Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua kaivattaisiin, isä täyttää 50-vuotta...

Vierailija
22.09.2015 |

Eikä ole varaa järjestää oikein minkäänlaisia juhlia. :( Ollaan kaikki lapset vasta päätetty opiskelut ja nuorin opiskelee vielä. Voileipäkakut ja muut pystyisin kyllä kustantamaan, mutta ei todellakaan rahaa tilojen vuokraamiseen saatikka pitopalveluihin ym. juomien ostoon. Mitä ihmettä keksin? :( Haluaisin kuitenkin järjestää isälleni edes jotain mukavaa pyöreiden vuosien kunniaksi. Äiti ei ole kuvioissa, jos joku kysyy sitä. Olisin kiitollinen vinkeistä. <3

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavat kutsut suvun kesken? Kaikki tekevät jotain, ja juhlat pidetään kotona?

Jospa isäsi ei edes halua ISOJA juhlia.

Vierailija
2/33 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä yhteinen päivä vaikka Tallinnassa tai Ruotsinristeily? Että menisitte kaikki yhdessä sinne ja se olisi siis isojen kutsujen sijaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvien juhlien tarvitse olla isot, saatikka missään vuokratussa tilassa :)

Vierailija
4/33 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin edellä.  Voileipäkakku ja täytekakku + jotain muuta pientä kyllä riittävät.

Lahjaksi ostatte kimpassa lahjakortin hierontaan.  Ja tietty viisi punaista ISOA ruusua :)

Vierailija
5/33 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on fiksu mies, hän ei vähävaraisilta ja vielä nuorilta lapsiltaan mitään gaalailtaa edes odota. Vapaamuotoista mukavaa yhdessäoloa pystyt järjestämään pienellä budjetilla. Jos osaatte laulaa, tehkää johonkin tuttuun sävelmään juuri hänelle sopivat sanat ja esittäkää se kaikki lapset yhdessä!

Vierailija
6/33 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy isältä, mitä haluaa. Jos riittä kakut ja kahvi perheen kesken, niin se on siinä. Kamalimpia ovat nyyttikestit, joihin naapurit ja sukulaiset tuo ruokaa.

Vierailija
7/33 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täytin 50v, järjestin itse juhlat enkä olettanut, että lapset ne maksaa.

Vierailija
8/33 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:38"]

[/quote]

Tähän!!!

Vierailija
9/33 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlat järjestää yleensä viisikymppinen itse, eivät hänen lapsensa. Asia on tietysti toinen, jos isäsi ei jostain syystä pysty niitä järjestämään.

Suuria juhlia hän ei siinä tapauksessa luultavasti kaipaakaan. Kahvihetki ja täytekakku omien lasten kanssa on silloin juuri sopiva ja mukava yllätys, ja siihen opiskelijoillakin on varmaan varaa.

Vierailija
10/33 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risteily ei oikein sovi, koska kenelläkään ei ole passia.

Isäni ei edes odota mitään juhlia, mutta olisi mukava jotain järjestää silti, koska hän on ollut iso osa meidän lasten elämässä, kun äiti lähti. Olisi tavallaan ihana kiittää juhlilla kaikesta, kun kaikki lapset ollaan jo aikuisuuden kynnyksellä.

Vierailija
11/33 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Isäni on vähävarainen, koska ei ole työelämässä enää sairauden vuoksi.

-ap

Vierailija
12/33 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko isälläsipaljon väkeä, jota kutsuisi paikalle? Sukulaisia, ystäviä ja työkavereita? Kerätkää pieni porukka halukkaita, hankkikaa joku tila, vaikka isän vanhan koulun ruokala ja järjestäkää siellä. Kaikki tekee jotain, ruokaa ketto + leipä + kakku ei paljoa maksa tehdä), koristelua ja vähän juomaa.. sitten vaan jatkot (jos sellaisia kaivataan yleensäkkään) niin, että varaatte vaikka pöydän jostain kivasta paikasta jossa sit jokainen maksaa omansa itse. Tuskin tekee isoa lovea kenekään lompakkoon... 

Vierailija
13/33 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:43"]

[/quote]

-ap

[/quote]

Ok, tämä muuttaa tietysti tilanteen. Olette todella kultaisia halutessanne ilahduttaa isäänne. Mistä hän tykkää? Sanotaan vaikka että hänen haaveensa on aina ollut päästä lentokoneeseen, niin ostaisitte sellaisen Helsingin yllä kiertelyn (taitaa olla ihan hirveissä hinnoissa, mutta tämä oli siis vai yksi idea) tai vastaavan. Joku elämyslahja siis, omissa mahdollisuuksissanne.

Vierailija
14/33 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:45"]

Onko isälläsipaljon väkeä, jota kutsuisi paikalle? Sukulaisia, ystäviä ja työkavereita? Kerätkää pieni porukka halukkaita, hankkikaa joku tila, vaikka isän vanhan koulun ruokala ja järjestäkää siellä. Kaikki tekee jotain, ruokaa ketto + leipä + kakku ei paljoa maksa tehdä), koristelua ja vähän juomaa.. sitten vaan jatkot (jos sellaisia kaivataan yleensäkkään) niin, että varaatte vaikka pöydän jostain kivasta paikasta jossa sit jokainen maksaa omansa itse. Tuskin tekee isoa lovea kenekään lompakkoon... 

[/quote]

Vieraitakaan ei kauheasti tule pieniin juhliin, koska kaikki asuu Lapissa. Siksi tää onkin niin hankalaa, koska kukaan sieltä tuskin lähtee kakkukahvien takia etelä-suomeen saakka. :/

-ap

Vierailija
15/33 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:48"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:45"]

[/quote]

Vieraitakaan ei kauheasti tule pieniin juhliin, koska kaikki asuu Lapissa. Siksi tää onkin niin hankalaa, koska kukaan sieltä tuskin lähtee kakkukahvien takia etelä-suomeen saakka. :/

-ap

[/quote]

Sitten olen vielä enemmän elämyslahjan kannalla.

Vierailija
16/33 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

-ap

[/quote]

Ok, tämä muuttaa tietysti tilanteen. Olette todella kultaisia halutessanne ilahduttaa isäänne. Mistä hän tykkää? Sanotaan vaikka että hänen haaveensa on aina ollut päästä lentokoneeseen, niin ostaisitte sellaisen Helsingin yllä kiertelyn (taitaa olla ihan hirveissä hinnoissa, mutta tämä oli siis vai yksi idea) tai vastaavan. Joku elämyslahja siis, omissa mahdollisuuksissanne.

[/quote]

Tätä olen miettinyt myös. Jos keräisi halukkailta pienen kolehdin ja ostaisi jonkun elämyslahjan ja sen jälkeen vaikka kahvittelut kotona ja loppu ilta ystävien kesken. :)

-ap

Vierailija
17/33 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:50"]

[/quote]

-ap

[/quote]

[/quote]

Tätä olen miettinyt myös. Jos keräisi halukkailta pienen kolehdin ja ostaisi jonkun elämyslahjan ja sen jälkeen vaikka kahvittelut kotona ja loppu ilta ystävien kesken. :)

-ap

[/quote]

Kuulostaa kivalta :)

Vierailija
18/33 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelläkään ei ole passia :D

Vierailija
19/33 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täytin itse 50v kutsuin vain kahville pari sukulaista ja naapurit. Olisin ollut kauhuissani, jos joku olisi järjestänyt juhlat. Töissäkin kieltäytyin mistään kahvituksesta.

Vierailija
20/33 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset vei isänsä juhlapäivänä ensin torille aamukahville, sieltä menivät lintutornille, hyvät eväät mukana. Sen jälkeen kävivät keilaamassa. Sillä välin itse järjestelin kotona yllätysjuhlat, joihin oli kutsuttu lähimmät ystävät. Päivä oli ollut kiva ja yllätysvieraat kruunasi sen.