Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lokakuussa inssi

04.10.2006 |

Hei!

Aloitan taas uuden pinon meille lokakuun inssiläisille. Toivottavasti saadaan tähän mahdollisimman moni mukaan ja plussia roppakaupalla!

Itsellä menossa kp 6 ja tässä kuussa neljäs ja todennäköisesti viimeinen inssi joskus ensi viikolla. Ei mitään erityistä syytä lapsettomuuteen. Miehellä ehkä vähän huonot siittiöt, mutta niiden ei pitäisi olla este.

Kommentit (268)

Vierailija
241/268 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pumpukalle kovasti dbdbdbdbdbd! Toivottavasti nyt tärppää!

samoin muille vielä piinaileville.

Vierailija
242/268 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon joutunu pysyyn viikonlopun pois täältä, kun oltiin kaverin luona kylässä koko viikonloppu. Pahoittelut lumivaipalle ja tsemppiä seuraavaan yritykseen! Itsellä nyt siis pp12 eikä vieläkään oireita suuntaan eikä toiseen. Selkä on edelleen kipeä ja huomenna menen hakemaan lisää sairaslomaa. Aika kuluu vieläkin hitaammin kun pitää olla yksin kotona päivät. Keskiviikkona pitäis testata jollei täti iske ennen sitä. Tuntuu että eka viikko inssin jälkeen meni nopeesti, mutta tää toinen on kyllä madellut oikein ennätys hitaasti.. pumpukka ja tassuttelija, kertokaahan väliaikatietoja tiiviisti! Tänään puhuttiin miehen kanssa kuinka ihanaa olis jos sais ens vuonna viettää isänpäivää oman lapsen kanssa. Vähän apea fiilis on ollu tänään ku on miettiny että mistä jää paitsi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/268 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on mahakivut alkaneet tänä aamuna.. Kai tää oli nyt sitten tässä. Pieni toivon kipinä jossain takaraivossa kytee, mut yritän sammuttaa sen, etten pettyis niin pahasti. Aikasemmissa insseissä on vuoto alkanu jo päivää ennen testipäivää, eli huomenna pitäis alkaa jos samalla kaavalla mennään.

Vierailija
244/268 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä menossa pp13 eikä mitään erityisiä tuntemuksia edelleenkään. Rinnat on vieläkin kipeät, mutta johtunee edelleen vaan niistä hormoneista. Vaikka tietysti toivorikkaana ajattelenkin, että jospa se oliskin merkki jostain muusta. Sitkeästi ajattelin odottaa vielä pari päivää ennen testausta.

Vierailija
245/268 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä Mingu vielä luovuta, vatsakivut voivat johtua myös alkaneesta raskaudesta!

Täällä ollaan aivan tulisilla hiilillä... Edelleen runsasta valkoista (:o)) valkovuotoa ja rinnat arat. Kovasti himoittais jo testata, mutta ollaan vasta illalla miehen kanssa yhtäaikaa kotona, joten odottelen sinne asti. Toisaalta kyllä pelottaa testata - jos menkat ovatkin vaan muuten myöhässä...! Mutta en kyllä kestä tätä jännitystä pidempään - eikä kyllä taida kestää mieskään! Sanoi perjantaina, että ei enää uskalla katsoo muhun päin kun tulen vessasta ettei näkisi jos olen surullinen... ja eilen sanoi, että on tää niin kauheeta, ettei kyllä meinaa hermot kestää! Silloin vasta tajusin, miten paljon mieskin tätä jännittää! Tää hoitokerta on ollut tosi erilainen ku aiemmat tästä loppupäästä: ei ollenkaan tuhrua, menkkojen olis pitänyt alkaa eilen ja rintojen arkuuskin aina häviää pari päivää ennen vuotoa... Mutta apua, mua tosissaan pelottaa - eikä kyllä millään jaksais oottaa iltaan asti.... Tulen sitten kertomaan kuulumisia - toivottavasti iloisia!

Vierailija
246/268 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pumpukalle hurjasti onnea testaukseen. Toivottavasti nyt tärppää! Mikään ei oo kurjampaa kuin katsoa kun testiin tulee vain yksi viiva... Mun miehellä olis tänään syntymäpäivä ja mikä olis parempi lahja kuin tieto vauvasta. En tiedä uskallanko kuitenkaan vielä tänään lähteä testaamaan. Pitänee sitkeästi odotella vielä pari päivää...

Vierailija
247/268 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli menkat alko päivällä. Hyvä ettei antaneet odottaa itseään tän kauempaa, kun kerran tulossa olivat, mutta... Hain päivällä miehen töistä ja siinä matkalla tunsin kun alko vuotaa, onneks oli rakas vieressä lohduttamassa. Itkusta ei meinannu tulla loppua, mutta lopulta uni vei voiton ja nyt on aika turta olo. Ruoskin itseeni siitä miks aina pitää toivoa niin paljon, kun kuitenkin joutuu pettymään. Huomenna täytyy sitten soittaa lääkärille. Luultavasti päästään/joudutaan ivf-jonoon, mutta haluisin vielä yhden inssin heti perään, kun se lääkkeiden maksukatto tuli täyteen just niin sais lääkkeet ilmaseks. Toivottavasti teillä pumpukka ja tassuttelija on parempia uutisia!!

Vierailija
248/268 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret Pahoitteluni sinulle!!! Toi on maailman järkyttävin tunne! On se niin h*vetin kumma, ettei tästä pinosta plussia ole tullut vasta kuin yksi...

Tsemppiä jatkoihin - missä käytte Mingu hoidoissa? Meillä siis alkoi myös jonotus juuri IVF:n...käymme HUS:n alueella. Eli päästään ehkä (tai siis toivottavasti ei!!!) samaan aikaan aloitteleen? Meillä tuli myös katto kelalla täyteen, mutta en vaan jaksa enää pettyä noiden inssien kanssa..ei vaan jaksa enää.

Tsemppiä!

-Wiener-

Vierailija
249/268 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taysissa ollaan hoidossa. Tässä viimesimmässä inssissä omalla lääkärillä oli sijainen kahdella viimesellä kerralla ja hän oli sitä mieltä että kannattais siirtyä ivf:n seuraavaks. Itse oon samaa mieltä, toivottavasti oma lääkärikin! No, huomenna oon viisaampi. Ärsyttää vaan se pitkä odotus aika ennen ku pääsee ivf:n.

Vierailija
250/268 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin negan. Ei tästä tuu mitään...

Vierailija
251/268 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palasin tänne lukemaan " vanhan ketjuni " viestejä. Olen niin pahoillani Pumpukka negasta. Tiedän miten raskasta se on silloin, kun toiveet alkavat jo olla korkealla.

Vierailija
252/268 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin palasin ' vanhaan ketjuuni' katselemaan. Isot lohtuhalit mingulle ja pumpukalle. Nähdäänkö marraskuun inssipinossa...? Lokakuun pinosta taisi Senniina vain plussata, vai onko piinailijoita vielä?

Jaksamisia kaikille tipahtaneille, on tää niin tätä että ei tiedä itkeäkö vai nauraa. Tsemppiä vielä piinaaville!

Vierailija
253/268 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään en ole vielä päässyt yli omasta epäonnistuneesta inssistä,raskasta tämä on. Kun piinapäivinä löytyy oireita ja sitten alkaakin menkat..En tiedä voiko johtua clomeista mutta mulla paska fiilis ollut koko ajan, ihan kun ois tosi pahalla päällä. Kuumia aaltoja tulee tiuhaan,nekin varmasti vaikuttaa tuskaiseen oloon.Olin ihan varma että pumpukka plussaa,mutta ainahan on toivoa ennen vuotoa.Toivotaan että se vielä muuttuu plussaksi,olet ollut niin positiivisellä mielellä että jo senkin pitäisi vaikuttaa..Meillä inssi varmaan alkuviikosta, clomit söin nyt kp 3-7 2kpl ja perjantaina ultra.enh yhtään luota inssiin mutta katotaan nyt mitä seuraavaksi,tämä meidän 3. inssi.Noustaan suosta ja yritetään uudestaan, ei tässä muu auta!

Vierailija
254/268 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin niin innoissani katsomaan, olisiko Mingu tai Pumpukka plussannut, mutta ei:-( Jäinkö sitten lokakuun pinon ainoaksi plussaksi? Niin en asiaa kyllä halunnut ja toivottavasti tämä mun plussa toisi muille kuitenkin toivoa uusiin yrityksiin. Takana mullakin 13 vuotta ilman ehkäisyä ja viimeisestä " tosiyrittämisen" vuodesta 5kk turhaa clomien popsimista ja pregnylin piikitystä. 6. clomisatsi ja inssi sitten toivat sen toivotun tuloksen. Monet epätoivon hetket tuli kuitenkin vietettyä..Seurailen kuulumisianne marraskuun pinossa ja toivon, että se pino olisi plussatuulille otollisempi kuin tämä lokakuinen.

t. Senniina 7+6

Vierailija
255/268 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot halit Pumpukalle ja Mingulle. Se on niiin kurjaa kun toteaa negan taas tulleen. Olisko Pumpukalla kuitenkin jotain mahdollisuuksia vielä, että nega puuttuisi plussaksi. Itsellä piinailu vielä jatkuu. Huomisaamuna sitten selviää mitä testi näyttää. Mitään menkkafiiliksiä ei kuitenkaan oo tullut...

Vierailija
256/268 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...lohdutuksen sanoista. Ja pumpukalle myös pahoittelut negasta, onko vuoto alkanut? Jos ei niin sithän on vielä toivoa! Meidät laittoi lääkäri ivf-jonoon ja inssejä ei enää tehdä. Toukokuulle menee punktio, eli maaliskuussa kun alkaa menkat niin pitää soittaa sinne. Ärsyttävän pitkä aika. Mietin tossa jo että koitan unohtaa tällä välillä koko projektin, mutta sitten ajattelin kuitenkin tilata ovistestejä netistä. Välillä mulla on ollut ihan luomuoviskin. Tuntuu että tää asia hallitsee koko elämää niin paljon ettei millään pysty päästään irti. Ja se ei varmasti ainakaan edesauta raskautumista millään lailla.

Soitin myös miehelle töihin ja puhuin vähän että jos kävis yksityisellä tässä välissä. Se ei ainakaan tyrmänny asiaa, mutta täytyy puhua vielä lisää kun se tulee kotiin.

Vierailija
257/268 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tulla tänn eteidän pinoon ilnoittelemaan kuulumisiani. Tuolla tänään tehty inssi-pinossa aikaisemmin kirjoittelin, mutta taisi loput sieltä siirtyä tänne.

Eli ei tuottanut eka inssi tulosta, tänään taas täti löysi perille. Vähän murtuneella mielellä mutta innoissani kuitenkin odotan jo ens viikkoa, menen nimittäin homeopaatille ja vyöhyketerapeutille silloin, jospa heiltä löytyisi apua. Taukoa joudun nyt pitää clomeista sillä seuraavaa inssiä voidaan yrittää vasta tammikuussa ja clomitauko tulisi sinne joten pidän jo etukäteen parin kierron tauon.

Plussaonnea kaikille jotka muistavat minut tuosta toisesta pinosta ja tietenkin koko porukalle tähän pinoon. Toivottavasti ssaatte monta plussaa aikaiseksi.

Jospa sitten tammikuussa löytyisi uusi pino johon hakeutua.

Vierailija
258/268 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti ekaksi pahottelut ja isot lohtuhalit mingulle ja pumpukalle!!! Olen teidan kulkua hiljasesti seurannu ja toiveet oli taallakin korkeat teidan puolesta, tuli ihan tippa linssiin kun luin viestit tanaan. miten se voikin joka kerta tuntua niiiiiin pahalta! luodaan nyt uskoa toisiimme etta kylla meille se pienoinen viela siunautuu!!

ittella on kanssa innsien suhteen usko alhaalla ja haluasin kolmannen inssin jalkeen ivf:aan. Onnea matkaan teille. voi kun sita pystyis siita jonotusajasta nauttimaan, tehda mukavia juttuja, haalia suhdetta.

tassuuttelijako viela piinaa! ehkapa sittenkin senniina saa plussakaverin tasta mahtavasta pinosta.

olen muuten siella taalla valilla nahnyt senniinan viesteja ja ihana on kuulla etta kaikki menee hyvin!!!! Nauti raskaudestasi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sun tarina aina antaa toivoa!

Voimia ja iloisempaa mielta kaikille!!!

hanna; vaihdeltiin aikoinaan kuulumisia clomisteissa. pahottelut epaonnistuneesta inssista ja onnea kauheesti uusiin yrityksiin. akupunktiosta olen kuullu hirveesti positiivista!!!

Vierailija
259/268 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en edes halua, että mulle tulis parempi mieli, niin kyllä se silti väkisinkin tuntuu hyvältä kun joku välittää, vaikka näin netinkin välityksellä!!! Kiitos! Eilinen ilta meni itkiessä ja tää päivä oli aivan tuskaa töissä. Lasten kanssa pystyin jotenkin kokoo itteni, mutta yritin kaikin tavoin vältellä kaikkia aikuisia. Mies on yrittänyt mua hemmotella, mutta kun mä vaan haluun rypee pohjamudissa pari päivää... En aio tehdä tänään mitään muuta ku yhden pakollisen työjutun ja sit jos mies suostuis käpertyy mun kanssa sohvan nurkkaan herkkujen kanssa kattoo vanhoja kunnon Frendejä, jotka aina saa unohtaa oman elämän hetkeksi ja näin myös paremmalle tuulelle (eli ehkä en sittenkään enää halua täysin rypeä...).

Vuoto ei ole alkanut vieläkään ja sekös v...tuttaa! Ok, onhan sitä toivoa kai niinkauan kunnes vuoto alkaa, mutta en todellakaan anna itseni nyt uskoo siihen, oli sen verran kova pudotus. Vaikka tiiän että itkuhan siitä taas tulee sitten kun vuoto suvaitsee alkaa. Tänään tuli pikkusen verta valkovuodon seassa, mutta ei muuta. Näiden hoitojen aikana on tullut tikutettua ovista tosi usein (laskeskelin, että noin 15-17 kertaa) ja aina on menkat alkaneet tasan 14 päivää oviksen jälkeen. Mutta ei siis nyt ja kun nyt ystävällisesti ovat myöhässä, niin ei ehditä seuraavaan inssiin enää tän vuoden puolella, koska ollaan joulukuun alku matkalla (no vielä olis pieniä mahdollisuuksia jos pian vuoto alkais...) ja sit onkin jo joulun aika... Siis ottaa päähän niin rankasti!

Pahoitteluni Hannalle negasta! Kiva kun löysit tänne sieltä toisesta pinosta, kun meitähän ei siellä enää muita ollut!

Vierailija
260/268 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen pahoillani meidän kaikkien lokalaisten puolesta! Mutta onneksi sentään Senniinalle kävi hyvin, ja Tassuttelija vielä jännää. Tää hoidoissa käyminen on kyllä äärimmäisen rankkaa, ja varsinkin kuukautisten alkaminen on jotakin aivan kamalaa. Nämä inssit ikään kuin lupaavat paljon, ja siksi pettymys on valtava, vaikka lopulta onnistumistodennäköisyys on pieni yhtä hoitoa kohden. Mingu ja Pumpukka, pystyn niin samastumaan (ja varmasti me kaikki) siihen mitä kirjoititte. Se kuinka itkulle ei meinaa tulla loppua ja viimein on ihan suremisesta turta. Hyvä Pumpukka, muista helliä itseäsi. Ja muistakaa kaikki, että sairaslomaa saa ottaa menkkojen alkaessa tai negan tultua! Itse tein niin tokassa inssissä jossa mulla on ollut suurin pettymys.

Mutta tsemppiä jatkoon kaikille, ja tuetaan toisiamme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi