Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä muistat ensimmäiseltä ulkomaanmatkaltasi?

Vierailija
24.09.2015 |

Tein ensimmäisen ulkomaanmatkani 17-vuotiaana, kävin ystäväni luona Saksassa. Olin ällistynyt, kun huoltoasemilla ja kioskeilla myytiin viinaa.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:05"]

Menin ruotsiin laivalla. Vaasasta Uumajaan. Vuosi 1983 ja laivalla mäkyi televisiosta prinsessa Dianan häät.

[/quote]

Dianan häät oli 1981.

Vierailija
42/48 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukholman-risteilyltä 3-vuotiaana muistan aamiaisella olleet pienet voirasiat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomioi lapsena tehtyjä matkoja. Ensimmäinen oma ulkomaanmatka 17v. Ibitzalle. Tein töitä jätskikiskassa 2kk ja siten reissuun. Samassa hotellissa oli harjoitusleirillä FC Valencia. Diskoissa soi Vamos a la Playa. Oi noita muistoja...

Vierailija
44/48 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka matka 6-vuotiaana Bulgariassa. Muistan paljonkin.. Sellainen lelukauppa missä oli lattiasta kattoon pehmoleluja. Kioski missä myytiin keramiikkaa ja äiti osti astiaston. Muistan rannan ja sen, että minulla oli uikkarit kun muilla tytöillä oli bikinit :). Hämäriä muistikuvia myös hotellista.. Olen aikuisena matkustellut paljon ja voi olla että en edes muista kaikkia matkoja läheskään yhtä hyvin kuin nuo muutamat matkat mitkä tehtiin kun olin pieni.

Vierailija
45/48 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lanzarotella 6-vuotiaana. Muistan vieläkin tunteen bussissa lentokentältä hotellille, että se oli jännintä mitä koskaan siihen asti oli tapahtunut. Oli tammikuu, ja outoa kuinka ensin oli juuri ollut lunta ja pakkasta ja yhtäkkiä olikin lämmintä, palmuja ja eksoottisia tuoksuja ja muuta uutta. Mulla oli pitkät ihan vaaleat hiukset, ja huomasin että ne oli paikallisten mielestä jostain syystä äärettömän kiehtovat, en tajunnut miksi.

Vierailija
46/48 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vauva, eli en muista mitään.

Vierailija
47/48 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
48/48 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Egypti ja elämäni pahin, hirvittävin ja kamalin ripuli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan