Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen aika yksinäinen ja paha olla.

Vierailija
02.04.2022 |

Olen ollut viimeaikoina aika yksinäinen ja pahat ajatukset on vaan mun sisällä. Elämä on vähä menny näin ja näin hyviä asioita tapahtunut sekä huonoja. käyn vaa töissä ja vloput on aina raskaita jotenki koen olevani erilainen kun muut. Yksin oon koneella tai lenkkeilen ja mielialat heittelee.. hetken on hyvin ja monesti on paskaa. Olen sinkku ja mietin vaa että monet mun ikäset heillä on elämä ja multa jotenkin se puuttuu. Mulla ei ole yhtään kavereita ei tuttuja ei pääse mihkää puhelin ei koskaa soi. Se tunne on pahentunut. Jotenki elämä on vaa yksinäistä. Ei huvita yksin mitää ja rahaakaa ei oikein ole. Tää on kamalaa. Mulla on selkeesti masennus. Kaipaisin sosiaalista elämää jotain ihmisiä elämääni. Tää ei ole normaalia.

Kommentit (730)

Vierailija
661/730 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan sama.. mä elän koko elämäni yksin.. ei mulle koskaa ketää nainen soita.. ei koskaa halua tulla kylään.. ei koskaa pyydä mua kylään.. en tunne ketää asun vantaalla en tunne ketää.. en tunne hki ketää en espoosta.. onko tää elämää?

Vierailija
662/730 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo nyt riitti en jaksa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/730 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että olen joku haamu joka istuu baarissa yksin nurkassa.. on yksin töissä.. on yksin kaupassa.. onko mua olemassa?

Vierailija
664/730 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaha yksin keskustelua hyvästi ihmiset.

Vierailija
665/730 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei pitäs olla olemassa... 

t. allu

Ota yhteyttä johonkin terapiaan. Saat keskusteluyhteyden ihmiseen. En osaa oikein muuta vinkkiä antaa sinulle. Parempaa tulevaisuutta sinulle.

Ei mikään auta. Mä olen ilmaa haluan kuolla

Miksi ei muka auttais? Oletko yrittänyt terapiaa? Niillä on myös ilta-aikoja.

Vierailija
666/730 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. allu

Ota yhteyttä johonkin terapiaan. Saat keskusteluyhteyden ihmiseen. En osaa oikein muuta vinkkiä antaa sinulle. Parempaa tulevaisuutta sinulle.

Tämä ammattivalittaja-jankuttajalle on kyllä tarjottu terapiaa jos toistakin. On ollut mt-polia, on ollut jopa psykoterapiaa josta potkaistiin ulos koska ei pysty siitä hyötymään.

On yritetty auttaa ensin Suomi24-palstalla mutta blokeerattu kokonaan sieltä ilmeisesti kun alkoi vain huutaa ja haukkua ja raivota sanottiin mitä tahansa. On yritetty täällä, en tiedä missä kaikkialla ja aina sama tulos raivo ja vaatimukset että hänen TÄYTYY saada se nainen!

Tätä kestänyt useamman vuoden eikä loppua näy. Ei ota lääkkeitään, itse niin sanoo tässäkin ketjussa.

Miten väkisin autat tuota? 

Sairas mieli ei ota vastaan, minkä teet?

Vierailija
667/730 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äiti haukkuu ihmiset haukkuu mua täys nolla luuseriksi kuin olisin alkoholisti.

Siis haukkuuko äitisikin ihmisiä samalla tavalla, kuin sinä? Häneltäkö olet tuon väkivallalla uhkailunkin oppinut?

Haukkuu kyllä.

Kuule, en ihmettele sitä jos ja kun äitisi pinna palaa ja miten kauhean väsynyt hänen täytyykään olla!

Saako äitisi mitään apua ja tukea jaksamiseensa, sitä hän totisesti tarvitsisi?

Keski-ikäinen poika joka roikkuu äidin helmoissa vaatimassa ja ruikuttamassa vaikka pitäisi jo hyvinkin elää omillaan. 

Siinäpä se onkin että äidit tuppaa olemaan niitä jotka jaksaa ja venyyt ja kieltäytyy kaikesta omastaan, varsinkin kun kyseessä on erityistarpeinen lapsi ja myöhemmin siis aikuinen. Mutta kun se äitikään ei ole kone! Isäsi on jo saanut tarpeekseen samoin veli. Äiti saa nyt koko taakan yksin harteilleen.

Voin vain kuvitella miten kamalaa sillä ihmisellä on kuunnella tätä mitä suollat täällä palstalla päivästä toiseen. Me sentään täällä pystymme vaihtamaan uuteen ketjuun, olemaan lukematta, mutta äitisi joutuu kärsimään kaiken tuon ryöpyn ihan irl.

Ei kenenkään äiti, ei se paraskaan, ole enkeli ja pyhimys. Eikä tarvitse olla. Todella paha ajatella ihmis parkaa. Ei edes mikään nuorikaan enää kun poikakin jo pian 40 ja en tiedä minkä ikäinen se toinen poika. Ansaitsisi kyllä jo saada olla rauhassa ja nauttia elämästään.

Vierailija
668/730 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. allu

Tää mun elämä on hyvin hyvin vaikeeta.. ja ei näytä ihmisiä aina kiinnostavan.

Vierailija
669/730 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään naista mä en vain tule saamaan ja sille en vaan voi yhtään mitään.

Vierailija
670/730 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää tälläistä kiertorataa pelkkää paskaa.. oon todella täynnä itseäni ja elämääni.. ja olen jo pitkään ollut yksin ja kaikki vihaa minua.. Ei ole ketää ihmisiä ja kavereita. Vain työpaikka.

Vierailija
671/730 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, eli voit lopettaa ulinan😊

Vierailija
672/730 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa edes velkojani lyhennettyä koska ne kiertää ympyrää.. esti maksan sitte velka summa palautuu samaan.

Vierailija
673/730 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tule koskaan sitä hyväksyyn etten kelpaa naiselle.

Vierailija
674/730 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailmanloppu kun ulisee.. ei saisi ees ulista.. hahahah

Vierailija
675/730 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kai tää on mun paska elämää vaan.. luulin että työ mut muuttaisi mutta ei missää nimessä.. sama paska jatkuu vain. Sekoo vain lisää ja lisää nyt en jaksa enää. Oon ihan yksin muutenkin.

Vierailija
676/730 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro miten tämä jatkuva valitus auttaa sinua? Kun et kelpaa, niin et kelpaa. Ei siinä kysytä keneltäkään hyväksyntää, se on hyväksyttävä, sille et voi mitään. Pakolla et saa itsellesi yhtään mitään.

Vierailija
677/730 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kai tää on mun paska elämää vaan.. luulin että työ mut muuttaisi mutta ei missää nimessä.. sama paska jatkuu vain. Sekoo vain lisää ja lisää nyt en jaksa enää. Oon ihan yksin muutenkin.

Sitten kun hoksaat sen, ettei mikään ulkopuolinen asia muuta sinua, vaan kaikki lähtee sinusta itsestäsi, alkaa asiat muuttua. Ennen sitä kierrät samaa ympyrää.

Vierailija
678/730 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro miten tämä jatkuva valitus auttaa sinua? Kun et kelpaa, niin et kelpaa. Ei siinä kysytä keneltäkään hyväksyntää, se on hyväksyttävä, sille et voi mitään. Pakolla et saa itsellesi yhtään mitään.

En jaksa kuunnella tätä pakko mun on kelvata.. tai käy huonosti.

Vierailija
679/730 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun hoksaat sen, ettei mikään ulkopuolinen asia muuta sinua, vaan kaikki lähtee sinusta itsestäsi, alkaa asiat muuttua. Ennen sitä kierrät samaa ympyrää.

En halua enää elää.. piste. Olen jo yrittänyt muuttua silti en saa naista.

Vierailija
680/730 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

haistakaa kaikki paska en nyt jaksa enää itseäni en ihmisiä en ketään.