Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos työaika pitenee, lupaan pudottaa työtehon 75%:in

Vierailija
19.09.2015 |

Jos ay-liikkeet nyt murtuvat, niin aloitan henkilökohtaisesti italialaisen lakon. Kaikki mukaan!

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskottelemalla ja hidastelemalla meinatte pärjätä kaukoidälle ja Yhdysvalloille?

Vittu te olette tyhmiä. Onko teillä mitään hajua millainen työtahti muualla on?

Onneksi maailma on oikeudenmukainen = ahkerat palkitaan. Siis ne siellä kaukoidässä ja muualla missä tehdään töitä tosissaan. Te AY-uhoajat, teille jää käteen Musta Pekka.

Vierailija
22/96 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 10:20"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 09:45"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 09:34"] Samoin! Onneks mun työssä voi puuhata omiaan koneella ilman että jää kiinni. Oikeasti töitä on varmaan 4 tunniksi ja silti teen 8 tunnin työpäivän... Jos työaika tosta vielä pitenee, ajattelin ruveta kirjoittamaan kirjaa. Mulla on siis pitkään ollut jo romaanin runko hahmoteltuna mutta kirjoitustyöhön en ole vielä alkanut. [/quote]   Eli Suomessa on vielä pitämättömiä YT-neuvotteluja. Nykyään yrityksissä kiinnitetään huomiota tuottavuuteen ja tehokkuuteen ja niitä läpivalaistaan. Tulosten valmistuttua sinunkin työtehtäväsi lakkautetaan ja työt jaetataan muille joista muodostetaan 8-tunnin päivittäisiä työtehtäviä. Oletan että et ole työtehtävässä mistä aikoinaan jäät eläkkeelle. Oletan että sulla ei ole duunia vuoden päästä.   [/quote] Hah hah. Tietotyöläiset ja toimistotyöntekijät käyttävät niin suuren osan päivästä nytkin aivan muihin puuhiin, mutta pomot eivät tajua. Työ on helppo lavastaa näyttämään hyödylliseltä.

[/quote]

Ei meidän alalla. Ollut monet yt:t, väki vähennetty minimiin, johtokin jo huomannut ettei nettoa tällä enää niin hyvin kuin ennen. Eli tulee se seinä vastaan jossakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 15:44"]Juuri näiden oman eduntavoittelijoiden takia en voi koskaan työllistää ketään yritykseeni, koska te työntekijät riistätte aina minua pienyrittäjää. Haluatta itsellenne paremmat etuudet kuin yrittäjälle itselleen, joka kuitenkin kantaa kaiken taloudellisen vastuun. Eikö yhtään hävetä?
[/quote]
Ei tippaakaan. Työstä kuuluu saada palkkaa. Sinä yrittäjänä otat riskin oman firmasi kannattavuudesta ja sinä myös saat voitot kun niitä tulee.

Vierailija
24/96 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 15:33"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 15:31"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 15:20"]No ethän ole tähänkään mennessä koko työaikaasi käyttänyt työntekoon, Vauva-lehdessä surffailu tai Facebookissa roikkuminen ei ole työn tekemistä. [/quote] Tänään on lauantai eikä ole työpäivä.

[/quote]

No aika moni sairaanhoitaja, ensihoitaja, kassatyöntekijä, poliisi jne, on lauantainakin töissä. Ja hui, myös sunnuntaina.
[/quote]
No minäpä en nyt ole töissä, joten aivan turha viisastella että työajalla olisin netissä.

Vierailija
25/96 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 09:32"]

Jos ay-liikkeet nyt murtuvat, niin aloitan henkilökohtaisesti italialaisen lakon. Kaikki mukaan!

[/quote]

Olet todella ajattelematon.

Vierailija
26/96 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 15:51"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 10:22"]

Siksi että joku raja munkin selkänahalla on. Nytkään en ehdi perhettä nähdä. Työmatkat, tarhastahaku, kauppareissut... arki-illat täyttä kiirettä.

[/quote]

Ei hyvää päivää. Työnantajanko pitäisi sun kauppareissut, tarhastahaut ja työmatkatkin korvata? Herää harhoistasi.
[/quote]
Oletko sekaisin? En ole pyytänyt työnantajaa näitä korvaamaan. Mutta jos työaika pidentyy, ei iltoihin jää enää yhtään aikaa. Jo nyt on kiire hoitaa kaikki asiat.

Vierailija
27/96 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:01"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 15:44"]Juuri näiden oman eduntavoittelijoiden takia en voi koskaan työllistää ketään yritykseeni, koska te työntekijät riistätte aina minua pienyrittäjää. Haluatta itsellenne paremmat etuudet kuin yrittäjälle itselleen, joka kuitenkin kantaa kaiken taloudellisen vastuun. Eikö yhtään hävetä? [/quote] Ei tippaakaan. Työstä kuuluu saada palkkaa. Sinä yrittäjänä otat riskin oman firmasi kannattavuudesta ja sinä myös saat voitot kun niitä tulee.

[/quote]

Voittoja ei ole tullut.

Vierailija
28/96 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 15:52"]Laiskottelemalla ja hidastelemalla meinatte pärjätä kaukoidälle ja Yhdysvalloille?

Vittu te olette tyhmiä. Onko teillä mitään hajua millainen työtahti muualla on?

Onneksi maailma on oikeudenmukainen = ahkerat palkitaan. Siis ne siellä kaukoidässä ja muualla missä tehdään töitä tosissaan. Te AY-uhoajat, teille jää käteen Musta Pekka.
[/quote]
En ole havainnut että miten ahkeraa duunaria palkitaan?

Vierailija
29/96 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:01"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 15:44"]Juuri näiden oman eduntavoittelijoiden takia en voi koskaan työllistää ketään yritykseeni, koska te työntekijät riistätte aina minua pienyrittäjää. Haluatta itsellenne paremmat etuudet kuin yrittäjälle itselleen, joka kuitenkin kantaa kaiken taloudellisen vastuun. Eikö yhtään hävetä? [/quote] Ei tippaakaan. Työstä kuuluu saada palkkaa. Sinä yrittäjänä otat riskin oman firmasi kannattavuudesta ja sinä myös saat voitot kun niitä tulee.

[/quote]

Mikset itse alkaisi myös yrittäjäksi? Voisit myydä valituspalveluja tyytymättömille kansalaisille ja agitoida heitä tuhoon hyvällä liksalla. Tekisit, mitä osaat parhaiten.

Vierailija
30/96 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:04"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:01"]

[/quote]

Voittoja ei ole tullut.
[/quote]
No se taas ei ole muiden vika. Kannattaa tarkistaa omaa toimintaansa.

Vierailija
31/96 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:05"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 15:52"]Laiskottelemalla ja hidastelemalla meinatte pärjätä kaukoidälle ja Yhdysvalloille? Vittu te olette tyhmiä. Onko teillä mitään hajua millainen työtahti muualla on? Onneksi maailma on oikeudenmukainen = ahkerat palkitaan. Siis ne siellä kaukoidässä ja muualla missä tehdään töitä tosissaan. Te AY-uhoajat, teille jää käteen Musta Pekka. [/quote] En ole havainnut että miten ahkeraa duunaria palkitaan?

[/quote]

Ehkä et kuulu siihen porukkaan itse. AHKERIIN duunareihin... Onko niitä? Saikkua saikun perään, röökiä röökin perään, pieruhuumoria, kaksimielisiä juttuja, älyn vähyyttä.

Vierailija
32/96 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:06"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:01"]

[/quote]

Mikset itse alkaisi myös yrittäjäksi? Voisit myydä valituspalveluja tyytymättömille kansalaisille ja agitoida heitä tuhoon hyvällä liksalla. Tekisit, mitä osaat parhaiten.
[/quote]
Todennäköisesti alankin, jolloin voin ainakin työskennellä omaksi hyväkseni.

Vierailija
33/96 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:06"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:04"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:01"] [quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 15:44"]Juuri näiden oman eduntavoittelijoiden takia en voi koskaan työllistää ketään yritykseeni, koska te työntekijät riistätte aina minua pienyrittäjää. Haluatta itsellenne paremmat etuudet kuin yrittäjälle itselleen, joka kuitenkin kantaa kaiken taloudellisen vastuun. Eikö yhtään hävetä? [/quote] Ei tippaakaan. Työstä kuuluu saada palkkaa. Sinä yrittäjänä otat riskin oman firmasi kannattavuudesta ja sinä myös saat voitot kun niitä tulee. [/quote] Voittoja ei ole tullut. [/quote] No se taas ei ole muiden vika. Kannattaa tarkistaa omaa toimintaansa.

[/quote]

Tuletko konsultiksi?

Vierailija
34/96 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:07"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:05"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 15:52"]Laiskottelemalla ja hidastelemalla meinatte pärjätä kaukoidälle ja Yhdysvalloille? Vittu te olette tyhmiä. Onko teillä mitään hajua millainen työtahti muualla on? Onneksi maailma on oikeudenmukainen = ahkerat palkitaan. Siis ne siellä kaukoidässä ja muualla missä tehdään töitä tosissaan. Te AY-uhoajat, teille jää käteen Musta Pekka. [/quote] En ole havainnut että miten ahkeraa duunaria palkitaan?

[/quote]

Ehkä et kuulu siihen porukkaan itse. AHKERIIN duunareihin... Onko niitä? Saikkua saikun perään, röökiä röökin perään, pieruhuumoria, kaksimielisiä juttuja, älyn vähyyttä.
[/quote]
Koen olleeni ahkera, joustava. Olen kehittänyt asioita työpaikallani. Mutta nyt alkaa tulla seinä vastaan. Mitään kiitosta ei kuulu, lisää vain vaaditaan.

Vierailija
35/96 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina samat työtehtävät ja niiden tekemiseen on varattu 7h. Aivan sama miten nopeasti tai hitaasti ne tekee, niin ne on tehtävä. Jos työpäivää pidennetään, se tarkoittaa vaan sitä, että on enemmän aikaa tehdä ne tosi hitaasti. Voi ne tietty tehdä nopeastikin ja lopun aikaa vaikka kaivella nenää antaumuksella.

Vierailija
36/96 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 09:41"]

Nyt tulin surulliseksi. Ette te vieläkään tajua, missä mennään. 

[/quote]

Tässä ainoastaan pelataan työnantajien pussiin. 

Turha puhua mistään julkisen puolen säästöistäkään mitään samaan aikaan kun mm. isojen herrojen palkkoja julkisella puolella nostellaan kuukaudessa 2 tuhannella eurolla niin kuin Varkaudessa. 

Kyllä tässä aijotaan ainoastaan köyhiä ryöstää ja tuloeroja kasvattaa eikä mitään muuta

Vierailija
37/96 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:08"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:06"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:04"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:01"] [quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 15:44"]Juuri näiden oman eduntavoittelijoiden takia en voi koskaan työllistää ketään yritykseeni, koska te työntekijät riistätte aina minua pienyrittäjää. Haluatta itsellenne paremmat etuudet kuin yrittäjälle itselleen, joka kuitenkin kantaa kaiken taloudellisen vastuun. Eikö yhtään hävetä? [/quote] Ei tippaakaan. Työstä kuuluu saada palkkaa. Sinä yrittäjänä otat riskin oman firmasi kannattavuudesta ja sinä myös saat voitot kun niitä tulee. [/quote] Voittoja ei ole tullut. [/quote] No se taas ei ole muiden vika. Kannattaa tarkistaa omaa toimintaansa.

[/quote]

Tuletko konsultiksi?
[/quote]
Voin tullakin. Joskus yrittäjän kannattaa vaihtaa taktiikkaa täysin tai laittaa lappu luukulle, eikä jumittaa määkimään miten huonosti menee. Katsos sinun yritystoimintaa ei ole itseisarvo sinällään.

Vierailija
38/96 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 15:44"]

Juuri näiden oman eduntavoittelijoiden takia en voi koskaan työllistää ketään yritykseeni, koska te työntekijät riistätte aina minua pienyrittäjää. Haluatta itsellenne paremmat etuudet kuin yrittäjälle itselleen, joka kuitenkin kantaa kaiken taloudellisen vastuun. Eikö yhtään hävetä?

[/quote]

Surkea yrittäjä olet jos et saa tulosta aikaiseksi

Vierailija
39/96 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi meidän pitäisi kilpailla Kaukoidän kanssa? Haluatteko että Suomi taantuu?

Vierailija
40/96 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Voin tullakin. Joskus yrittäjän kannattaa vaihtaa taktiikkaa täysin tai laittaa lappu luukulle, eikä jumittaa määkimään miten huonosti menee. Katsos sinun yritystoimintaa ei ole itseisarvo sinällään.

[/quote]

Minun yrittäjyyteni nimenomaan on arvokas, sillä työllistän itseni. Ymmärrätkö? Tällä tavoin en ole sosiaalitukien varassa, vaan olen tuottava yhteiskunnan osatekijä. Toisin kuin monet muut.