Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä laulu avaa sinun itkuhanasi?

Vierailija
24.09.2015 |

Mulla Dannyn Monza, teinistä asti jo.

Kommentit (273)

Vierailija
241/273 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt harvemmin soi radiossa mutta se " matkamies maan". Soi kerran yhdessä elokuvassa ja miesystäväni hämmentyi, kun säntäsin vessaan ulisemaan.
tulee aina mummin hautajaiset mieleen :-(

Vierailija
242/273 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manowar - "Heart of steel"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/273 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna Kurkela-ainutlaatuinen

Vierailija
244/273 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni Vartiainen Eden sekä Minä ja hän. Edellinen oli mun erobiisi ja jälkimmäinen kertoo kuin minun mummosta ja papasta ja heidän ihanasta rakkaustarinastaan.

Vierailija
245/273 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edorf - jälkiä olemassaolosta

Vierailija
246/273 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Snowman

Pikkuveli (ollut aina - vielä aikuisenakin - paljon huolta rakkaasta pikkuveljestä)

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
247/273 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samuli Putro - Olet puolisoni nyt

Vierailija
248/273 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

simo silmun kaikkea hyvää :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
249/273 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Veteraanien iltahuuto
- Elegia

Vierailija
250/273 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä laulu avaa sinun itkuhanasi?

Mulla Dannyn Monza, teinistä asti jo.

 

-anteeksi lukihäiriöni luin että ikkunasi. Ja siihen vastaan että ne desibelit jotka herättävät minut saavat minut avaa ikkunani ja kommentoimaan verbaalisesti tai jotai heittämällä, en uskaltaltaisi tehdä tätäkään mutta onneksi en asu katutasolla,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
251/273 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepin jäähyväislaulu. Edessä on muutto toiselle puolelle maailmaa. Tää avaa hanat samantien.

Veteraanin iltahuuto. Tuo mieleen edesmenneen pappani. Samasta syystä myös Tuntematon potilas on mahdoton.

Konsta Jylhän joululaulu, Suvi Teräsniskan Mummo.. Tuovat mieleen mummoni. Ylipäätään nämä suomalaiset melankoliset joululaulut on mulle vaikeita kestää, en tiedä miksi.

Mun sydämeni tänne jää, soitettiin ukin hautajaisissa

Äideistä parhain. Kun muutan , jää äitini asumaan yksin. Meillä on vaikeat välit, mutta silti hän on mun äiti.

Aja hiljaa isi. Tulee mieleen lapsuus ja oma isä. Samoin Kaija Koon Isä on ollut viimeaikoina ulkomailla ollessa paha.

Kaija Koo seinäruusu. Tuo mieleen tätini ja hänen miehensä traagisen kuoleman. Olivat kovia tanssimaan.

Ja juu. Itken jo tätä kirjoittaessa.

Vierailija
252/273 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustan kuun lasten morfiinisiivet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
253/273 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sinua vaan 

Halvalla

Jenni Vartiaisen esittäminä etenkin keikalla tai konserttisalissa, hän osaa sähköistää tunnelman ja elää nuo kappaleet mukana. Omat kokemukset Jennilläkin laulamistaan asioista?

Vierailija
254/273 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulilasin nurkkaan ja tämän kylän poikii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
255/273 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scorpions - still in love with you
Sonata arctica - tallulah
Mokoma - itken silmät päästäni
Mokoma - silmäterä

Itkettää ajattelukin :(

Vierailija
256/273 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finlandia hymni kuoro-osuus.

Vierailija
257/273 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
258/273 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samuli Putro: Mitäpä jos ja Se täydellinen
Marina and the Diamonds: Ruin
Aivovuoto: Nyt on hyvä
Band of Horses: The Funeral
Mumford and Sons: I Will Wait

Vierailija
259/273 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Isänmaallisia" kyyneleitä aiheuttavat Veteraanin iltahuuto ja Finlandia-hymni.

Vierailija
260/273 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehosekoittimen Hetken tie on kevyt. Tuo muistoja eräästä ihmisestä.