Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä naisten asevelvollisuudesta?

Vierailija
05.04.2022 |

https://www.suomenmaa.fi/uutiset/naisten-asevelvollisuuden-kannatus-kas…

Mielestäni tasa-arvon nimissä pitäisi intti olla pakollinen sukupuolesta riippumatta.

Kommentit (261)

Vierailija
101/261 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivekset pois raiskaajilta. Naisilla on ehkäisy ja sen on tultava pakolliseksi miehille myös.

Vierailija
102/261 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Israelissa on monia uskontoja myös budha ja Egyptin Ra RAM Jumala. Ne paastoaa niille. Päivällä. Ne luulee et Egyptin jumalat nukkuu yöllä. No niin. Israelin raha on shekel ne myi Jeesuksen rahasta 2000 vuotta sitten. The end.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/261 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valko Venäjällä on naisten armeija belarus. Rus. Rus. Rus.

Vierailija
104/261 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis ensimmäistäkään rehtiä vastausta, vain typeriä olkiukkoja räyhäämistä. Hienoa naiset.

Vierailija
105/261 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäi ja välistä.

Vierailija
106/261 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh voin jo kuvitella mikä riemu repeää siitä kun syöttöporsaat laitetaan juoksemaan. Aina haukutaan miesten nykyistä armeijan kuntotasoa mutta katukuvasta päätellen jääkaapin ovi on paukkunut tiuhaan neitosillakin

Muistutuksen vuoksi: TEISTÄ MIEHISTÄ 3/4 ON LÄSKEJÄ JA NURISTA MIEHIST( ALE 30) LÄHES PUOLT,ETTÄ

JUOKSE , S I K A, JUOKSE🐷🐷🐷

Vierailija
107/261 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen poliisi on ammattitaidoton pösilö. Helsingin poliisilaitoksen poliiseilla on oikea nimi "polpon pinokkiot" akkalauma aikuisia munattomia nillittäjiä. Lue seuraavasta kuinka tanskalainen sotilas paljasti 1997 suomalaisen poliisin tyhmyyden ja ammattitaidottomuuden. Toinen Helsingin poliiseista paskansi housuihinsakin ennenkuin tanskalainen 9 millinen burana päähän lopetti vinkumisen

http://www.lyli.fi/archives

Vierailija
108/261 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kannata. Miksi naisia koko ajan painostetaan muuttumaan ja palvelemaan miesten asemaa? Miehet ovat ITSE päättäneet että tuo on vain miehille ja miehet ITSE tuota mallia TUTKITUSTI eniten kannattavat. Miksi jauhatte tästä joka päivä? Jos kiukuttaa niin kritiikki miehille, te syytätte aina omista ongelmistanne muita. Kukaan nainen ei ole tuon takana, vaan miesten tekosia. On ne miehet aika susia kun pakottaa kaikki tahtoonsa!

Niin kauan kun nimeni ei jatku tässä maassa sukupuoleni takia, en sellaista maata puolusta. Jos sukunimet menee miesten mukaan, saa miehet hoitaa velvollisuuksiakin. Edelleen, naiset tekee kaiken palkattoman työn perheissä, vaihtavat nimensä, kasvattavat miehet ilmaiseksi vähintään 18 vuoden ajan ja sekään ei kelpaa? Ja turha lässyttää pakollisuudesta, te MIEHET ITSE SEN SÄÄDITTE.

Naiset pakotettiin vaihtamaan nimeä. Miksei tasa-arvon vuoksi pakoteta miehiä? No, missä tasa-arvo? Miehet ajattelee vain itseään. Te niitä sotia aiheutatte, hoitakaa sotkunne itse tuon jatkuvan kitinän sijaan.

Sukunimet, sukunimet. Missä tasa-arvo? Ja turha lässyttää valinnoista. Jos naisia saa valinnoilla syrjiä, saa miehiäkin. MIEHET OVAT ___VALINNEET__ pakollisen armeijan vain miehille.

Kuka sua on pakottanut vaihtamaan sukunimeäsi?!

"Naiset tekee kaiken palkattoman työn perheessä". Voi morjens. Sille ei voi mitään, jos suostut kotiorjaksi, mutta tilastot eivät tätä väitettä tue. Itseasiassa moni nainen jättää perinteiset ns. "miesten työt" edelleen miehelle. Siinä missä miehet kokkaa ja imuroi...Tutustupa aiheeseen.

Miehet ovat onneksi viemässä asioita tasa-arvoisempaan suuntaan nyt tämän asepalveluksen suhteen. Radikaalimpiakin muutoksia voisi tehdä kuin pakolliset kutsunnat naisille. Se on nykyaikaa.

Minä voin varata x2/ vuosi auton rengaiden vaihfon, ja soittaa huoltomiehrn, kun on tarvetta, jos mies

- käy kaupassa

- laittaa ruuan

- siivoaa

- pyykkää

- hoitaa lapset

- tekee metatyön

Voin sitten käyttää tuon ylijäävän ajan lisäämällä harrastuksia joka päivälle. Ihana tulla puhtaaseen ja siistiin kotiin, jossa tuoksuu puhdas pyykki, ja kotiruoka, ja jossa lapset ihanasti leikkii jotain kehittävää.

It's a deal👍

Vierailija
109/261 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukrainan kaltaisessa sodassa armeija ei pysty suojelemaan kaikkia siviilejä. Siksi jo rauhan aikana pitäisi jokaiselle yli 16-vuotiaalle opettaa ampuminen ja käsikranaatti käsittely. Sodan aikana sitten jokaiselle annettaisiin ase itsepuolustukseen.

Vierailija
110/261 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki kynnelle kykenevät Ukrainan naiset ovat vain paenneet muihin maihin; ei heistä ole kotirintamalla apua ollut.

Vierailija
111/261 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kannata. Miksi naisia koko ajan painostetaan muuttumaan ja palvelemaan miesten asemaa? Miehet ovat ITSE päättäneet että tuo on vain miehille ja miehet ITSE tuota mallia TUTKITUSTI eniten kannattavat. Miksi jauhatte tästä joka päivä? Jos kiukuttaa niin kritiikki miehille, te syytätte aina omista ongelmistanne muita. Kukaan nainen ei ole tuon takana, vaan miesten tekosia. On ne miehet aika susia kun pakottaa kaikki tahtoonsa!

Niin kauan kun nimeni ei jatku tässä maassa sukupuoleni takia, en sellaista maata puolusta. Jos sukunimet menee miesten mukaan, saa miehet hoitaa velvollisuuksiakin. Edelleen, naiset tekee kaiken palkattoman työn perheissä, vaihtavat nimensä, kasvattavat miehet ilmaiseksi vähintään 18 vuoden ajan ja sekään ei kelpaa? Ja turha lässyttää pakollisuudesta, te MIEHET ITSE SEN SÄÄDITTE.

Naiset pakotettiin vaihtamaan nimeä. Miksei tasa-arvon vuoksi pakoteta miehiä? No, missä tasa-arvo? Miehet ajattelee vain itseään. Te niitä sotia aiheutatte, hoitakaa sotkunne itse tuon jatkuvan kitinän sijaan.

Sukunimet, sukunimet. Missä tasa-arvo? Ja turha lässyttää valinnoista. Jos naisia saa valinnoilla syrjiä, saa miehiäkin. MIEHET OVAT ___VALINNEET__ pakollisen armeijan vain miehille.

"Naiset tekee kaiken palkattoman työn perheessä". Voi morjens. Sille ei voi mitään, jos suostut kotiorjaksi, mutta tilastot eivät tätä väitettä tue. Itseasiassa moni nainen jättää perinteiset ns. "miesten työt" edelleen miehelle. Siinä missä miehet kokkaa ja imuroi...Tutustupa aiheeseen.

Miehet ovat onneksi viemässä asioita tasa-arvoisempaan suuntaan nyt tämän asepalveluksen suhteen. Radikaalimpiakin muutoksia voisi tehdä kuin pakolliset kutsunnat naisille. Se on nykyaikaa.

Minä voin varata x2/ vuosi auton rengaiden vaihfon, ja soittaa huoltomiehrn, kun on tarvetta, jos mies

- käy kaupassa

- laittaa ruuan

- siivoaa

- pyykkää

- hoitaa lapset

- tekee metatyön

Voin sitten käyttää tuon ylijäävän ajan lisäämällä harrastuksia joka päivälle. Ihana tulla puhtaaseen ja siistiin kotiin, jossa tuoksuu puhdas pyykki, ja kotiruoka, ja jossa lapset ihanasti leikkii jotain kehittävää.

It's a deal👍

Oletko tosiaan noin tyhmä vai mikä sua vaivaa, ettet lukemaasi ymmärrä? Missä tuntemassasi perheessä nainen hoitaa kaiken tuon? Jos itse suostut tuohon kaikkeen, ni oma on vikasi. Minä en tunne yhtäkään perhettä, jossa tilanne olisi tuollainen.

Vierailija
112/261 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- käy kaupassa

- laittaa ruuan

- siivoaa

- pyykkää

- hoitaa lapset

- tekee metatyön

It's a deal👍

Miten valikoivasti puhutkaan töistä.. Ihan kuin auton huolto olisi ainoa homma ja toisaalta "metatyöt" naisten hyväksi.

Pointti oli siinä, että perheessä on yhteiset työt ja miesten työt

Vierailija
113/261 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös kotirintamalla tarvitaan tekijöitä. Kuka korjaisi autot, laitteet ja julkista infrastruktuuria, hoitaisi maataloustyöt ja pitäisi yllä järjestystä, jos naiset eivät olisi kotirintamalla?

Ei näillä asioilla ole mitään tekemistä sukupuolen kanssa. Perussääntö koko ikäluokka armeijaan ja sitten kun reserviläisiä kutsutaan palvelukseen niiden ei tarvi löhteä jotka raskaana, perheessä pieni lapsi tai sellainen ammatti jossa henkilöstä on enemmän hyötyä siviilihommissa.

Vierailija
114/261 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama mitä uliset. Sodan syttyessä olet maanpuolustusvelvollinen. Ei auta "mulla on pimpa" ja "mä synnytän jo" kinuamiset.

Vierailija
115/261 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on tilastojen mukaan erittäin väkivaltainen maa. Jos naiset suorittaisivat armeijan, niin todennäkisesti he joutuisivat kohtaamaan kriisitilanteissa seksuaalista väkivaltaa. Ja tarkoitan omien puolelta. En kannata. Armeija on miesten paikka. Naisten tehtävä on synnyttää ja hoitaa kotia.

Sodassa aina raiskataan. Siihen pitää vain tottua. Tuhansia vuosia sotia ja iniset tuollaisesta. Jos nainen päättää tulla raskaaksi ja hankkii lapsia nykyään, mikä on tosi harvinaista. Niin sitten vapautus palveluksesta. Myös perheen isät voi vapauttaa armeijasta ja sodasta. Lapset tarvii molempia vanhempia. Ja perheet voi lähettää jonnekin Kanadaan turvaan. Toki jos toinen vanhemmista välttämättä haluaa sotia mieluummin kuin elättää lapset ja opettaa heille suom3n kieltä ja kkltuuria toisessa maassa niin käy.

Vierailija
116/261 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille, voisi sopia paremminkin sopia joku lyhyehkö pakollinen koulutus, ruuanlaittoon, ensiapuun ja lastenhoitoon..

mies54v

Vierailija
117/261 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei armeija pysty suojelemaan kaikkia niinkuin Ukrainasta on nähty. Siksi jokaiselle olisi annettava viikon asekoulutus missä opetetaan ampumaan rynkyllä ja heittämään käsikranaattia. Sodassa sitten jokaiselle 16 vuotta täyttäneelle annetaan rynkky ja kaksi kranaattia. Sen jälkeen ei kukaan kenraali lähetä joukkojaan asutuskeskuksiin tapettavaksi.

Vierailija
118/261 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehethän niitä sotia julistaa.

Hoitakaa miehet keskenänne omat sotanne

Naisethan niitä lapsia synnyttää. Hoitakoon ite.

Vierailija
119/261 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille, voisi sopia paremminkin sopia joku lyhyehkö pakollinen koulutus, ruuanlaittoon, ensiapuun ja lastenhoitoon..

mies54v

Pakollinen lisääntymis- ja synnytyskoulutus.

Vierailija
120/261 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vieläkään yhtään kunnon syytä miksi tässä asiassa onkin parempi olla ei- tasa-arvoinen .Siis naissotilaitahan on jo-eli todistettu on että voi olla.Niin että niitä oikeita perusteluja edes yksi, kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi