Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

YLE: Ihmissalakuljettajien liigat soluttautuneet Suomeen

Vierailija
21.09.2015 |

Unelma on muutttumassa todeksi, mahtavaa <3

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nuo pakolaiset ihmeissään kun ensin kirkot järjestivät konsertteja, Sipilä lupasi talonsa tervetuloa vaan tänne suomeen ja nyt tarkastukset rajalle ja rajat kiinni

Vierailija
22/67 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varma että yksittäistapauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, ''meillä on unelma'' viestejä poistettu. Hys hys. :D

Vierailija
24/67 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 12:12"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 12:09"]Tärkeintä on kohdata ihminen ihmisenä <3 Täytyy ymmärtää että näissä liigoissakin voi olla henkilöitä, joilla on traumoja ja vaikea elämä. Mitä jos jokainen meistä leipoisi vaikka pellillisen pullaa ja menisi halaamaan? [/quote] Ja villasukat partalapsille koossa 44.

[/quote]

Partalapset ovat tulleet töitä tekemähän!

Vierailija
25/67 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakolaiset lampsii suomeen ilman papereita ja tarkastuksia ja viinalastit tarkastetaan millin tarkkuudella, heh, heh

Vierailija
26/67 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 13:11"]

Pakolaiset lampsii suomeen ilman papereita ja tarkastuksia ja viinalastit tarkastetaan millin tarkkuudella, heh, heh

[/quote]

tämä on muuten kornia. Tulee Tallinnasta sätkäpaperilooran kanssa niin vaarana on sakot ja tulliin joutuminen. Muuten voi tosiaan pakolaiset lampsia tänne kuinka vaan ja kuka heidän laukuissaan olevat rizlat ja viinalastit tarkistaa?

Vierailija
27/67 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*leipoo pullaa* 

ihanaa että saadaan auttaa hädänalaisia naisia ja lapsia.

Vierailija
28/67 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 13:13"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 13:11"]

[/quote]

tämä on muuten kornia. Tulee Tallinnasta sätkäpaperilooran kanssa niin vaarana on sakot ja tulliin joutuminen. Muuten voi tosiaan pakolaiset lampsia tänne kuinka vaan ja kuka heidän laukuissaan olevat rizlat ja viinalastit tarkistaa?
[/quote]

Siellä voi olla jotain muutakin kuin rizlaa ja alkoholia

Vierailija
29/67 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 13:13"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 13:11"]

[/quote]

[/quote]

Siellä voi olla jotain muutakin kuin rizlaa ja alkoholia

Vierailija
30/67 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Joo on touhu päälaellaan. Ei enää edes naurata.

Vierailija
31/67 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista,kun näistä asioista ei saa puhua.Täytyy vääntää vakavat asiat leikiksi:(.
Voiko tästä päätellä sen,että ihmiset yrittävät nyt peittää pelkonsa sarkasmin taa?
Mä toivon,että "rajat kiinni"- kansalaisaloite toteutuu.Toivon myös,että yhden yksi pakolainen ei täältä saisi vakituista sijaa.
Anteeksi,jos tämä ketju poistuu tämän kommentin takia.Itse en vaan pysty enkä halua vitsailla vakavalla asialla.

Vierailija
32/67 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 13:14"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 13:13"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 13:11"] Pakolaiset lampsii suomeen ilman papereita ja tarkastuksia ja viinalastit tarkastetaan millin tarkkuudella, heh, heh [/quote]   tämä on muuten kornia. Tulee Tallinnasta sätkäpaperilooran kanssa niin vaarana on sakot ja tulliin joutuminen. Muuten voi tosiaan pakolaiset lampsia tänne kuinka vaan ja kuka heidän laukuissaan olevat rizlat ja viinalastit tarkistaa? [/quote] Siellä voi olla jotain muutakin kuin rizlaa ja alkoholia

[/quote]

no ei kai ne hädässä olevat nyt muuta kiikuttaisi siellä laukuissaan halki Euroopan kuin välttämättömät tupakat.

Vierailija
33/67 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sirut tsekataan kissoilta, koirilta ja freteiltä sekä pannaan karanteeniin Eviran ohjeiden mukaan, jotta eivät tuo tarttuvia eläintauteja. Entäs me ihmiset, kun tubi, hapetiitti ja kuppa uhkaa??

[/quote]

Vierailija
34/67 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 13:15"]

Surullista,kun näistä asioista ei saa puhua.Täytyy vääntää vakavat asiat leikiksi:(. Voiko tästä päätellä sen,että ihmiset yrittävät nyt peittää pelkonsa sarkasmin taa? Mä toivon,että "rajat kiinni"- kansalaisaloite toteutuu.Toivon myös,että yhden yksi pakolainen ei täältä saisi vakituista sijaa. Anteeksi,jos tämä ketju poistuu tämän kommentin takia.Itse en vaan pysty enkä halua vitsailla vakavalla asialla.

[/quote]

kyllä minä olen huoliissani ja peloissankin mutta koska mitään ei tälle mahda niin täytyy jollain selvitä. Mustalla huumorilla edes.

Vierailija
35/67 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hepatiitti (ei hapetiitti, sorry :D)

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 13:16"]

Ja sirut tsekataan kissoilta, koirilta ja freteiltä sekä pannaan karanteeniin Eviran ohjeiden mukaan, jotta eivät tuo tarttuvia eläintauteja. Entäs me ihmiset, kun tubi, hapetiitti ja kuppa uhkaa??

[/quote]

[/quote]

Vierailija
36/67 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 13:14"]

*leipoo pullaa* 

ihanaa että saadaan auttaa hädänalaisia naisia ja lapsia.

[/quote]

Miksi naisia? Eikö Suomessa ole tasa-arvo? Otetaan mielummin sotalapsia, jos oikeasti jotain meinataan tehdä.

Vierailija
37/67 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 13:16"]

[/quote]

[/quote]

Ja jos olet hevosia kuskannut vaikka laivalla kisamatkoille ulkomaille niin eläinlääkäri tarkastaa molempien maiden rajalla ja tutkii passit ja paperit. Kerran piti kuljetussuojat riisua hevosen jalasta jotta eläinlääkäri näki valkoisen jalan (varmisti että papereihin tuntomerkiksi kirjattu valkoinen jalka löytyy).

Vierailija
38/67 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti muuten kauheaa kun Haaparannan kautta tullut tornioon pakolaisia isojen kassien kanssa eikä tiedetä kassien sisällöltä mitään

Vierailija
39/67 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 13:17"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 13:15"]

Surullista,kun näistä asioista ei saa puhua.Täytyy vääntää vakavat asiat leikiksi:(. Voiko tästä päätellä sen,että ihmiset yrittävät nyt peittää pelkonsa sarkasmin taa? Mä toivon,että "rajat kiinni"- kansalaisaloite toteutuu.Toivon myös,että yhden yksi pakolainen ei täältä saisi vakituista sijaa. Anteeksi,jos tämä ketju poistuu tämän kommentin takia.Itse en vaan pysty enkä halua vitsailla vakavalla asialla.

[/quote]

kyllä minä olen huoliissani ja peloissankin mutta koska mitään ei tälle mahda niin täytyy jollain selvitä. Mustalla huumorilla edes.
[/quote]
Ymmärrän täysin.
Mua vaan pelottaa oikeesti ihan järjettömästi että tämä pakolaistouhu riistäytyy käsistä!Ei se oo mikään keksitty juttu,että isis haluaa johtaa maailmaa.Kohti muslimistista Suomea ja Eurooppaa kohti olkaa menossa kovalla vauhdilla eikä sillä todellakaan ole kaunis toteutustapa!

Vierailija
40/67 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 13:22"]Oikeesti muuten kauheaa kun Haaparannan kautta tullut tornioon pakolaisia isojen kassien kanssa eikä tiedetä kassien sisällöltä mitään
[/quote]
Älä nyt oo noin ahdasmielinen hei.Kyllä meidän pitää luottaa,että hätää kärsiviä raukkoja ne on ja kasseissaan vain paskasia rääsyjä!
Kudo villasukkia, on tulossa kylmä talvi!