Miljoonan euron avustuspetos - Sorasod ry maahanmuuttajajärjestö
Poliisi tutki törkeänä avustuspetoksena, juttu kuitenkin vanheni käsiin. Tilalle perustettiin toinen , eli - Tule mukaan ry, jossa samoja henkilöitä mukana.
ANNA PALAA WILLE RYDMAN
Kommentit (19)
Wille näytti maan tavan tehtailla huijari avustusjärjestöjä. Ja kaiken huipuksi sosiaalipuolen ihmiset auttavat näitä kutvakkeita järjestöjen perustamisessa. Tietysti englanniksi.
Somput kunnostautuivat tuossakin casessa
Itse kun olen näitä järjestöjä seurannut niin ainakin niissä on ollut aina iso projekti kun haettu stealta avustusta. Ja pitänyt olla hyvät perustelut.
Jos on mennyt siellä huonot hakemukset läpi, niin onko syy hakijassa vai myöntäjässä?
Vierailija kirjoitti:
Wille näytti maan tavan tehtailla huijari avustusjärjestöjä. Ja kaiken huipuksi sosiaalipuolen ihmiset auttavat näitä kutvakkeita järjestöjen perustamisessa. Tietysti englanniksi.
Meillä on sellanen oma ala, joka keskittyy kaikkeen avustusten hyväksikäyttöön, ja sen ympärillä olevaan.
Tietyissä uskonnoissa luetaan kunniaksi vääräuskoisten huijaaminen ja sitten urpot ihmettelevät, että miksi niin tapahtuu.
Mkulttuuri on rikkaus,437 joka muuta väittää on räässssisssstiiii ja populisti!
Vierailija kirjoitti:
Itse kun olen näitä järjestöjä seurannut niin ainakin niissä on ollut aina iso projekti kun haettu stealta avustusta. Ja pitänyt olla hyvät perustelut.
Jos on mennyt siellä huonot hakemukset läpi, niin onko syy hakijassa vai myöntäjässä?
Toi on ihan perusteltu kysymys. Ei se hullu ole joka pyytää, vaan se joka antaa.
Vierailija kirjoitti:
Tietyissä uskonnoissa luetaan kunniaksi vääräuskoisten huijaaminen ja sitten urpot ihmettelevät, että miksi niin tapahtuu.
Olen kuullut ton saman jutun. Meni jotenkin niin, että ei ole tuomittavaa, jos vie vääräuskoiselta.
Kymmenien miljoonien petos: Helsinki Garden
Vierailija kirjoitti:
no vaikeahan niitten tuloksia on seurata. höpöprojekteja joilla työllistetään kavereita ja maksatetaan matkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on mennyt siellä huonot hakemukset läpi, niin onko syy hakijassa vai myöntäjässä?no vaikeahan niitten tuloksia on seurata. höpöprojekteja joilla työllistetään kavereita ja maksatetaan matkoja.
Puhut nyt Kokoomuksesta ja Perussuomalaisista...
Vierailija kirjoitti:
Juu ei toi ainoa ole, mutta tässä ketjussa aiheena on tutkinnassa ollut yhdistys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ei toi ainoa ole, mutta tässä ketjussa aiheena on tutkinnassa ollut yhdistys
35 milliä vs 1 ...kumpi olikaan merkittävämpi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se 35 milliä ei tiettävästi ole ollut poliisin tutkinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Aloituksen huijaus ei lainkaan ole ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se 35 milliä ei tiettävästi ole ollut poliisin tutkinnassa.
Eli 35 miljoonasta ei kannata aloittaa petostutkintaa mutta miljoonasta kannattaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa mikä sinua kiinnostaa...sen sijaan että tutkittaisi niitä isompia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siinäpä se. Se on vaan yksi joukosta. Mutta se on todistettua, kun poliisi on sen tutkinut. Toinen juttu on se, että samat ihmiset on perustaneet uuden yhdistyksen, joka on myös hakenut avustusta. Tuo Sorasod meni siis konkurssiin.
Willellä hommaa riittää.