Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä miehen saamisessa on niin vaikeaa?

Vierailija
25.09.2015 |

En ole itse mikään super-hottis kaunotar, mutta silti olen naimisissa ja tuntuu, että niitä miehiä pyörii jatkuvasti ympärillä. Ja on pyörinyt jo viimeiset 10 vuotta (olen 33v). Ihmettelen, miten joillakin on niin vaikea löytää kumppania? Miehethän ovat niin helppoja! Ja en tarkoita, että jokaisen vastaantulijan pitäisi kelvata, mutta kyllä niitä kunnollisia ja mielenkiintoistakin miehiä riittää..

Kommentit (129)

Vierailija
41/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan se syy ihan teissä naisissa, te asettatte meille miehille niin käsittämättömiä vaatimuksia, että jäätte itse sinkuiksi. 

Tässä mm yleisimmät naisten vaatimukset miehille

- Pitää olla korkeakoulutus ja kaiken maailman professori ja hömpänpömppä maisteritutkinnot yms

- Pitää olla sixpack, lihaksia, komea.

- Pitää olla intti käyty, jos on saanut vapautuksen terveydellisistä syistä niin ei kelpaa

- Pitää olla rikas, ei saa olla vähäosainen tai keskiluokkainen

- Työpaikka pitää olla joku liikemies, tj, johtaja, päälikkö, pankkiiri, porvariammatti yms. duunariammatit esim sähkömies ja putkimies on ehdoton nou nou.

Syy on teissä naisissa.

Vierailija
42/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:28"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:23"]Hah.

Ap
[/quote]

Kenellehän toi hahattelee...? O.o
[/quote] teille kaikille. Sori.
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:26"]

No yritä sitten erilaisia miehiä. Miehissäkin on niitä ujoja jotka eivät uskalla livenä lähestyä. Netissä kynnys ottaa yhteyttä on huomattavasti matalampi.

[/quote]

:D

Kummasti teidän miesten argumentit muuttuvat hassusti keskustelun edetessä! Mutta ymmärretään, ymmärretään: johtuen siitä, että 1) te valehtelette, 2) ette käsitä lainkaan sitä millaista elämää tavalliset naiset elävät, 3) valehtelette myös omista preferensseistänne naisten suhteen.

Alussa: naiset nirsoja, kaikilla naisilla jono, naisen ei tarvitse tehdä edes mitään saadakseen miehen kiinnostumaan (yleinen oletus palstalla). SITTEN kun nainen kertoo, että ei ole kokenut mitään näistä vastuu teidän valehtelusta sysätään naiselle, koska nainen itse ei ole ollut aktiivinen tai on liian nirso, tai yrittää vääriä miehiä.

No katsotaanpas nyt: naisen ei ole koskaan teidän mukaan edes mukamas tarvinnut olla aktiivinen, koska naisen tavallisuus takaa ne maagiset miesjonot.

Vierailija
44/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:06"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:00"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:56"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:55"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:49"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:40"] [quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:38"] Se on se mitä mieheltä odotetaan. Kaikki naiset on mieltyneet just samanlaisiin miehiin ja ne on viety käsistä. Sitten ei kelpaa ne ylimääräiset miehet mitä olis tarjolla jonoksi asti. [/quote] Te miehet kuvittelette, että nuo jonot ovat olemassa. Toki ne ovat, mutta te jonotatte vain kauneimpien naisten luo. Kellään tuntemallani sinkkunaisella ei ole ollut koskaan jonoa. Itsellä ei edes kahta miestä samanaikaisesti, jotka olisivat olleet muka kiinnostuneita. [/quote] Seli seli. Mun exätkään ole mitään missejä olleet. [/quote] Juurikin noin. Onhan varmasti olemassa sekä pinnallisia naisia, että miehiä jotka tuijottavat vain ulkonäköä, mutta ei se ainakaan itelle oo ikinä mikään tärkein kriteeri ollut. Päinvastoin ujot ja arkisen näköset "naapurintytöt" aina kiinnostaneet enemmän, kuin itseään täynnä olevat bimbot. [/quote] Ja mitähän alapeukun arvoista tuossa mahtoi olla?

[/quote]

Mä ujona ja tavallisena naisena alapeukutin katkerana, koska yksikään mies ei ole ollut musta kiinnostunut :)

[/quote]

No oletko laittanut ilmoitusta nettiin, tai tehnyt jotain sen eteen?

[/quote]

Nyt puhutaan oikeasta elämästä :)

Eli: missä mun miesjononi siis ovat? Olen käynyt läpi lukiot, korkeakoulut ja kolunnut eri työpaikat ja harrastukset. Koskaan, ikinä ei ole ollut miehet samanaikaisesti minusta kiinnostuneita.

Vittu mua ottaa päähän teidän vammaisten miesten oletukset, kun tosiasiassa se teidän "arkisen näköinen nainen" on joku Megan Fox ilman meikkiä, ja ujo nainen se kauniisti punasteleva ja kihertävä nainen.

En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa teidän nettikirjoitteluja "tavallisten" naisten kelpaavuudesta, kun arjessa te kaikki miehet kuolaatte muna pystyssä samojen kauniiden ja suosittujen naisten perään :D :D
[/quote] Ja vittu, että mua ottaa päähän tuollaset naiset jotka yleistää kaikkien miehien olevan tuon kuvauksesi kaltaisia.

Vierailija
45/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap teki provolangan, koska ei kykene kertomaan noita esimerkkejä.

Vierailija
46/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:31"]Ja vittu, että mua ottaa päähän tuollaset naiset jotka yleistää kaikkien miehien olevan tuon kuvauksesi kaltaisia.

[/quote]

Miksi vituttaa, kun olen se nainen joka on teille miehille merkityksetön?

Ei mun mielipiteellä ole teille väliä.

Vierailija
47/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:31"]

No yritä sitten erilaisia miehiä. Miehissäkin on niitä ujoja jotka eivät uskalla livenä lähestyä. Netissä kynnys ottaa yhteyttä on huomattavasti matalampi.

[/quote]

Kummasti teidän miesten argumentit muuttuvat hassusti keskustelun edetessä! Mutta ymmärretään, ymmärretään: johtuen siitä, että 1) te valehtelette, 2) ette käsitä lainkaan sitä millaista elämää tavalliset naiset elävät, 3) valehtelette myös omista preferensseistänne naisten suhteen.

Alussa: naiset nirsoja, kaikilla naisilla jono, naisen ei tarvitse tehdä edes mitään saadakseen miehen kiinnostumaan (yleinen oletus palstalla). SITTEN kun nainen kertoo, että ei ole kokenut mitään näistä vastuu teidän valehtelusta sysätään naiselle, koska nainen itse ei ole ollut aktiivinen tai on liian nirso, tai yrittää vääriä miehiä.

No katsotaanpas nyt: naisen ei ole koskaan teidän mukaan edes mukamas tarvinnut olla aktiivinen, koska naisen tavallisuus takaa ne maagiset miesjonot.

[/quote]

No sovitaan sitten niin, en jaksa miesvihajankkaajan kanssa jauhaa enempää jos ei kerran apu kelpaa. Ole sitten vaikka yksin ja kuvittele miehistä mitä ikinä haluat.

Vierailija
48/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan mikään. Laatu on se mikä ratkaisee.

Vierailija
49/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo niin tein.

Ap

Vierailija
50/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kuulun niihin, joilla periaatteessa pitäisi pörrätä paljon miehiä ympärillä (ulkonäköä kehutaan paljon) mutta käytännössä saa olla ihan rauhassa minne ikinä meneekin. Toisaalta pelottavaksikin on luonnehdittu. Vain tarpeeksi röyhkeät uskaltavat lähestyä. Mitä tulee siihen nirsoiluun, koko elämäni aikana minulle on ollut tositarkoituksella tarjolla rikollinen mies, luonnehäiriöinen rasistijuntti ja saamaton nahjus. Kenenköhän kohdalla mahdoin olla nirsoin?

[/quote]Rikolliset on hot. Riippuen toki mistä on kyse.

Vierailija
51/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:30"]

Oiskohan se syy ihan teissä naisissa, te asettatte meille miehille niin käsittämättömiä vaatimuksia, että jäätte itse sinkuiksi. 

- Pitää olla korkeakoulutus ja kaiken maailman professori ja hömpänpömppä maisteritutkinnot yms

- Pitää olla intti käyty, jos on saanut vapautuksen terveydellisistä syistä niin ei kelpaa

- Työpaikka pitää olla joku liikemies, tj, johtaja, päälikkö, pankkiiri, porvariammatti yms. duunariammatit esim sähkömies ja putkimies on ehdoton nou nou.

Syy on teissä naisissa.

[/quote]

Näistä kriteereistä vain yksi osui ja siitäkin olen näin vanhemmiten kyllä valmis tinkimään, kun on tullut elämänkokemusta enemmän. Arvaa mikä ;)

Vierailija
52/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:32"]

[/quote]

[/quote]

No sovitaan sitten niin, en jaksa miesvihajankkaajan kanssa jauhaa enempää jos ei kerran apu kelpaa. Ole sitten vaikka yksin ja kuvittele miehistä mitä ikinä haluat.

[/quote]

En mä vihaa miehiä. Mä vihaan itseäni yli kaiken koska en koskaan teille miehille kelvannut :(

Vierailija
53/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän on parannusta tiedossa miesmarkkinoille. Epätoivoisimmat tytöt saavat kotiinsa koeajalle oman murun ulkomailta asti. 

Vierailija
54/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:38"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

En mä vihaa miehiä. Mä vihaan itseäni yli kaiken koska en koskaan teille miehille kelvannut :(

[/quote]Luuseriasenne. Tollaset itsetunnottomat naiset on rasittavia. Ja yleensä en naisia hauku koska olen iteki nainen. Mutta nyt jumalauta ryhdistäytykää!

Vierailija
55/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:39"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]Luuseriasenne. Tollaset itsetunnottomat naiset on rasittavia. Ja yleensä en naisia hauku koska olen iteki nainen. Mutta nyt jumalauta ryhdistäytykää!

[/quote]

Mulla oli ennen itsetunto ok, mutta en voi sille mitään että jos on tullut torjutuksi koko elämänsä miesten taholta niin se vaikuttaa ja pahasti.

Enkä mä nyt ole enää vuosiin edes yrittänyt saada miestä, koska se on selvää etten sellaista edes saisi.

Vierailija
56/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:40"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:38"]

Se on se mitä mieheltä odotetaan. Kaikki naiset on mieltyneet just samanlaisiin miehiin ja ne on viety käsistä. Sitten ei kelpaa ne ylimääräiset miehet mitä olis tarjolla jonoksi asti.

[/quote]

Te miehet kuvittelette, että nuo jonot ovat olemassa. Toki ne ovat, mutta te jonotatte vain kauneimpien naisten luo.

Kellään tuntemallani sinkkunaisella ei ole ollut koskaan jonoa. Itsellä ei edes kahta miestä samanaikaisesti, jotka olisivat olleet muka kiinnostuneita.
[/quote]
Tottakai ei kai kukaan ketään rumaa halua.

Vierailija
57/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:30"]Oiskohan se syy ihan teissä naisissa, te asettatte meille miehille niin käsittämättömiä vaatimuksia, että jäätte itse sinkuiksi. 

Syy on teissä naisissa.
[/quote]

Tässä on mun vaatimuslista:

1. Miehen pitää olla ihmisen näköinen eikä esim. yrjötautisen kamelin näköinen.

2. Miehen pitää olla sen verran hoikka, että kykenee kävelemään omin jaloin eikä tartte semmosta "minimopoa" siirtyäkseen huoneesta toiseen.

3. Miehen pitää olla huumorintajuinen eli edes joskus pitää osata nauraa tai edes hymyillä.

4. Miehellä pitää olla jokin koulutus (esim. peruskoulu) ja/tai työpaikka (esim. raksamies).

5. Miehellä pitää olla jokin harrastus tai kiinnostuksen kohde (esim. pleikkaripelit, hevospoolo tai sauvakävely).

6. Miehen pitää kunnioittaa naisia ainakin sen verran, ettei vedä turpaan joka perjantai-ilta.

Plussaa hyväsydämisyydestä.

Toki ymmärrän, että näillä vaatimuksilla on vaikea saada miestä ja olen ihan liian vaativa ja nirso. :/

Vierailija
58/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:30"]

Syy on teissä naisissa.

[/quote]

Eli äidissäsi, joka otti niin ruman miehen, ettet sinä saanut parempia geenejä.

Vierailija
59/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:41"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:40"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:38"] Se on se mitä mieheltä odotetaan. Kaikki naiset on mieltyneet just samanlaisiin miehiin ja ne on viety käsistä. Sitten ei kelpaa ne ylimääräiset miehet mitä olis tarjolla jonoksi asti. [/quote] Te miehet kuvittelette, että nuo jonot ovat olemassa. Toki ne ovat, mutta te jonotatte vain kauneimpien naisten luo. Kellään tuntemallani sinkkunaisella ei ole ollut koskaan jonoa. Itsellä ei edes kahta miestä samanaikaisesti, jotka olisivat olleet muka kiinnostuneita. [/quote] Tottakai ei kai kukaan ketään rumaa halua.

[/quote]

Niinpä :/

Vierailija
60/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:41"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:39"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mulla oli ennen itsetunto ok, mutta en voi sille mitään että jos on tullut torjutuksi koko elämänsä miesten taholta niin se vaikuttaa ja pahasti.

Enkä mä nyt ole enää vuosiin edes yrittänyt saada miestä, koska se on selvää etten sellaista edes saisi.

[/quote]So? Niin minuakin on koeteltu ja monin tavoin. En ole sortunut,murentunut, vaan vahventunut entisestään. Ja YKSIN olen kaiken paskan keskellä taistellut eteenpäin. Ja olen todella tyytyväinen itteeni. Ja saisin ihan varmaan hyvän miehen jos sellasen haluisin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän