Mikä laulu avaa sinun itkuhanasi?
Kommentit (273)
Jenni Vartiainen Eden sekä Minä ja hän. Edellinen oli mun erobiisi ja jälkimmäinen kertoo kuin minun mummosta ja papasta ja heidän ihanasta rakkaustarinastaan.
Snowman
Pikkuveli (ollut aina - vielä aikuisenakin - paljon huolta rakkaasta pikkuveljestä)
Samuli Putro - Olet puolisoni nyt
- Veteraanien iltahuuto
- Elegia
Mikä laulu avaa sinun itkuhanasi?
Mulla Dannyn Monza, teinistä asti jo.
-anteeksi lukihäiriöni luin että ikkunasi. Ja siihen vastaan että ne desibelit jotka herättävät minut saavat minut avaa ikkunani ja kommentoimaan verbaalisesti tai jotai heittämällä, en uskaltaltaisi tehdä tätäkään mutta onneksi en asu katutasolla,
Pepin jäähyväislaulu. Edessä on muutto toiselle puolelle maailmaa. Tää avaa hanat samantien.
Veteraanin iltahuuto. Tuo mieleen edesmenneen pappani. Samasta syystä myös Tuntematon potilas on mahdoton.
Konsta Jylhän joululaulu, Suvi Teräsniskan Mummo.. Tuovat mieleen mummoni. Ylipäätään nämä suomalaiset melankoliset joululaulut on mulle vaikeita kestää, en tiedä miksi.
Mun sydämeni tänne jää, soitettiin ukin hautajaisissa
Äideistä parhain. Kun muutan , jää äitini asumaan yksin. Meillä on vaikeat välit, mutta silti hän on mun äiti.
Aja hiljaa isi. Tulee mieleen lapsuus ja oma isä. Samoin Kaija Koon Isä on ollut viimeaikoina ulkomailla ollessa paha.
Kaija Koo seinäruusu. Tuo mieleen tätini ja hänen miehensä traagisen kuoleman. Olivat kovia tanssimaan.
Ja juu. Itken jo tätä kirjoittaessa.
Mustan kuun lasten morfiinisiivet
Minä sinua vaan
Halvalla
Jenni Vartiaisen esittäminä etenkin keikalla tai konserttisalissa, hän osaa sähköistää tunnelman ja elää nuo kappaleet mukana. Omat kokemukset Jennilläkin laulamistaan asioista?
Tuulilasin nurkkaan ja tämän kylän poikii
Scorpions - still in love with you
Sonata arctica - tallulah
Mokoma - itken silmät päästäni
Mokoma - silmäterä
Itkettää ajattelukin :(
Samuli Putro: Mitäpä jos ja Se täydellinen
Marina and the Diamonds: Ruin
Aivovuoto: Nyt on hyvä
Band of Horses: The Funeral
Mumford and Sons: I Will Wait
"Isänmaallisia" kyyneleitä aiheuttavat Veteraanin iltahuuto ja Finlandia-hymni.
Tehosekoittimen Hetken tie on kevyt. Tuo muistoja eräästä ihmisestä.
Tämä nyt harvemmin soi radiossa mutta se " matkamies maan". Soi kerran yhdessä elokuvassa ja miesystäväni hämmentyi, kun säntäsin vessaan ulisemaan.
tulee aina mummin hautajaiset mieleen :-(