Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä miehen saamisessa on niin vaikeaa?

Vierailija
25.09.2015 |

En ole itse mikään super-hottis kaunotar, mutta silti olen naimisissa ja tuntuu, että niitä miehiä pyörii jatkuvasti ympärillä. Ja on pyörinyt jo viimeiset 10 vuotta (olen 33v). Ihmettelen, miten joillakin on niin vaikea löytää kumppania? Miehethän ovat niin helppoja! Ja en tarkoita, että jokaisen vastaantulijan pitäisi kelvata, mutta kyllä niitä kunnollisia ja mielenkiintoistakin miehiä riittää..

Kommentit (129)

Vierailija
121/129 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 21:07"]

Ei enää kauheasti ihmetytä jos et saa miesseuraa etkä pääse treffeille kun olet sivukaupalla inttänyt, valittanut ja katkerana syyttänyt miehiä tekopyhiksi valehtelijoiksi ja ettet kelpaa työttömille etkä mt-ongelmaisille ja valittanut valittamasta päästyäsi ettet kelpaa kenellekään miehelle. Joku aikaiseemmin kommentoi että ehkä kelpaisit hänelle mutta koittikin täysi hiljaisuus. Ylivoimaisesti suurin syy "kelpaamattomuuteesi" on tuo jatkuva ruikuttava asenne ja miehien syyttäminen.

[/quote]

:D Ihanko tosissani minun pitäisi uskoa, että joku mies minut huolisi jos olen keski-ikäinen nainen, jota ei ole aiemminkaan huolittu?

PS. en ollut elämäni alussa näin katkera, ja edelleen en teitä miehiä syytä. Syytän itseäni tästä rumuudestani ja siitä miten paska olen kokonaisuudessaankin. En yhtään ihmettele miksei kukaan huolinut, mua vaan ottaa päähän kun täällä intetään miten kaikilla naisilla on helppoa kun ei tosiaan ole.

Vierailija
122/129 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 20:27"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:53"]

Eli pitääkö mun nyt sitten tehdä se johtopäätös, että olen teille miehille sitten liian ruma ja läski kun ette kiinnostu? BMI 20 ja kasvot tavalliset.

Ei täällä miesjonoja ole ollut, koskaan mies ei ole pyytänyt mua edes kahville :D Täysin näkymätön olen, poislukien tietysti ne tilanteet kun miesten on pakko puhua esim. töissä mulle.

[/quote]

Monta olet ITSE pyytänyt kahville?

[/quote]

Olen itse pyytänyt miehiä kahville ja tunnustanut tunteeni parille pitkäaikaiselle miesystävälle. Ei ole tullut vastakaikua eikä kahvilatreffejäkään.

Nykyisin en enää tietysti aloitteitakaan tee, sen tajuaa jossain vaiheessa olevansa täyttä jätettä miehille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/129 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin helppoa naiselle kun on itse aloitteellinen ja kysyy miestä tapaamaan vaikkapa kahvilla. Suurin osa miehistä kyllä lähtee treffeille jos nainen on aloitteellinen, mutta vastaavasti suurin osa naisista antaa pakit kun mies tekee aloitteen. Enkä tarkoita mitään känniörvellystä vaan asiallista aloitetta ja juttelemaan tulemista. Silti suurin osa naisista odottaa passiivisena miesten aloitteita, jotka sitten torjuvat. Kaikkein nurinkurisinta tässä tilanteessa on, että olemalla aloitteellinen nainen saisi treffit lähes joka kerta ja todennäköisesti saisi sellaisen miehen jonka haluaakin.

Vierailija
124/129 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:41"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:39"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:38"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:32"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:31"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:26"]

No yritä sitten erilaisia miehiä. Miehissäkin on niitä ujoja jotka eivät uskalla livenä lähestyä. Netissä kynnys ottaa yhteyttä on huomattavasti matalampi.

[/quote]

:D

Kummasti teidän miesten argumentit muuttuvat hassusti keskustelun edetessä! Mutta ymmärretään, ymmärretään: johtuen siitä, että 1) te valehtelette, 2) ette käsitä lainkaan sitä millaista elämää tavalliset naiset elävät, 3) valehtelette myös omista preferensseistänne naisten suhteen.

Alussa: naiset nirsoja, kaikilla naisilla jono, naisen ei tarvitse tehdä edes mitään saadakseen miehen kiinnostumaan (yleinen oletus palstalla). SITTEN kun nainen kertoo, että ei ole kokenut mitään näistä vastuu teidän valehtelusta sysätään naiselle, koska nainen itse ei ole ollut aktiivinen tai on liian nirso, tai yrittää vääriä miehiä.

No katsotaanpas nyt: naisen ei ole koskaan teidän mukaan edes mukamas tarvinnut olla aktiivinen, koska naisen tavallisuus takaa ne maagiset miesjonot.

[/quote]

No sovitaan sitten niin, en jaksa miesvihajankkaajan kanssa jauhaa enempää jos ei kerran apu kelpaa. Ole sitten vaikka yksin ja kuvittele miehistä mitä ikinä haluat.

[/quote]

En mä vihaa miehiä. Mä vihaan itseäni yli kaiken koska en koskaan teille miehille kelvannut :(

[/quote]Luuseriasenne. Tollaset itsetunnottomat naiset on rasittavia. Ja yleensä en naisia hauku koska olen iteki nainen. Mutta nyt jumalauta ryhdistäytykää!

[/quote]

Mulla oli ennen itsetunto ok, mutta en voi sille mitään että jos on tullut torjutuksi koko elämänsä miesten taholta niin se vaikuttaa ja pahasti.

Enkä mä nyt ole enää vuosiin edes yrittänyt saada miestä, koska se on selvää etten sellaista edes saisi.
[/quote]
Ihan kuin lukisin omasta elämästä, täysin samalla tavalla itsekin ajattelen. No, onneks en oo yksin tän asian kanssa.

Vierailija
125/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 18:19"]

Joopa joo.. Tätä palstaa aika kauan lukeneena, ja todella monen miehen vlitusketjuja myös lukeneena, joissa he valittavat että heidänkaltaisensa "tavllinen, kunnon mies" ei naista saa, olen lähes joka kerta tullut todistaneeksi lopulta samaa asiaa; kun aletaan kysyä, minkälainen nainen heille KELPAA, niin vaatimuksia alkaa tulla, yksi mikä on aina toistunut on se että ei saa olla ylipainoa, ei yhtään. Ymmärrän toki että sairaalloinen ylipaino on nou nou sekä miehille että naisille, mutta nämä miehet vaativat hoikkuutta tai "normaalia", joka miesten sanomana tarkoittaa käytännössä sitä hoikkuutta. Kaltaiseni ylipainoinen, mutt täysin terve nainen on täysin näkymätön miehille..

[/quote]

Ehkä en sit ole tavallinen mies mutta mulle kelpaisi yhtä hyvin ylipainoinen, normaalipainoinen tai hoikka nainen, olen jossain vaiheessa elämääni ollut ihastunut jokaiseen noista eli kivannäköisiä naisia löytyy ainakin minun silmiini riippumatta painosta. Ei paino ole ratkaisevaa, vaan luonne eli tulee juttuun toisen kanssa ja toisen seura kiinnostaa. Ei mua kiinnostaisi nainen joka on hyvännäköinen, mutta sitten luonteeltaamme oltaisiin kuvaannollisesti eri planeetoilta. Mutta itse en ole kelvannut eivätkä naiset ole osoittaneet mitään kiinnostusta mua kohtaan. Mua on lapsena kiusattu ja tytöiltä tulleet irvailut ulkonäöstä oli paha juttu. Siksi aloitteiden tekeminen on ollut hankalaa ja se että on tullut pelkkiä torjumisia, on tehnyt minusta kyynisen muiden suhteen. En mä aloitteita enää ole tehnyt aikoihin kun se on täysi mahdottomuus, kun on aina tullut torjutuksi eikä tosiaan naisiltakaan ole tullut aloitteita. Voisin enää tehdä aloitteen vain jos voisin olla sataprosenttisen varma että nainne on kiinnostunut. 
[/quote]

Olet varmasti ruma.

Vierailija
126/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nainen aina seksi seuraa saa...

Vierailija
127/129 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 11:45"]

Hyvin helppoa naiselle kun on itse aloitteellinen ja kysyy miestä tapaamaan vaikkapa kahvilla. Suurin osa miehistä kyllä lähtee treffeille jos nainen on aloitteellinen, mutta vastaavasti suurin osa naisista antaa pakit kun mies tekee aloitteen. Enkä tarkoita mitään känniörvellystä vaan asiallista aloitetta ja juttelemaan tulemista. Silti suurin osa naisista odottaa passiivisena miesten aloitteita, jotka sitten torjuvat. Kaikkein nurinkurisinta tässä tilanteessa on, että olemalla aloitteellinen nainen saisi treffit lähes joka kerta ja todennäköisesti saisi sellaisen miehen jonka haluaakin.

[/quote]

Mikset lue kaikkia kommentteja? Täällä useampi nainen on tehnyt kaikkensa eikä siltikään ole miehille kelvannut.

Mitä siihen sanot?

Vierailija
128/129 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 19:22"]

Näin saat miehen kiinnostumaan:

a) Hymyile

b) Katso miestä silmiin

c) Ole ystävällinen ja iloinen

Ei voi olla niin vaikeaa...

[/quote]

Ei ole auttanut.

Edelleen se sama, joka pyytänyt treffeille. Uskokaa nyt, että osa meistä naisista on sellaisia ettei miehille kelpaa.

Vierailija
129/129 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli niin traumaattinen lapsuus ja nuoruus, etten pysty luottamaan itseeni tai miehiin perisuhteen suhteen. Äitini iskosti päähäni, ettei yksikään mies minua katsele kuitenkaan kun muutaman vuoden, joten yrittäminen olisi typerää. Harmi sinänsä, olen kaunis, hoikka ja fiksu. Ja rikkaasta suvusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme