Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joensuu? Onko parempi kuin Kuopio?

Vierailija
20.09.2015 |

Kannattaako Joensuuhun muuttaa? Kertokaas mammat mielipiteitä!

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempi pahempi.

Vierailija
42/46 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuopiossa hmmm... ihmiset saattavat olla hiukan tympeitä. Siis opiskelin Kuopiossa sair.hoit. Savolaiset ovat päälle päin leppoisaa kansaa, mutta vittuilevat armottomasti. Jos kysyy, paljonko kello on, niin saa ihan kummallisia vastauksia (saattaahan tuo puolpäevä jo lähestyy yms.) Minulta kysyttiin baarissa: "Anteeks, mutta outtako työ tuttu sirkuksesta?" Minä siihen, että enpä ole vuosiin käynyt ja kysyjä siihen, että nuamasta piätellen outta kyllä mualipurkkiin jossaen kohin uitettu. Että se kertokoon kaiken porukan ystävällisyydestä.

Ihmiset ottaa itsensä ihan liian vakavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joensuu on hyvä jos et harrasta mitään. 

Vierailija
44/46 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tympeitä ihmisiä on paljon mm. Oululaisissa, turkulaisissa, joensuulaisissa ja espoolaisissa.

Vierailija
45/46 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopion, tai minkä tahansa, jälkeen Joensuu on kuin taivas. 

Olen viihtynyt nyt 3 vuotta ihan älyttömän hyvin. 

Vierailija
46/46 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös Joensuuhun muualta opiskelemaan muuttanut ja en aio ikinä muuttaa pois. Ihana kaupunki ja ihanat ihmiset. Täällä olen viihtynyt jo 13 vuotta ja täältä löytyi koulutusta vastaava työ sekä mies, hänkin muuten muualta muuttanut.

Joskus jopa miettii että ei kannattaisi liikaa mainostaa Joensuuta, ettei tänne tule liikaa ihmisiä ja mene pilalle.

Eli please ap, jos muutat Joensuuhun niin ole mukava ihminen. Jos et ole, niin älä muuta tänne. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi