Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuntoilin just puoli tuntia kotona polkemalla kuntopyörää.

Vierailija
06.01.2025 |

Tulee hyvä olo kun on kuntoillut. Ulkona pakkasta niin ei sinne viitsi kylmään mennä kuntoilemaan siinähän sairastuu.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa!

Vierailija
2/10 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa.  Minä keitin vispipuuroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kylmä sairastuttaa?

Vierailija
4/10 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon, olet päihtynyt saatuasi kehon endokannabinoidijärjestelmän aktivoitumaan liikunnalla. "Runners high" olikin Spinners high :D

Vierailija
5/10 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin saa sanoa että kuntoilit, etkä istunut vain sähkömopon kyydissä. 

Vierailija
6/10 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mä haluaisin kuntopyörän, mutta ei ole vielä varaa ostaa. Ehkä parin kuukauden päästä pystyisin sen ostamaan. Pari kertaa olen paikallisessa Facen kirppisryhmässä nähnyt kuntopyörän halvalla, mutta ehtineet aina mennä. 

Minkä hintainen kuntopyörä olisi hyvä? Voiko saada kunnollista max. 400€ budjetilla?

N45

Vierailija
7/10 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sinulle! Jatka samaan malliin!

Vierailija
8/10 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kokoa pienempiä vaatteita voit nyt käyttää?

Vierailija
9/10 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi mä haluaisin kuntopyörän, mutta ei ole vielä varaa ostaa. Ehkä parin kuukauden päästä pystyisin sen ostamaan. Pari kertaa olen paikallisessa Facen kirppisryhmässä nähnyt kuntopyörän halvalla, mutta ehtineet aina mennä. 

Minkä hintainen kuntopyörä olisi hyvä? Voiko saada kunnollista max. 400€ budjetilla?

N45

Uuden ja hyvän saa jo 400 eurolla joten älä osta käytettyä jos aiot polkea sillä paljon. Katso että vastustasoja on 20.

Vierailija
10/10 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N45

Uuden ja hyvän saa jo 400 eurolla joten älä osta käytettyä jos aiot polkea sillä paljon. Katso että vastustasoja on 20.

Tarkoitus on tosiaan polkea paljon koska en uskalla lumiseen ja talviseen aikaan ajaa pihalla pyörällä. Siksi kaipaan kuntopyörää. Kiitos vinkistä!