Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä laulu avaa sinun itkuhanasi?

Vierailija
24.09.2015 |

Mulla Dannyn Monza, teinistä asti jo.

Kommentit (273)

Vierailija
221/273 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maan korvessa kulkevi lapsosen tie

Kukkurukuu (miellän tämän aina Vilja Eerikan karmeaan kohtaloon :-( )

 

Vierailija
222/273 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni Vartian "Missä muruseni on"... Niin ihana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/273 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 13:03"]

Jenni Vartian "Missä muruseni on"... Niin ihana.

[/quote]

... VartiaISEN ;-) siis

Vierailija
224/273 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maamme-laulu. 

Mennyttä on hyvinvoiva ja turvallinen Suomi. 

Vierailija
225/273 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo Helsingin maailman toisella puolen tai mikä se nimi nyt onkaan. Poikani oli vaihto-oppilaana Australiassa ja sen vuoden aikana tuo itketti, sanat niin osuvat ❤

Vierailija
226/273 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo Helsingin Lähtövalmiina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
227/273 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 13:18"]

Haloo Helsingin maailman toisella puolen tai mikä se nimi nyt onkaan. Poikani oli vaihto-oppilaana Australiassa ja sen vuoden aikana tuo itketti, sanat niin osuvat ❤

[/quote]

Ihana. Oonkin miettinyt, että on varmasti monen matkailijan elämän "kuvitusbiisi". Ja tosiaan miksei myös kotiväen :)

Vierailija
228/273 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nessun dorma, se viimeinen nousu saa aina itkun esiin.

Taylor Swiftin the Best Day - tyttäreni lauloi sen mulle syntymäpäiväjuhlissani, itkin ihan valtoimenaan silloin ja aina kun kuulen sen biisin.

Jarkko Martikaisen Myrsky.

Pink Floydin Hey You.

Juicen Ollaan ihmisiksi.

Lynyrd Skynyrdin Simple man.

 

Mä oon muutenkin tällainen karjalainen itkijänainen, aika moni muukin biisi näiden lisäks saa kyyneleet valumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
229/273 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lady Gaga - Bad Romance

Vierailija
230/273 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna Kurkelan ainutkertainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
231/273 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scorppareitten SLY ja Sonata Arctican Tallulah.

Vierailija
232/273 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismo Alanko - Kullanhuuhtoja, varsinkin maarit hurmerinnan esittämänä
Avril Lavigne - When you're gone
Celine Dion - My heart will go on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
233/273 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilpo kaikkonen - terveiset sinne taivaaseen.

Vierailija
234/273 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna Kurkelan prinsessalle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
235/273 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rammstein - Ein Lied
Rammstein - Mein Herz Brennt
Rammstein - Haifisch

Vierailija
236/273 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 16:48"]

Koska kumpaakaan ei ole vielä mainittu. En siis kertaakaan itkemättä ole vielä päässyt lauluja läpi: Veteraanin iltahuuto (YouTubesta se kuoron esittämä) Se jonkun surumarssi. Apua nyt unohtui nimi!

[/quote]

Olisko Hintriikan surumarssi?

Vierailija
237/273 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurts-Unspoken
Hurts-Help

Vierailija
238/273 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna Kurkela - Prinsessalle

Macklemore - Same love

Noin nyt esimerkiksi.

Vierailija
239/273 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppi pitkätossun jäähyväislaulu.
Timo Rautiaisen meille niin rakas.
Kirkan niin paljon se sattuu

Vierailija
240/273 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 16:57"]

Mariskan kukkurukuu. Yhdistän sen aina Eerikaan ja sitä kautta kaltoinkohdeltuihin lapsiin

[/quote]

Rakas lemmikkini katosi niihin aikoihin kun tätä kappaletta soitettiin paljon radiossa (3-4v sitten). En voi kuunnella tätä vieläkään kokonaan.