tavallinen ja se, jos ei ole miestä johtuu naisen omasta nirsoudesta. Miten voi olla nirso ja valikoiva, jos ei ole ketään miestä edes kenestä valita?

Vierailija
32/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:15"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:12"]

Siten ei toimi, etten ole sosiaalinen, kaikkien kanssa toimeentuleva nainen, mutta silti miehiä pyörii ympärillä. Ap

[/quote]

Miehillä huono maku.

Kääntäen: olet siis epäsosiaalinen nainen, jonka kanssa on vaikea tulla juttuun ja vielä ujokin, eli aika saatanan kummallisia ton tason muijasta kiinnostuneet miehet ovat.
[/quote]

Voi olla. Se ei kuitenkaan sulje pois sitä tosiasiaa, että miehiä pyörii ympärillä.

Ap

Vierailija
33/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, kyllähän niitä mihin ympärillä pyörii ja sänkyyn löytyy joka baarireissulta halukas,mutta usko pois enemmistö +35v sinkku miehistä ovat syystä sinkkuja. On päihdetaustaa, sitoutumiskammoa, pummia, peluria ja ties mitä örkkiä. Kyllä mitä miehiä saa muttei sellaista jonka kanssa voisi mitään pidempi kestosta edes kuvitella.

Vierailija
34/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on ihan yksinertaisesta ilmiöstä, nimittäin siitä että varattuna naisena et voi "raapaista pintaa syvemmälle" ja ottaa selvää mikä on todellinen tilanne miesten suhteen. Näet vain hurmaavia vapaita sinkkumiehiä jotka suorastaan odottavat ottajaansa. Paikkoja kolunnut sinkkunainen taas tietää jo mikä on homman nimi, eli että monia kaksilahkeisia kiinnostavat vallan muut asiat kuin parisuhde, ja että kaksi päällisin puolin toisilleen sopivaa ihmistä voivat olla kuin kissa ja koira kun pitäisi löytää jokin syvempi yhteys.

Vierailija
35/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:20"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:15"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:12"] Siten ei toimi, etten ole sosiaalinen, kaikkien kanssa toimeentuleva nainen, mutta silti miehiä pyörii ympärillä. Ap [/quote] Miehillä huono maku. Kääntäen: olet siis epäsosiaalinen nainen, jonka kanssa on vaikea tulla juttuun ja vielä ujokin, eli aika saatanan kummallisia ton tason muijasta kiinnostuneet miehet ovat. [/quote] Voi olla. Se ei kuitenkaan sulje pois sitä tosiasiaa, että miehiä pyörii ympärillä. Ap

[/quote]

Kerro konkreettisia esimerkkejä miten ne miehet pyörivät sun ympärillä niin, että voit olla varma siitä että ovat kiinnostuneet sinusta jossain muussa mielessä kuin puhtaasti asiallisesti esim. töihin liittyen.

Vierailija
36/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:44"]Jos ei nainen miestä löydä niin on yksinkertaisesti liian nirso. Ehkä kannattais hieman rimaa laskea.
[/quote]

En ole nirso, vaan ruma, lihava ja ikävä ihminen. Rimani on jo niin alhaalla, että kelpuuttaisin suunnilleen kaikki muut paitsi sarjamurhaajat.

Vierailija
37/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah.

Ap

Vierailija
38/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kuulun niihin, joilla periaatteessa pitäisi pörrätä paljon miehiä ympärillä (ulkonäköä kehutaan paljon) mutta käytännössä saa olla ihan rauhassa minne ikinä meneekin. Toisaalta pelottavaksikin on luonnehdittu. Vain tarpeeksi röyhkeät uskaltavat lähestyä. Mitä tulee siihen nirsoiluun, koko elämäni aikana minulle on ollut tositarkoituksella tarjolla rikollinen mies, luonnehäiriöinen rasistijuntti ja saamaton nahjus. Kenenköhän kohdalla mahdoin olla nirsoin?

Vierailija
39/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:17"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:14"]

[/quote]

Ei niitä baareissakaan ole :) Aina ne tietyt samat naiset saavat kaikkien miesten huomion, kun me vakkarisinkut jäädään ilman.

Te itse sanoitte, että naisen ei tarvitse olla kuin tavallinen ja se, jos ei ole miestä johtuu naisen omasta nirsoudesta. Miten voi olla nirso ja valikoiva, jos ei ole ketään miestä edes kenestä valita?

[/quote]

No yritä sitten erilaisia miehiä. Miehissäkin on niitä ujoja jotka eivät uskalla livenä lähestyä. Netissä kynnys ottaa yhteyttä on huomattavasti matalampi.

Vierailija
40/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:23"]Hah.

Ap
[/quote]

Kenellehän toi hahattelee...? O.o

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi