Olen aika yksinäinen ja paha olla.
Olen ollut viimeaikoina aika yksinäinen ja pahat ajatukset on vaan mun sisällä. Elämä on vähä menny näin ja näin hyviä asioita tapahtunut sekä huonoja. käyn vaa töissä ja vloput on aina raskaita jotenki koen olevani erilainen kun muut. Yksin oon koneella tai lenkkeilen ja mielialat heittelee.. hetken on hyvin ja monesti on paskaa. Olen sinkku ja mietin vaa että monet mun ikäset heillä on elämä ja multa jotenkin se puuttuu. Mulla ei ole yhtään kavereita ei tuttuja ei pääse mihkää puhelin ei koskaa soi. Se tunne on pahentunut. Jotenki elämä on vaa yksinäistä. Ei huvita yksin mitää ja rahaakaa ei oikein ole. Tää on kamalaa. Mulla on selkeesti masennus. Kaipaisin sosiaalista elämää jotain ihmisiä elämääni. Tää ei ole normaalia.
Kommentit (730)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kai tää on mun paska elämää vaan.. luulin että työ mut muuttaisi mutta ei missää nimessä.. sama paska jatkuu vain. Sekoo vain lisää ja lisää nyt en jaksa enää. Oon ihan yksin muutenkin.
Sitten kun hoksaat sen, ettei mikään ulkopuolinen asia muuta sinua, vaan kaikki lähtee sinusta itsestäsi, alkaa asiat muuttua. Ennen sitä kierrät samaa ympyrää.
En halua enää elää.. piste. Olen jo yrittänyt muuttua silti en saa naista.
Sä et nyt tajua. Sun ei pidä muuttua ulkoisesti, vaan kehität mm. ajatteluasi toisenlaiseen suuntaan. Nyt olet hirttäytynyt kiinni siihen että sulla ei ole naista. Se nainen ei ole ensinnäkään mikään esine, johon jokaisella on oikeus, eikä se ole mikään ratkaisu sun henkiseen pahoinvointiin. Kuten itsekin totesit, työ ei muuttanut sinua. Ei muutakaan, kuten ei se nainenkaan, eikä mikään muu ulkopuolinen juttu. Se sinun pitää ihan ensimmäisenä ymmärtää.
Silt silti silti 10 kertaa mun ystävä nainen vanha on sanonut että olen kivan näköinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Silt silti silti 10 kertaa mun ystävä nainen vanha on sanonut että olen kivan näköinen mies.
Mutta kun sä olet silkkoa sisältä.
Kiitos vaan.. miksi sitten lihava mt potilas nainen kelpaa miehille joillekkin.. mitä eroa.. miksei naiset laske rimaa että minä kelpaisin jollekkin?
Allu, ootko sä vieläkin täällä? Kolmatta päivää?
Nyt oikeesti. Mitä?? Tietääkö sun työnantaja että omalla naamalla täällä keskustelussa sekoilet 😂
On sullaki jutut kiitos ja hei.
Nyt en jaksa enää pakko hakee apua meen lääkärille tällä viikolla ja hoidan päätäni kuntoo en jaksa enää kirjotuksia ja yksin keskustelua. heido.
https://www.deitti.net/profiili/269236
ja tossa on mun tyyppinen nainen pitää vielä sanoa.. kyllä mulla mahdollisuudet tommoseen naiseen on.
En mä eti mitään kaunista missiä koska mulla on kaljamaha ja olen kaljuuntunut. Vaan pyöreempi tavis nainen riittää.
Vierailija kirjoitti:
ja tossa on mun tyyppinen nainen pitää vielä sanoa.. kyllä mulla mahdollisuudet tommoseen naiseen on.
No laita hänelle viestiä, niin sillähän se selviää, onko sulla mahdollisuuksia☺️
Mulla on ollut kuitenkin kauniita naisia paljonkin ennen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut kuitenkin kauniita naisia paljonkin ennen.
:D :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No laita hänelle viestiä, niin sillähän se selviää, onko sulla mahdollisuuksia☺️
En laita.. ei mulla taida olla mitää mahdollisuuksia.. kukaa nainen ei nykyää mulle vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En laita.. ei mulla taida olla mitää mahdollisuuksia.. kukaa nainen ei nykyää mulle vastaa.
Mitä menetettävää sulla on?
turha yrittää ei koskaa noita kiinnosta.. mä vaan annan olla.. haen apua ja elän yksin.
On normeja joita ei ole hyväksyttävää rikkoa. esim. laittaa muiden ihmisten kuvia tänne.
se voi olla jopa rikos.
Puske sinä vaan päätäsi seinään. Ei se miksikään muutu. Ei niin kauan kun et pysty tajuamaan missä vika, ja alkaa tekemään asian eteen jotain.
Toisin sanoen ei koskaan. Elämä on kovaa, Alluseni.