Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni tittelit ja arvonimet luetellaan tässä ketjussa.

Vierailija
24.09.2015 |

Laittakaas paremmaksi.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkunyrkkeilyn paavi, karaten kuningas, kung-fun kuraattori, krav magan kardinaali, myu thain tuomari, jujitsun kensartti, painin pormestari

Vierailija
2/36 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimamaisteri. Nyt miehesi tittelit ja arvonimet on lueteltu tässä ketjussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on judossa keltainen vyö ja on tiedettävästi voittanut epävirallisessa matsissa yhden sm-konkarin. Pelkästään keltaisen vyön varassa voi olla kovakin.

Vierailija
4/36 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 22:07"]

Miehelläni on judossa keltainen vyö ja on tiedettävästi voittanut epävirallisessa matsissa yhden sm-konkarin. Pelkästään keltaisen vyön varassa voi olla kovakin.

[/quote]

Mun mies on monesti salin reunalla tuumaillut puoleen ääneen että jos tossa sais lyödä päähän tai vois potkaista haaroille niin voittais helpolla pellet. Tuumas kerran että jos kyseiset kaverit lähtis vaparikehään niin näyttäis niille kun alkoivat haasteleen.

Epäilemättä pistäis levyiksi vaan ei niitä kiinnosta kuin omat pelinsä. Todellinen katumylläkkä ei heitä kiinnosta. Mun mies on aika kylmä ja suora näissä asioissa siksi se tuumaa salin tai tatamin reunalta judokoille että jos sais lyödä päähän niin se olis kerrasta poikki.

Vierailija
5/36 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vitun ketju tää on??

Vierailija
6/36 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 22:14"]

Mikä vitun ketju tää on??

[/quote]

Joku täys kehariketju. Haisee siltä että joku on tyhjentäny paljon olutta tänne.

Vierailija
7/36 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 22:12"]

Mun mies on monesti salin reunalla tuumaillut puoleen ääneen että jos tossa sais lyödä päähän

[/quote]

Puoleen ääneen :D :D :D

Taidan tietää tapauksen. Näitä löytyy aina ihmettelemästä lajien sääntöjä.

Vierailija
8/36 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 22:12"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 22:07"]

[/quote]

Mun mies on monesti salin reunalla tuumaillut puoleen ääneen että jos tossa sais lyödä päähän tai vois potkaista haaroille niin voittais helpolla pellet. Tuumas kerran että jos kyseiset kaverit lähtis vaparikehään niin näyttäis niille kun alkoivat haasteleen.

Epäilemättä pistäis levyiksi vaan ei niitä kiinnosta kuin omat pelinsä. Todellinen katumylläkkä ei heitä kiinnosta. Mun mies on aika kylmä ja suora näissä asioissa siksi se tuumaa salin tai tatamin reunalta judokoille että jos sais lyödä päähän niin se olis kerrasta poikki.
[/quote ]

Siis mitä helvettiä? En kyllä katselisi miestä joka avoimesti dissaa toisen harrastusta päin naamaa. Miehesi kuulostaa yksinkertaiselta.

Vierailija
9/36 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Joo tai jos niinku sais ottaa nyrkkeilykehän haulikon tai koulutetun metsästyshaukan niin olis kyllä niin kerrasta poikki.

Onko "miehesi" 12-vuotias vai mitä helvettiä? 

Vierailija
10/36 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 10:27"]

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 22:37"]

Siis mitä helvettiä? En kyllä katselisi miestä joka avoimesti dissaa toisen harrastusta päin naamaa. Miehesi kuulostaa yksinkertaiselta.

[/quote]

Se dissasi puoliääneen eli mutisi salin reunalta tai tatamin reunalta että miksi nuo pyjamakat eivät lyö toisiaan päähän... Sehän on ihan luonnollista ajatella niin.

[/quote]

Mitä järkeä on vetää korkeita potkuja päähän kun voi lyödä turpaan????

Vierailija
11/36 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi pitkiä titteleitä.

Vierailija
12/36 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:08"]

[/quote]

Se dissasi puoliääneen eli mutisi salin reunalta tai tatamin reunalta että miksi nuo pyjamakat eivät lyö toisiaan päähän... Sehän on ihan luonnollista ajatella niin.

[/quote]

[/quote]

Mitä järkeä on vetää turpaan, kun voi poistua paikalta.

Vierailija
13/36 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 22:35"]

Mun mies on monesti salin reunalla tuumaillut puoleen ääneen että jos tossa sais lyödä päähän

[/quote]

Puoleen ääneen :D :D :D

Taidan tietää tapauksen. Näitä löytyy aina ihmettelemästä lajien sääntöjä.

[/quote]

Pahimmat tapaukset tuovat nyrkkeilyyn potkut ja painin. Sama taekwon-doon lyönnit ja painin, kun eivät osaa tarpeeksi lajin omilla pelisäännöillä.

He eivät yksinkertaisesti voi aloittaa vaparia jossa kaikkia juttuja voi kokeilla. Koska vaparissa tulisi päihin. He eivät osaa mitään.

Vierailija
14/36 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vierailija
15/36 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minkälainen ihminen pätee miehensä titteleillä?

Vierailija
16/36 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:11"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:08"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Jos ei ole tarpeeksi notkeutta niin voi hypätä ja potkaista. Sitä kutsutaan hyppypotkimiseksi.

Vierailija
17/36 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 10:28"]

[/quote]

Tulee mieleen eräs rouva jonka mies on lääkäri, arkkitehti, insinööri, opettaja.

Näiden rouvien mielestä nuo edellämainitut ammatit ovat parempia kuin minun mieheni levyseppähitsaajan ammatti. Mies vetää aika kovaa palkkaa Norjassa tälläkin hetkellä. Moninkertaisesti parempaa kuin yksikään edellämainituista läskiperseistä. Työhistoriakin on pidempi. Aloitti työnteon heti 18v.

Vierailija
18/36 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohvelisankari

Vierailija
19/36 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 17:46"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 10:28"]

[/quote]

Tulee mieleen eräs rouva jonka mies on lääkäri, arkkitehti, insinööri, opettaja.

Näiden rouvien mielestä nuo edellämainitut ammatit ovat parempia kuin minun mieheni levyseppähitsaajan ammatti. Mies vetää aika kovaa palkkaa Norjassa tälläkin hetkellä. Moninkertaisesti parempaa kuin yksikään edellämainituista läskiperseistä. Työhistoriakin on pidempi. Aloitti työnteon heti 18v.

[/quote]

No hyvin ymmärrän, että osaava hitsaaja saa urakkahommissa parempaa palkkaa kuin minä. Minun töihin kun löytyy tekijöitä enemmän kuin huippuluokan hitsaajia. t. lääkäri arkkitehti insinööri opettaja. 

Vierailija
20/36 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puistokemian professori.