Mikä laulu avaa sinun itkuhanasi?
Kommentit (273)
Jenni Vartian "Missä muruseni on"... Niin ihana.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 13:03"]
Jenni Vartian "Missä muruseni on"... Niin ihana.
[/quote]
... VartiaISEN ;-) siis
Maamme-laulu.
Mennyttä on hyvinvoiva ja turvallinen Suomi.
Haloo Helsingin maailman toisella puolen tai mikä se nimi nyt onkaan. Poikani oli vaihto-oppilaana Australiassa ja sen vuoden aikana tuo itketti, sanat niin osuvat ❤
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 13:18"]
Haloo Helsingin maailman toisella puolen tai mikä se nimi nyt onkaan. Poikani oli vaihto-oppilaana Australiassa ja sen vuoden aikana tuo itketti, sanat niin osuvat ❤
[/quote]
Ihana. Oonkin miettinyt, että on varmasti monen matkailijan elämän "kuvitusbiisi". Ja tosiaan miksei myös kotiväen :)
Nessun dorma, se viimeinen nousu saa aina itkun esiin.
Taylor Swiftin the Best Day - tyttäreni lauloi sen mulle syntymäpäiväjuhlissani, itkin ihan valtoimenaan silloin ja aina kun kuulen sen biisin.
Jarkko Martikaisen Myrsky.
Pink Floydin Hey You.
Juicen Ollaan ihmisiksi.
Lynyrd Skynyrdin Simple man.
Mä oon muutenkin tällainen karjalainen itkijänainen, aika moni muukin biisi näiden lisäks saa kyyneleet valumaan.
Johanna Kurkelan ainutkertainen
Scorppareitten SLY ja Sonata Arctican Tallulah.
Ismo Alanko - Kullanhuuhtoja, varsinkin maarit hurmerinnan esittämänä
Avril Lavigne - When you're gone
Celine Dion - My heart will go on
Ilpo kaikkonen - terveiset sinne taivaaseen.
Rammstein - Ein Lied
Rammstein - Mein Herz Brennt
Rammstein - Haifisch
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 16:48"]
Koska kumpaakaan ei ole vielä mainittu. En siis kertaakaan itkemättä ole vielä päässyt lauluja läpi: Veteraanin iltahuuto (YouTubesta se kuoron esittämä) Se jonkun surumarssi. Apua nyt unohtui nimi!
[/quote]
Olisko Hintriikan surumarssi?
Johanna Kurkela - Prinsessalle
Macklemore - Same love
Noin nyt esimerkiksi.
Peppi pitkätossun jäähyväislaulu.
Timo Rautiaisen meille niin rakas.
Kirkan niin paljon se sattuu
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 16:57"]
Mariskan kukkurukuu. Yhdistän sen aina Eerikaan ja sitä kautta kaltoinkohdeltuihin lapsiin
[/quote]
Rakas lemmikkini katosi niihin aikoihin kun tätä kappaletta soitettiin paljon radiossa (3-4v sitten). En voi kuunnella tätä vieläkään kokonaan.
Maan korvessa kulkevi lapsosen tie
Kukkurukuu (miellän tämän aina Vilja Eerikan karmeaan kohtaloon :-( )