Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Just.. Tulin tänään viikon lomalta, lapsi puhuu vain äitipuolestaanJ

Vierailija
24.09.2015 |

Eli olin viikon lomalla, ja kun saavuin kotiin niin lapsi ei edes halannut, ei kiinnostanut tuliaiset eikä mikään. Ainoa mitä olen kuullut on se kuinka ikävä on äitipuolta. Hän oli ollut työmatkalla ja oli ehtinyt nähdä lasta vain pikaisesti ennen ja jälkeen lähdön. Ennen nukkumaan menoa ilmoitti menevänsä viikonlopuksi isän luo.. 

Oonko lapsellinen kun ärsyttää.. Lapsi on 8-v.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis anteeksi, tuli lapsus. Ei siis jälkeen lähdön siis oli ehtinyt nähtä lasta ennen lähtöä ja sitten tullessaan olivat syöneet ja sitten mä kävinkin jo hakemassa.

ap

Vierailija
2/19 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut ikävä sua ja osoittaa näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo lapsellinen. Mutta koitappa nyt muistutella itseäsi siitä, että oikean vanhemman ja lapsen välinen rakkaus on tunteena korvaamaton kummallekin. Vaikka lapsi tykkääkin nyt äitipuolestaan, sinä olet hänelle kuitenkin aina lopulta se ♥

Vierailija
4/19 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna puhua. Ole aikuinen ja kiinnostu hänelle tärkeistä asioista. Sinun rakkautesi on niin suurta, että sinne mahtuu lapsi, joka rakastaa maailmassa muitakin ihmisiä.

T: äitipuoli ja äiti

Vierailija
5/19 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 22:04"]

On ollut ikävä sua ja osoittaa näin.

[/quote]

Niin miten osoittaa? Suuttuu kun en päästä isälle viikonlopuksi? Lähettelee viestejä äitipuolelle että voinko tulla teille viikonlopuksi? Ei edes halannut vaan painui omaan huoneeseen ja sanoi että ei kiinnosta tuliaiset. Normaalisti jos on ollut ikävä niin on halaillut ja pusutellut, roikkunut kiinni jne. mutta nyt ei mitään..

ap

Vierailija
6/19 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole ymmärtäväinen lapsen surua kohtaan. Lohduta, että näkee varmasti äitipuoltaan seuraavalla kerralla ja tässä odotellessa hän voisi viikonloppuna askarrella vaikka kortin. Ja siirrät tuonnemmaksi sen oman tarpeesi saada olla ykkönen ja esitellä tuomasi lahjasi. Ansaitset oman lapsesi kunnioituksen ja rakkauden, kun et kiellä häntä tuntemasta asioita. 5

Vierailija
7/19 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu tenava. Kokeilee äitiään. Kerro
omasta ikävästäsi, vaikka et tuntisi saavasi vastakaikua. Sitä hän kaipaa. Ja hyvä, että äitipuolikin on lapselle mukava. Se vasta olisi ikävää, jos ei olisi.

Vierailija
8/19 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 22:05"]

Et oo lapsellinen. Mutta koitappa nyt muistutella itseäsi siitä, että oikean vanhemman ja lapsen välinen rakkaus on tunteena korvaamaton kummallekin. Vaikka lapsi tykkääkin nyt äitipuolestaan, sinä olet hänelle kuitenkin aina lopulta se ♥

[/quote]

Musta tuntuu et tuo äitipuoli on tullut mun ja tytön väliin, kun tyttö haluaa tehdä kaiken tuon äitipuolen kanssa. Ei sillä, hän on ihan hyvä ihminen ja hyvä äitipuoli lapselleni, pitää kuria ja näin mutta tuntuu pahalta että esim harrastuksiin mentäessä se on ihan sama tulenko minä kunhan äitipuoli ja isä on paikalla. Puhuu kaveriasioista äitipuolelle, saan monesti kuulla häneltä asioita mitä lapsen pitäisi mulle kertoa. Olen ihan pihalla lapseni asioista ja hävettää myöntää se. Mä en saa auttaa läksyissä, en saa harjata hiuksia, en osaa laittaa hiuksia oikein kiinni, en osaa tehdä ruokaa ja hänen huonekin täällä kotona on ihan p*ska. Joo olen väsynyt mutta tuntuu just nyt että ei jaksa! Teenkö väärin jos rajoitan näiden kahden suhdetta jotenkin, tuntuu että joudun jakamaan lapseni. Muiden lapsien kohdalla ei samaa ongelmaa, vaan ovat mulle uskollisia.

ap

Vierailija
9/19 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kova ikävä ollut, että suuttunut kun olit niin kauan pois tein itse tota samaa ton ikäisenä :)

Vierailija
10/19 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella on ollut ikävä sinua, ja kokenut jotenkin että hylkäsit hänet väliaikaisesti. Siksi protestoi, ja haluaa osoittaa että äitipuoli ainakin on hyvä tyyppi, koska tietää että se sinussa herättää tunteita.

Kohtele lastasi hellästi ja anna ymmärrystä.

Vierailija
11/19 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

SINULLE USKOLLISIA?

No nyt meni jo trollin puolelle koko homma.

Vierailija
12/19 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 22:11"]

Ole ymmärtäväinen lapsen surua kohtaan. Lohduta, että näkee varmasti äitipuoltaan seuraavalla kerralla ja tässä odotellessa hän voisi viikonloppuna askarrella vaikka kortin. Ja siirrät tuonnemmaksi sen oman tarpeesi saada olla ykkönen ja esitellä tuomasi lahjasi. Ansaitset oman lapsesi kunnioituksen ja rakkauden, kun et kiellä häntä tuntemasta asioita. 5

[/quote]

Siis ei, ei todellakaan askarrella mitään kortteja. Ei ikinä. Tuntuu aika pahalta olla jatkuvasti siirtämässä omia tarpeita itselle tuntemattoman naisen vuoksi.

ap

Vierailija
13/19 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just.. Voi vittu, että taas kiinnosti.

Vierailija
14/19 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset hakee joskus idoleita tai ihastuksia ei-vanhemmista. Jakso menee ohi. Luotettava, rakastava vanhempi saa kuraakin niskaan.

Vierailija
15/19 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 22:13"]

Lapsella on ollut ikävä sinua, ja kokenut jotenkin että hylkäsit hänet väliaikaisesti. Siksi protestoi, ja haluaa osoittaa että äitipuoli ainakin on hyvä tyyppi, koska tietää että se sinussa herättää tunteita.

Kohtele lastasi hellästi ja anna ymmärrystä.

[/quote]

Joo näin tää varmaan on. Ei ole helppoa olla aina aikuinen.. huh hoi. 

ap

Vierailija
16/19 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orastavaa teini-ikää? Toki äitiä testataan olemalla hankala, kun taas äitipuoli on kaverimpi ja siksi kiva. Ehkä lapsi haluaa nyt vaan sinultakin niitä rajoja, ja sen että välität hänestä vaikka hän nyt leikkiikin ettei välitä sinusta.

Älä odota lapsilta jotain mitä kutsut "uskollisuudeksi", et kai ole vihollinen tuon äitipuolen kanssa?

Vierailija
17/19 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi lapsellista trollaamista.

Vierailija
18/19 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, kyllä mä ainakin olen aina tykännyt äitipuolestani enempi kuin äidistäni. On vaan paljon ymmärtäväisempi ja tasapainoisempi ihminen. En tajua miten sillä on kestänyt hermo mun äidin kanssa.

Vierailija
19/19 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä äiditkin vaan on ihmisiä ja ovat mustasukkaisia lapsistaan. Inhimillistä. Sanoit, että olet pihalla lapsen asioista. Kuunteletko kunnolla lastasi? Sillain kunnioittaen ja ihan aidosti läsnäollen ja kiinnostuneena? Kokeeko lapsi, että tulee kuulluksi paremmin iskän luona? Ja kuinka uudesta äitipuolesta on muuten kyse? Nyt ilmoitat lapselle, että teette viikonloppuna jotain kivaa ja että haluat viettää lapsen kanssa aikaa. Voit sanoa ihan vilpittömästi, että et halua että lapsi kävisi etäiseksi sinulle. (Miksi olit lomalla ilman lasta?)