HM:ssä kinutaan rahaa punaiselle ristille.
Meni maku koko paikkaan, luonnollisesti en antanut ropoakaan.
Kommentit (71)
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:46"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:26"]HM menettää asiakkaita. Kannattais miettiä uudestaan että onko tuo oikein soveliasta [/quote] Ei todellakaan menetä.
[/quote] Menettää ne. Kun vanhemmat kuulee tuosta tulee porttikielto sinne liikkeeseen. Ei kukaan tykkää siitä että lapsia käytetään hyväksi
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:48"]
Ginassa taas kinuttiin rahaa Unicefille... :O myyjä vielä katsoi nuivasti, kun vastasin etten ole kiinnostunut lahjoittamaan rahaa.
[/quote] Hyvä tietää toikin. Thanks
eläköön cubus. eivät osallistu mafian toimintaan
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:49"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:46"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:26"]HM menettää asiakkaita. Kannattais miettiä uudestaan että onko tuo oikein soveliasta [/quote] Ei todellakaan menetä.
[/quote] Menettää ne. Kun vanhemmat kuulee tuosta tulee porttikielto sinne liikkeeseen. Ei kukaan tykkää siitä että lapsia käytetään hyväksi
[/quote]
Aivan! Minä itse kielsin eilen tyttöäni jatkossa asioimassa Ginassa ja HM:llä kun kuulin häneltä tästä rahan mauruamisesta. Meillä ei rahaa liikene maahanmuuton tukemiseen!
Jos on kova halu auttaa niin auttakaa luonnon eläimiä, vaikkapa lintuja. Kilo siemeniä maksaa n. 2 euroa. Sillä pelastaa monen linnun elämän
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:38"]
Juu minä keksin kyllä erittäin monta hyödyllisempää kohdetta kuin järjetön mamutus.
[/quote]
Ei oo rummutus vaan mamutus! mamu rummutus! rummutetaaaaaaaaaan MAMU!
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:53"]
Jos on kova halu auttaa niin auttakaa luonnon eläimiä, vaikkapa lintuja. Kilo siemeniä maksaa n. 2 euroa. Sillä pelastaa monen linnun elämän
[/quote]
Oikeassa olet! Olen ruokkinut lintuja jo monet talvet ja jatkossa käytän myös ennen hyväntekeväisyysjärjestöille antamani rahat lintujen ruokaan. Tai ostan ylimääräisillä vaikka itselleni jäätelöä, mikä ettei.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:57"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:53"]
[/quote]
Oikeassa olet! Olen ruokkinut lintuja jo monet talvet ja jatkossa käytän myös ennen hyväntekeväisyysjärjestöille antamani rahat lintujen ruokaan. Tai ostan ylimääräisillä vaikka itselleni jäätelöä, mikä ettei.
[/quote]
Se on se ainut oikea kuvio
Olen mä pokkana sanonut juurikin h&m:ssä, että en lahjoita 5 centtiä. Katsoi myyjä mua vähän pitkää mutta minunpa on rahani.
Missä ne auttajat nyt on kun rahaa kerätään vai onko ne auttamishaluiset ihmiset sellasia, että ei minun rahoja vaan muiden, ei minun naapuriin asumaan, ei minun kaupunkiin, jne. mutta tervetuloa tänne, minä ohjaan oikeeseen paikkaan, mahdollisimman kauaksi itsestäni?
Mieluummin lahjoitan rahaa muuhun kohteeseen kuin annan punaiselle ristille.
Lindexillä ruinaavat kanssa rahaa Suomen Pahimmalle Rikollisjärjestölle.
Perus Suomalainen logiikka on se, että koska keräyksien rahaa saattaa mennä vääriin taskuihin sinne ei rahaa laiteta ja keräysten kohteita ei tästä syystä tarvitse auttaa.
Minä ajattelen niin, että jos euron laitan niin edes osa siitä menee oikeaan paikkaan ja auttaa. Autan siis edes vähän toisin kuin se, joka kääntää selkänsä ajattelemalla kaikki tai ei mitään.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:28"]
[/quote]
Oikein.
Ei tipu minultakaan. Tuo firma tekee vaan bisnestä.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 16:13"]Mieluummin lahjoitan rahaa muuhun kohteeseen kuin annan punaiselle ristille.
[/quote]
Näin sanoo kaikki ja todellisuudessa yli puolet ei lahjoita mihinkään mitään.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 16:18"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:28"]
[/quote]
Oikein.
Ei tipu minultakaan. Tuo firma tekee vaan bisnestä.
[/quote]
Niin se on yritys. Valitettavasti aika harva yritys tekee hyväntekeväisyyttä eikä bisnestä
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 16:06"]
Olen mä pokkana sanonut juurikin h&m:ssä, että en lahjoita 5 centtiä. Katsoi myyjä mua vähän pitkää mutta minunpa on rahani.
[/quote]
Huonoa käytöstä myyjältä, arvostella katseella asiakasta. Siitäkin voi valittaa liikkeeseen.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 16:19"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 16:13"]Mieluummin lahjoitan rahaa muuhun kohteeseen kuin annan punaiselle ristille.
[/quote]
Näin sanoo kaikki ja todellisuudessa yli puolet ei lahjoita mihinkään mitään.
[/quote]
Ai kaikki sanoo noin.. no minä en ainakaan vaan sano, vaan myös oikeasti teen niin.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 15:48"]
Ginassa taas kinuttiin rahaa Unicefille... :O myyjä vielä katsoi nuivasti, kun vastasin etten ole kiinnostunut lahjoittamaan rahaa.
[/quote]
Tämä. Minultakin kinuttiin summan pyöristämistä lähimpään tasalukuun. En suostunut ja myyjä mulkoili rumasti ja hymähti. Juu, en käy Rovaniemen Ginassa enää.