Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä miehen saamisessa on niin vaikeaa?

Vierailija
25.09.2015 |

En ole itse mikään super-hottis kaunotar, mutta silti olen naimisissa ja tuntuu, että niitä miehiä pyörii jatkuvasti ympärillä. Ja on pyörinyt jo viimeiset 10 vuotta (olen 33v). Ihmettelen, miten joillakin on niin vaikea löytää kumppania? Miehethän ovat niin helppoja! Ja en tarkoita, että jokaisen vastaantulijan pitäisi kelvata, mutta kyllä niitä kunnollisia ja mielenkiintoistakin miehiä riittää..

Kommentit (129)

Vierailija
101/129 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut koko ketjua, mutta en myös ymmärrä tätä ongelmaa. Olen torjunut miehet, jotka eivät kiinnosta ja itse lähestynyt kiinnostavia miehiä, jotka olen poikkeuksetta saanut. Viimeisimmän ja parhaan kanssa heistä olen nykyään aviossa.

Vierailija
102/129 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 19:58"]

En lukenut koko ketjua, mutta en myös ymmärrä tätä ongelmaa. Olen torjunut miehet, jotka eivät kiinnosta ja itse lähestynyt kiinnostavia miehiä, jotka olen poikkeuksetta saanut. Viimeisimmän ja parhaan kanssa heistä olen nykyään aviossa.

[/quote]

Olet varmaan kaunis ja/tai hyväkroppainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanoisin ap:lle ja kaikille muillekkin jotka tätä lukee, lyhyesti nyrkkisäännön. Ikä on se, mikä asian määrittelee. ap on 33, sulla on vielä n. 10 vuotta aikaa rakastua, pelailla,saada sydänsuruja, hämmästellä narsisteja, ressukoita jne. Sit se alkaa loppua.

Nainen, vaikka olisi miten hoikka, koulutettu, rahakas, kun alat oleen yli 45, niin kaikki mielenkiintos alkaa häviämään. Jos aiot näitten eronneitten äijien kanssa (40 plus) pyöriä, niin kyllä suositteln sen sitten tekemään ajoissa.

Vierailija
104/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vain chippendale miehet kiinnostavat, niin on varmasti vaikea kilpailla heidän huomiostaan muiden miljoonien naisten kanssa. Tavallisen miehen saa niin helposti, kuin menee vain pyytämään kahville.  

Vierailija
105/129 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihmetellyt ihan samaa. Olen nyt 37 ja aina on riittänyt vientiä liiaksikin asti, sinkkuna en juuri ole ehtinyt olla siitä saakka kun täytin 17. Olen ihan normaalinätti, melko hoikka edelleen, introvertti. Olen "saanut" kaikki haluamani miehet elämässäni, ja he ovat kaikki olleet fiksuja, hyväkäytöksisiä, kivoja, kilttejä ja kaupanpäälle vielä todella hyvännäköisiä. Kaiken lisäksi minä olen joka kerta pannut suhteelle stopin. Yksi miehistä kylläkin petti. Olen itsekin ihmetellyt sitä, miten hyvä tuuri mulle onkaan käynyt.

Nyt tosin se tuuri on tekemäisillään tepposet, kun olen jo parisuhteessa ja eräs kymmenen vuotta nuorempi on alkanut pokailla ja kiinnostaa itseänikin.

Odotan kyllä sitä neljääkymppiä, tuntuu varmaan aika oudolta olla ihan näkymätön, vaikka olen mä sitä jo alkanut olla verrattuna kymmenen vuoden takaiseen tai enemmän.

Onnea matkaan siskot. Fakta on joka tapauksessa se, että kaikki ihmiset hakee sitä kumppania. Itse olen aina lähtenyt siitä, etten vedä mitään rooleja vaan olen sellainen kuin olen, mutta myös hyväksyn toisen sellaisena kuin hän on, eikä mulla ole koskaan ollut mitään vaatimus- tai odotuslistaa.

Vierailija
106/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä totuutta ei saisi sanoa täällä naisvaltaisella palstalla koska tulee miinuspeukkua niin perkeleesti, mutta 99% ongelma on se etteivät naiset tee aloitteita, vaan odottavat vain että se täydellinen mies tulee iskemään.

Vierailija
107/129 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tää lätkän pelaaminen on aina tullut vähän niinku luonnostaan. Treenasin toki, mutta nyt sataa miljoonia kun aina on ollut joukkueita, jotka mut haluaa.

Että siitä vaan hommiin, kyllä tekin kun kerran mäkin. Tai sit teissä on jotain pahasti vialla, jos teitä ei sit moni änärijoukkue kosiskellukkaan.

Vierailija
108/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvo lol.

Vierailija
109/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun sattuu olemaan ujo ja muutenkin omiin ajatuksiin katoava mieshenkilö, niin itselleen sopivaa vastakkaista sukupuolta olevaa seuraa on mahdoton saada.

Vierailija
110/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:33"]En ole itse mikään super-hottis kaunotar, mutta silti olen naimisissa ja tuntuu, että niitä miehiä pyörii jatkuvasti ympärillä. Ja on pyörinyt jo viimeiset 10 vuotta (olen 33v). Ihmettelen, miten joillakin on niin vaikea löytää kumppania? Miehethän ovat niin helppoja! Ja en tarkoita, että jokaisen vastaantulijan pitäisi kelvata, mutta kyllä niitä kunnollisia ja mielenkiintoistakin miehiä riittää..
[/quote]

Kaikki eivät tarvitse tai halua parisuhdetta. Miehiä kyllä löytyy, jos haluaa. Kaikille naisille. Aina. On helpompi kertoa, ettei sopivaa löydä.

Vierailija
111/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:39"]

Sitten kun sattuu olemaan ujo ja muutenkin omiin ajatuksiin katoava mieshenkilö, niin itselleen sopivaa vastakkaista sukupuolta olevaa seuraa on mahdoton saada.

[/quote]

Ja naisten mielestä olet silloin paska tyyppi.

Vierailija
112/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:43"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:39"]

[/quote]

Ja naisten mielestä olet silloin paska tyyppi.

[/quote]

Niin tämä on juuri se ongelman ydin. Anteeksi vain, minulla on treffit suljetun autotallin kanssa.

Vierailija
113/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:14"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:06"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:00"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:56"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:55"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:49"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:40"] [quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:38"] Se on se mitä mieheltä odotetaan. Kaikki naiset on mieltyneet just samanlaisiin miehiin ja ne on viety käsistä. Sitten ei kelpaa ne ylimääräiset miehet mitä olis tarjolla jonoksi asti. [/quote] Te miehet kuvittelette, että nuo jonot ovat olemassa. Toki ne ovat, mutta te jonotatte vain kauneimpien naisten luo. Kellään tuntemallani sinkkunaisella ei ole ollut koskaan jonoa. Itsellä ei edes kahta miestä samanaikaisesti, jotka olisivat olleet muka kiinnostuneita. [/quote] Seli seli. Mun exätkään ole mitään missejä olleet. [/quote] Juurikin noin. Onhan varmasti olemassa sekä pinnallisia naisia, että miehiä jotka tuijottavat vain ulkonäköä, mutta ei se ainakaan itelle oo ikinä mikään tärkein kriteeri ollut. Päinvastoin ujot ja arkisen näköset "naapurintytöt" aina kiinnostaneet enemmän, kuin itseään täynnä olevat bimbot. [/quote] Ja mitähän alapeukun arvoista tuossa mahtoi olla?

[/quote]

Mä ujona ja tavallisena naisena alapeukutin katkerana, koska yksikään mies ei ole ollut musta kiinnostunut :)

[/quote]

No oletko laittanut ilmoitusta nettiin, tai tehnyt jotain sen eteen?

[/quote]

Nyt puhutaan oikeasta elämästä :)

Eli: missä mun miesjononi siis ovat? Olen käynyt läpi lukiot, korkeakoulut ja kolunnut eri työpaikat ja harrastukset. Koskaan, ikinä ei ole ollut miehet samanaikaisesti minusta kiinnostuneita.

Vittu mua ottaa päähän teidän vammaisten miesten oletukset, kun tosiasiassa se teidän "arkisen näköinen nainen" on joku Megan Fox ilman meikkiä, ja ujo nainen se kauniisti punasteleva ja kihertävä nainen.

En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa teidän nettikirjoitteluja "tavallisten" naisten kelpaavuudesta, kun arjessa te kaikki miehet kuolaatte muna pystyssä samojen kauniiden ja suosittujen naisten perään :D :D

[/quote]

Eli et ole tehnyt yhtään mitään ja odottelet että miehet vaan tulisivat tuolla arkisissa olosuhteissa ilman edes alkoholin rohkaisua polvillaan anelemaan tutustumista?

[/quote]

Suurin osa tulee, höh. Millainen hutsu sä oikein oot, jos sut pitää humalassa baarista pokata? :D

Vierailija
114/129 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:39"]

Mulle tää lätkän pelaaminen on aina tullut vähän niinku luonnostaan. Treenasin toki, mutta nyt sataa miljoonia kun aina on ollut joukkueita, jotka mut haluaa.

Että siitä vaan hommiin, kyllä tekin kun kerran mäkin. Tai sit teissä on jotain pahasti vialla, jos teitä ei sit moni änärijoukkue kosiskellukkaan.

[/quote]

Ei enää kauheasti ihmetytä jos et saa miesseuraa etkä pääse treffeille kun olet sivukaupalla inttänyt, valittanut ja katkerana syyttänyt miehiä tekopyhiksi valehtelijoiksi ja ettet kelpaa työttömille etkä mt-ongelmaisille ja valittanut valittamasta päästyäsi ettet kelpaa kenellekään miehelle. Joku aikaiseemmin kommentoi että ehkä kelpaisit hänelle mutta koittikin täysi hiljaisuus. Ylivoimaisesti suurin syy "kelpaamattomuuteesi" on tuo jatkuva ruikuttava asenne ja miehien syyttäminen.

Vierailija
115/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 21:49"]

No sanoisin ap:lle ja kaikille muillekkin jotka tätä lukee, lyhyesti nyrkkisäännön. Ikä on se, mikä asian määrittelee. ap on 33, sulla on vielä n. 10 vuotta aikaa rakastua, pelailla,saada sydänsuruja, hämmästellä narsisteja, ressukoita jne. Sit se alkaa loppua.

Nainen, vaikka olisi miten hoikka, koulutettu, rahakas, kun alat oleen yli 45, niin kaikki mielenkiintos alkaa häviämään. Jos aiot näitten eronneitten äijien kanssa (40 plus) pyöriä, niin kyllä suositteln sen sitten tekemään ajoissa.

[/quote]

Tarkoitat naisen kiinnostavuus? Tuo on kyllä totta. 45 vuoden täytyttyä (viimeistään, joillain jo aiemmin) alkaa kertyä painoa vaikkei söis mitään. Vaihdevuodet kurkistelee nurkan takana ja voi tulla niiden ensioireita. Väsymystä, haluttomuutta, yleistä vetämättömyyttä, nivelkipuja, limakalvojen kuivumista, vuotohäiriöitä jne.

Pyöristyminen saattaa auttaa naamaa pysymään freesimpänä, mutta maan vetovoima tekee tehtävänsä kropalle. Alkaa pikkuhiljaa riippua tissit, maha ja perse. Lopulta naamakin.

Ennen kuin tulee se yli 45 v. naisten omakehujen tulva kuinka he ovat edelleen huippukuosissa, sanon vielä että toki äärimmäisen harvinaisia poikkeuksiakin on.

Vierailija
116/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 20:26"]

Nainen: "Yhyy kukaan ei koskaan kiinnostu musta"

Oikeasti: "Yhyy musta kiinnostuu vaikka kuinka moni mutta jokainen on liian lihava/lyhyt/laiha/köyhä/ruma/huonosti pukeutuva jne."

[/quote]

Niin, katsos kun naisille ei riitä se, että miehellä on kikkeli.

Vierailija
117/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko siitä kiinni, MILLAISEN miehen haluaa?

Eiköhän jokainen saa pokattua kännisen tupakoijan kapakasta tai minkälie lukutaidottoman mieslieron jostain kadulta.

Minua miellyttävän miehen löytäminen on vaikeampaa, koska arvostan älykkäitä miehiä enkä pidä esimerkiksi likaisista petturisioista.

Vierailija
118/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:53"]

Olisiko siitä kiinni, MILLAISEN miehen haluaa?

Eiköhän jokainen saa pokattua kännisen tupakoijan kapakasta tai minkälie lukutaidottoman mieslieron jostain kadulta.

Minua miellyttävän miehen löytäminen on vaikeampaa, koska arvostan älykkäitä miehiä enkä pidä esimerkiksi likaisista petturisioista.

[/quote]

Sun mielestä 99% miehistä on siis kännisiä tupakoitsijoita kapakasta tai muita vastaavia lieroja siis.

Mikä on sun viesti niille 1% miehistä jotka ovat hyvässä kunnossa olevia hyviä miehiä, joiden aloitteita kukaan nainen ei ole noteerannut ja joille kukaan nainen ei ole tehnyt mitään aloitetta?

Vierailija
119/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 18:19"] Joopa joo.. Tätä palstaa aika kauan lukeneena, ja todella monen miehen vlitusketjuja myös lukeneena, joissa he valittavat että heidänkaltaisensa "tavllinen, kunnon mies" ei naista saa, olen lähes joka kerta tullut todistaneeksi lopulta samaa asiaa; kun aletaan kysyä, minkälainen nainen heille KELPAA, niin vaatimuksia alkaa tulla, yksi mikä on aina toistunut on se että ei saa olla ylipainoa, ei yhtään. Ymmärrän toki että sairaalloinen ylipaino on nou nou sekä miehille että naisille, mutta nämä miehet vaativat hoikkuutta tai "normaalia", joka miesten sanomana tarkoittaa käytännössä sitä hoikkuutta. Kaltaiseni ylipainoinen, mutt täysin terve nainen on täysin näkymätön miehille.. [/quote]   Ehkä en sit ole tavallinen mies mutta mulle kelpaisi yhtä hyvin ylipainoinen, normaalipainoinen tai hoikka nainen, olen jossain vaiheessa elämääni ollut ihastunut jokaiseen noista eli kivannäköisiä naisia löytyy ainakin minun silmiini riippumatta painosta. Ei paino ole ratkaisevaa, vaan luonne eli tulee juttuun toisen kanssa ja toisen seura kiinnostaa. Ei mua kiinnostaisi nainen joka on hyvännäköinen, mutta sitten luonteeltaamme oltaisiin kuvaannollisesti eri planeetoilta. Mutta itse en ole kelvannut eivätkä naiset ole osoittaneet mitään kiinnostusta mua kohtaan. Mua on lapsena kiusattu ja tytöiltä tulleet irvailut ulkonäöstä oli paha juttu. Siksi aloitteiden tekeminen on ollut hankalaa ja se että on tullut pelkkiä torjumisia, on tehnyt minusta kyynisen muiden suhteen. En mä aloitteita enää ole tehnyt aikoihin kun se on täysi mahdottomuus, kun on aina tullut torjutuksi eikä tosiaan naisiltakaan ole tullut aloitteita. Voisin enää tehdä aloitteen vain jos voisin olla sataprosenttisen varma että nainne on kiinnostunut.  [/quote]

Et menettänyt mitään jos olet tavallisen näköinen. Vaikka olisit urheilullinen vartaloltasi mutta naamaltasi tavallinen taikinanaama kuten useimmat suomalaiset niin fakta on että, kaikki naiset nauravat sulle eikä ykskään nainen tee sulle ikinä aloitetta. Naiset itse eivät ole yhtään paremman näköisiä, mutta kuvittelevat olevansa etuoikeutettuja. Naisten mielestä olet pelkkää paskaa, jopa tavisnaisten. Tietysti tätä alapeukutetaan mutta yksikään alapeukuttava nainen ei ole tehnyt ainoatakaan aloitetta miehelle.

Vierailija
120/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ku kaikki vaan pettää... Eeroki petti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi