Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet kuvittelevat, että voivat palata suhteeseen, mistä ovat lähteneeet, ihan koska vaan?

Vierailija
12.06.2024 |

Mies joka lähti yli vuosi sitten, on alkanut viestimään ihan kuin mitään ei olisi ikinä tapahtunutkaan. Soittelee myös, mutta mihinkään yhteydenottoihin en ole vastannut. Mikä näitä miehiä vaivaa? En ole nimittäin ainut 50+ nainen, jolle näin käy. Tuntuu juurikin olevan yleistä, että nämä 60 kohti käyvät miehet kuvittelee kävelevänsä vain takaisin, kun elämä ei ollutkaan mukavampaa muualla. Minua ahdistaa ja pelottaakin, koska pelkään että mies alkaa sabotoida jotenkin elämääni tai seuraamaan. Yhteydenottoja on alkanut tulemaan lähes päivittäin. Poliisi on näiden tapausten takia voimaton, koskapitää tapahtua väkivaltaa asunnossa, ennen kuin siihen puututtaisiin. 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ex-muija kehtasi tulla pyytämään rahaa lainaksi auton ostoon, kun on paskonut omat luottotietonsa.

Vierailija
2/22 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo esitetty tapa törkeä. Miehenä en toimisi noin. Eikä moni tuttunikaan veikkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa ja tee selväksi että kiitos, mutta ei kiitos. Sitten estot päälle.

Vierailija
4/22 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne ei pidä sinua minään niin kuvittelee, että elät ilman heitä jossain puutteessa. En tiedä mikä memo näiltä tyypeiltä on aina jäänyt saamatta, mutta nainen on yksin vain omasta halustaan. 

5/22 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran kävin tinder-treffeillä nelikymppisen miehen kanssa. sovittiin toiset treffit seuraavalle viikolle, mutta hän perui ne eikä enää halunnutkaan tavata uudelleen. sitten vuoden kuluttua hän otti uudelleen yhteyttä ja kysyi, että haluaisinko minä nyt tavata uudelleen. en halunnut.

Vierailija
6/22 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset ovat niin epätoivoisia että ottavat ne kuitenkin takaisin.

Vierailija
7/22 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viesti, jossa käsket lopettamaan soittelun ja viestittelyn. Jos ei usko vaan edelleen jatkaa, laitat estot. Jos etsii muita kanavia, ja edelleen häiritsee, niin rikosilmoitus.

Vierailija
8/22 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

kerran kävin tinder-treffeillä nelikymppisen miehen kanssa. sovittiin toiset treffit seuraavalle viikolle, mutta hän perui ne eikä enää halunnutkaan tavata uudelleen. sitten vuoden kuluttua hän otti uudelleen yhteyttä ja kysyi, että haluaisinko minä nyt tavata uudelleen. en halunnut.

Mulle käynyt vähän samalla lailla. Käytiin yksillä treffeillä, ja kumpikaan ei ottanut mitään yhteyttä toiseen sen jälkeen. Puolisen vuotta myöhemmin mies kysyi, olenko vielä sinkkuna, kun hän ei ollut löytänyt parempaakaan 😅

Vierailija
9/22 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi keksin aina valheita, jotta päästäisiin haukkumaan miehiä?

Vierailija
10/22 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle eräs mies selitti kolmansien treffien jälkeen, ettei meillä hänen mielestään ole kemiaa. Ok.

2 kuukautta sen jälkeen olisi halunnut taas yrittää. Kiinnostus oli jo siinä vaiheessa lopahtanut.

Vierailija
11/22 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietysti varmaan siitä minkälainen ero on ollut. Riidasta palaaminen jos siihen sisältyy vielä vaikka jotain pettämistä tai muuta p-tä on niin vaikea juttu että miehellä menee kyllä luu kurkkuun. Jotain ovia ovat nämä naisetkin sitten jollakin tavalla jättäneet auki, vai???  

Vierailija
12/22 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaisi kertaalleen vastata hyvin selvästi, ettet toivo yhteydenottoja etkä ole kiinnostunut, ja että jos vielä jatkat niin tämä on häirintää. Otat siitä ruutukaappaukset.

Sit tosiaan jos hän vielä jatkaa, kaikki mahdolliset estot päälle ja jos vielä niitäkin lähtee kiertämään, dokumentoit huolellisesti kaikki viestit.

Vierailija
13/22 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle käynyt noin. Passasin ja hellin miehen piloille, ei arvostanut, luuli varmaan, että vielä parempaa on muualla saatavana. Ei tainnut olla:). On katunut, mutta minulle paljastui, miten vähän arvostusta sain, joten miksi helvetissä ottaisin takaisin kiittämättömän miehen, joka ei välitä minusta? En mistään syystä.

Vierailija
14/22 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^

Ja tarvittaessa todisteiden kanssa poliisille heti jos yhtään tuntuu, että mikään tutkintaraja voisi ylittyä.

Vierailija
15/22 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle eräs mies selitti kolmansien treffien jälkeen, ettei meillä hänen mielestään ole kemiaa. Ok.

2 kuukautta sen jälkeen olisi halunnut taas yrittää. Kiinnostus oli jo siinä vaiheessa lopahtanut.

Juuri estin tällaisen miehen, hän kehui minua paljon, miten helppoa kanssani oli olla. Mutta hän ei ollut tavannut muita eronsa jälkeen.

Sitten tuli tämä meillä ei ole tarpeeksi kemiaa ilmoitus. Estin hänet tämän sopimuksen jälkeen ja toivotin mielessäni onnea deittiappien maailmaan.

Takaisin ei ole tulemista.

Vierailija
16/22 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me muutettiin erillemme koska tarkoitus oli rauhoittaa tilanne, ettei lapset kärsi. Piti mennä terapiaan ja koittaa saada asiat ja suhde kuntoon vielä. Yllättäen mies löysikin heti uuden naisen ja ilmoitti ettei enää halua yrittää meidän suhteen eteen mitään.

No puoli vuotta siinä meni ennen kuin tajusi mitä oli menettänyt ja olikin kova paikka. Mutta vissiin sitten alkuhuuma uuden kanssa laantui?

Palattiin kyllä yhteen sitten, terapian kautta.

Vierailija
17/22 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me muutettiin erillemme koska tarkoitus oli rauhoittaa tilanne, ettei lapset kärsi. Piti mennä terapiaan ja koittaa saada asiat ja suhde kuntoon vielä. Yllättäen mies löysikin heti uuden naisen ja ilmoitti ettei enää halua yrittää meidän suhteen eteen mitään.

No puoli vuotta siinä meni ennen kuin tajusi mitä oli menettänyt ja olikin kova paikka. Mutta vissiin sitten alkuhuuma uuden kanssa laantui?

Palattiin kyllä yhteen sitten, terapian kautta.

Tapasin miestä jolla oli tällainen tarina, tosin hän kertoi että oli ensin tavannut toisen naisen ja asia oli ollut salassa kuukausia.

En jotenkin luottanut häneen. En tiedä onko hän palannut tapailumme jälkeen jonkun kanssa yhteen. En ole nähnyt häntä apeissa.

Vierailija
18/22 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin parikymppisenä yhtä tyyppiä, ei ollut mitenkään vakavaa. Meille tuli ero kun muutin muualle, opiskelin, valmistuin, menin naimisiin ja perustin perheen. Olin jo unohtanut tämän nuoruusaikojen poikaystävän, kun nyt 22 vuotta myöhemmin jätkä etsii mut somessa, lähettää viestin jossa ehdottaa tapaamista ja väittää, että on muka edelleen rakastunut minuun ja on odottanut kaikki nämä vuodet, että palaisimme yhteen. Mies suuttui, kun kerroin olevani nykyään naimisissa ja perheenäiti ja alkoi syyllistää, että hän on tuhlannut elämänsä odottaessaan minua sekä väitti, että minun pitäisi sen takia MAKSAA HÄNELLE KORVAUKSIA! 

Vierailija
19/22 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet sitä ja naiset tätä ja läälää läpylässyti lää...

Vierailija
20/22 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehet ovat yleensä melko suoraviivaisia ja itsekkäitä. Ehkä suurin osa ei kykene sellaisiin aitoihin tunteisiin, vaan suhde on vain kätevä järjestely, jossa mies salaa laskeskelee debettiä ja kredittiä ja kokee olevansa oikeutettu muihinkin peteihin ihan vaan kokeilumielessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä