Mikä laulu avaa sinun itkuhanasi?
Kommentit (273)
Nousee päivä, laskee päivä. Musikaalista Viulunsoittaja katolla.
Jarkko Martikainen - valssi tanssitaidottomille
Minun ja mieheni kappale.
Hevisaurus- Viimeinen mammutti.
Laura Pakarinen: En tahtois irti susta päästää
Jenni Vartiainen - Minä ja hän. "..vaikka joutuisin etsimään vuosituhannet vielä" saa viimeistään kanavat auki.
Chisu - Yksinäisen keijun tarina.
Mikko Alatalo - Suojelusenkeli. Lapsuudesta asti.
Samuli Edelmann - Mahdollisuus. Pappani kuoli ja tää biisi soi jatkuvasti radiossa, sanat kolahtaa!
Samuli Edelmann: Mahdollisuus. Pieni vauvamme teholla ja radiosta kuului tuo kappale. Ajattelin silloin, josko vauva saisi mahdollisuuden.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 11:39"]Nousee päivä, laskee päivä. Musikaalista Viulunsoittaja katolla.
Mua tartu käteen Herra ja taluta
Sua kohti Herrani
Vain yksin Jeesus
Edelweis (Sound of Musicista)
Hatikva ( tämä varmin itkettäjä)
Juha Tapion Meillä on aikaa vielä. Heti ensimmäiset sanat iskee itkuhermoon:
Oi kultani älä niin huoli, vaikka terävä ja viuhuva nuoli saattaa meihinkin osua kyllä
Hallelujah. Erityisesti Bon Jovin tai The Tenorsin versiot.
Kake Randelin - Kuin joutsenlaulu
Pariisin Kevään Häikäisee.
Paras suojata silmät.
Mua häikäisee niin.
Mä en tahdo enää juosta,
ja vilkuilla taakseni.
Pitelisit mua hetken,
laulaisit laulun.
Mä en jaksa enää nousta
putoamaan takaisin.
Tänään tuli itku, kun kuuntelin PMMP:n Tytöt-kappaletta.