Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mun suu näyttää vinolta kuvissa?

Vierailija
22.09.2015 |

Kukaan ei ole koskaan sanonut että suuni olisi vino vaikka kaikki mahdolliset vikani on muiden toimesta läpi. Mistä siis johtuu että suuni näyttää kuvissa vinolta?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis muiden toimesta käyty kaikki viat läpi. Ap

Vierailija
2/15 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Are you serious....

Vierailija
4/15 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

peilikuva on eri asia kuin valokuva. olet tottunut peilikuvaasi ja siksi valokuvassa mielestäsi suu on vino. muut ihmiset eivät ole tottuneet peilikuvaasi vaan todelliseen kuvasi, joten he eivät vinoutta huomaa.

Vierailija
5/15 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:42"]peilikuva on eri asia kuin valokuva. olet tottunut peilikuvaasi ja siksi valokuvassa mielestäsi suu on vino. muut ihmiset eivät ole tottuneet peilikuvaasi vaan todelliseen kuvasi, joten he eivät vinoutta huomaa.
[/quote]

Suuni on siis oikeasti vino? Sekin vielä :D

Vierailija
6/15 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no just sama homma täällä. ja mä ku luulin että se on vaan peilikuvasta johtuvaa se vinous eli mulla on vino suu oikeasti tosi kivaa :(

Vierailija
7/15 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ihmettelin ihan samaa kunnes kahden vuoden tauon jälkeen menin hammaslääkäriin. Lekuri kertoi, että mun koko leuka on hieman vino. Nyt odottelen oikomishoidon alkamista.

Vierailija
8/15 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmilla on hieman vino alaleuka. Symmetriset kasvot ovat harvinaisia.

Vierailija
9/15 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

' - '

Vierailija
10/15 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on vino suu - jotenkin avautuu toiselle puolelle enemmän ja alahuulta on enemmän toisella puolella. Samoin nenä on hieman vino, samaan suuntaan kuin suu. Huomaan tämän todellakin valokuvista. Peilikuva on mielestäni kauniimpi, ja aina järkytys, miltä näytän kuvassa. No, onneksi läheiset ovat tottuneet siihen kulmaan...

Vierailija
11/15 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmilla on hieman vino alaleuka. Symmetriset kasvot ovat harvinaisia.

Luonnostaan ei ole kellään symmetrisiä kasvoja. Näkee hyvin esim. kuvia muokkaamalla. Ottaa vasemman tai oikean puolen kasvoista ja kääntää sen vastakkaiselle puolelle. Tulee todella creepyn näköinen.

Vierailija
12/15 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivoverenvuoto tai Aivoverenkiertohäiriö

Vierailija
13/15 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on vino.

Vierailija
14/15 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös vino suu. Olen tottunut omaan peilikuvaani niin valokuvat näyttää oudoilta. Muista taas peilikuvani näyttää kummalliselta. Herättää hilpeyttä.

15/15 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on oikeasti vähän vino (ellet sitten poseeraa kuvissa huomaamattasi suusi vinoon vääntäen), mutta todennäköisesti ei niin vino kuin sinusta nyt tuntuu. Järkytys siitä, kun näkee kasvonsa käänteisesti siihen nähden, mihin on tottunut (peilikuvassa), saa näkemään kaiken asymmetrian korostuneesti.

Ihminen on mieltynyt siihen, että tuttu kohde näyttää tutulta; jos tuttu kohde näyttää erilaiselta aiempaan nähden eli "vieraalta", ihminen näkee kohteen epämieluisana ja tunteet ovat sen mukaiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän