Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni tittelit ja arvonimet luetellaan tässä ketjussa.

Vierailija
24.09.2015 |

Laittakaas paremmaksi.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:46"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 10:28"]

Siis minkälainen ihminen pätee miehensä titteleillä?

[/quote]

Tulee mieleen eräs rouva jonka mies on lääkäri, arkkitehti, insinööri, opettaja.

Näiden rouvien mielestä nuo edellämainitut ammatit ovat parempia kuin minun mieheni levyseppähitsaajan ammatti. Mies vetää aika kovaa palkkaa Norjassa tälläkin hetkellä. Moninkertaisesti parempaa kuin yksikään edellämainituista läskiperseistä. Työhistoriakin on pidempi. Aloitti työnteon heti 18v.

[/quote]

Minäkin arvostan käytännön ammatteja enemmän kuin jotain lääkäriä. Silti insinööri on mielestäni käytännön ammateista käytännöllisin vaikka insinöörille töitä ei nykyään löydykään Suomesta.

T: Muurari, maalari + d.insinööri

Vierailija
22/36 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on 2.dania american karatessa ja yksi judoissa. Nykyään hoitelee vaparia enemmän, koska tykkää lajin katumylläkkä toimivuudesta. Eli pystyy lyömään katuun kätevämmin häirikön jos käyvät päälle.

Espanjassa seitsemän miestä kävi kimppuun ja mies löi kaikki katuun ja seisoi voittajana. Yrittivät viedä lompakkoa. Naurettavinta oli että ei hänellä ollut edes lompakkoa. Meni ihan testiksi kadulle katsomaan löytyykö voittajia. Löytyi läjä häviäjiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 18:43"]

Mun miehellä on 2.dania american karatessa ja yksi judoissa. Nykyään hoitelee vaparia enemmän, koska tykkää lajin katumylläkkä toimivuudesta. Eli pystyy lyömään katuun kätevämmin häirikön jos käyvät päälle.

Espanjassa seitsemän miestä kävi kimppuun ja mies löi kaikki katuun ja seisoi voittajana. Yrittivät viedä lompakkoa. Naurettavinta oli että ei hänellä ollut edes lompakkoa. Meni ihan testiksi kadulle katsomaan löytyykö voittajia. Löytyi läjä häviäjiä.

[/quote]

Jos haluaa pärjätä kadulla katumylläyksessä niin american Vin Diesel kiccxbozing versus matador kung - fu lizard style on oikea resepti sille.

Vierailija
24/36 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi, mutta sanasta "tittelit" mulle tuli ensin mieleen tissit...

Vierailija
25/36 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ja mun miehellä on 2 Ameriikan Ekspress -platinatimanttikorttia, joilla se ostaa aina välillä Zaal-Klood Vandammen vetämään ihmisiä turpaan. Aika hienoo. Kantsii sun mieheskin pysyä silloin sisätiloissa. On se niin kova.

Vierailija
26/36 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:08"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 10:27"]

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 22:37"]

Siis mitä helvettiä? En kyllä katselisi miestä joka avoimesti dissaa toisen harrastusta päin naamaa. Miehesi kuulostaa yksinkertaiselta.

[/quote]

Se dissasi puoliääneen eli mutisi salin reunalta tai tatamin reunalta että miksi nuo pyjamakat eivät lyö toisiaan päähän... Sehän on ihan luonnollista ajatella niin.

[/quote]

Mitä järkeä on vetää korkeita potkuja päähän kun voi lyödä turpaan????

[/quote]

Mitä järkeä on potkia päähän tai lyödä turpaan kun voi vetää katan pihakoivua vasten!

Vierailija
27/36 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se dissasi puoliääneen eli mutisi salin reunalta tai tatamin reunalta että miksi nuo pyjamakat eivät lyö toisiaan päähän... 

[/quote]

Kuulostaa tosi ihanalta! Rakastan miehiä, jotka mutisevat ja tykkäävät lyömisestä. Missä sellaisiin voisi tutustua?

Vierailija
28/36 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:01"]

[/quote]

Ja mun miehellä on 2 Ameriikan Ekspress -platinatimanttikorttia, joilla se ostaa aina välillä Zaal-Klood Vandammen vetämään ihmisiä turpaan. Aika hienoo. Kantsii sun mieheskin pysyä silloin sisätiloissa. On se niin kova.

[/quote]

Mun mies oli Van Dammen karatesalilla Brysselissä 90-luvulla opettelemassa helikopteripotkua. Oppi sen ja sai mustan vyön ennenkuin täältä meni yksikään politiikko vääntämään yhtään kroisanttia kenenkään pyttyyn.

Itseasiassa meillä on kuvia ja paljon missä mieheni poseeraa spagaattikuvissa Van Dammen synnyinseuduilla. Harvallapa on sellaisia spagaattikuvia 90-luvulta.

Vierailija
29/36 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:19"]

Se dissasi puoliääneen eli mutisi salin reunalta tai tatamin reunalta että miksi nuo pyjamakat eivät lyö toisiaan päähän... 

[/quote]

Kuulostaa tosi ihanalta! Rakastan miehiä, jotka mutisevat ja tykkäävät lyömisestä. Missä sellaisiin voisi tutustua?

[/quote]

öö salien reunalla tai kehien reunalla. Sielä ne yleensä mutisee hiljakseen että miks se ei vetäny koukkua tai tehnyt volttia...

Vierailija
30/36 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:24"]

öö salien reunalla tai kehien reunalla. Sielä ne yleensä mutisee hiljakseen että miks se ei vetäny koukkua tai tehnyt volttia...

[/quote]

Kiitti! Mä meen heti huomenna. Mut miten mä löytäisin niiden kanssa heti sopivan puheenaiheen? Oisko hyvä, jos opettelisin itsekin silleen mutisemaan ja mutisisin jollekin vaik et "Miksei se lyö tota homoo munille?"

Vierailija
31/36 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 21:24"]

En tiedä miksi, mutta sanasta "tittelit" mulle tuli ensin mieleen tissit...

[/quote]

Mulla tulee siitä mieleen kikkeli!

Vierailija
32/36 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 18:15"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:46"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 10:28"]

Siis minkälainen ihminen pätee miehensä titteleillä?

[/quote]

Tulee mieleen eräs rouva jonka mies on lääkäri, arkkitehti, insinööri, opettaja.

Näiden rouvien mielestä nuo edellämainitut ammatit ovat parempia kuin minun mieheni levyseppähitsaajan ammatti. Mies vetää aika kovaa palkkaa Norjassa tälläkin hetkellä. Moninkertaisesti parempaa kuin yksikään edellämainituista läskiperseistä. Työhistoriakin on pidempi. Aloitti työnteon heti 18v.

[/quote]

Minäkin arvostan käytännön ammatteja enemmän kuin jotain lääkäriä. Silti insinööri on mielestäni käytännön ammateista käytännöllisin vaikka insinöörille töitä ei nykyään löydykään Suomesta.

T: Muurari, maalari + d.insinööri

[/quote]

Kuka dipaninssi tekee maalarin hommia?

Eikö järkevämpää olisi vetää ansiosidonnaista? Siis mitä vitun järkeä tehdä paskahommia?

Vierailija
33/36 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:41"]

Siis mitä vitun järkeä tehdä paskahommia?

[/quote]

Niinpä. Kun voi mutista puoleen ääneen salin reunalla legendaa.

Vierailija
34/36 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittävä ketju.
Voisin lisätä vielä esim maahanmuuton, imetyksen ja kenties jonkun pettämistarinan tähän väliin niin olis kaikkein lyhyimmässä ajassa eniten koskaan rönsyillyt ketju.

Vierailija
35/36 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:22"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 22:01"]

[/quote]

[/quote]

Mun mies oli Van Dammen karatesalilla Brysselissä 90-luvulla opettelemassa helikopteripotkua. Oppi sen ja sai mustan vyön ennenkuin täältä meni yksikään politiikko vääntämään yhtään kroisanttia kenenkään pyttyyn.

Itseasiassa meillä on kuvia ja paljon missä mieheni poseeraa spagaattikuvissa Van Dammen synnyinseuduilla. Harvallapa on sellaisia spagaattikuvia 90-luvulta.

[/quote]

Hyi vittu. Oksennus :(

Vierailija
36/36 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Se dissasi puoliääneen eli mutisi salin reunalta tai tatamin reunalta että miksi nuo pyjamakat eivät lyö toisiaan päähän... Sehän on ihan luonnollista ajatella niin.
[/quote]

Kai se sen jälkeen teki katan pihakoivua vasten?