Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos työaika pitenee, lupaan pudottaa työtehon 75%:in

Vierailija
19.09.2015 |

Jos ay-liikkeet nyt murtuvat, niin aloitan henkilökohtaisesti italialaisen lakon. Kaikki mukaan!

Kommentit (96)

Vierailija
41/96 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:14"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 15:44"]

Juuri näiden oman eduntavoittelijoiden takia en voi koskaan työllistää ketään yritykseeni, koska te työntekijät riistätte aina minua pienyrittäjää. Haluatta itsellenne paremmat etuudet kuin yrittäjälle itselleen, joka kuitenkin kantaa kaiken taloudellisen vastuun. Eikö yhtään hävetä?

[/quote]

Surkea yrittäjä olet jos et saa tulosta aikaiseksi

[/quote]

Perusta sinä paremmin menestyvä yritys! Hopi hopi.

Vierailija
42/96 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:20"][/quote] Voin tullakin. Joskus yrittäjän kannattaa vaihtaa taktiikkaa täysin tai laittaa lappu luukulle, eikä jumittaa määkimään miten huonosti menee. Katsos sinun yritystoimintaa ei ole itseisarvo sinällään.

[/quote]

Minun yrittäjyyteni nimenomaan on arvokas, sillä työllistän itseni. Ymmärrätkö? Tällä tavoin en ole sosiaalitukien varassa, vaan olen tuottava yhteiskunnan osatekijä. Toisin kuin monet muut.
[/quote]
No kiva juttu sinulle. Mitä siis valitat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin! Onneks mun työssä voi puuhata omiaan koneella ilman että jää kiinni. Oikeasti töitä on varmaan 4 tunniksi ja silti teen 8 tunnin työpäivän... Jos työaika tosta vielä pitenee, ajattelin ruveta kirjoittamaan kirjaa. Mulla on siis pitkään ollut jo romaanin runko hahmoteltuna mutta kirjoitustyöhön en ole vielä alkanut.

Vierailija
44/96 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:04"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:01"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 15:44"]Juuri näiden oman eduntavoittelijoiden takia en voi koskaan työllistää ketään yritykseeni, koska te työntekijät riistätte aina minua pienyrittäjää. Haluatta itsellenne paremmat etuudet kuin yrittäjälle itselleen, joka kuitenkin kantaa kaiken taloudellisen vastuun. Eikö yhtään hävetä? [/quote] Ei tippaakaan. Työstä kuuluu saada palkkaa. Sinä yrittäjänä otat riskin oman firmasi kannattavuudesta ja sinä myös saat voitot kun niitä tulee.

[/quote]

Voittoja ei ole tullut.

[/quote]

No katso peiliin. Siellä syyllinen

Vierailija
45/96 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 09:34"]

Samoin! Onneks mun työssä voi puuhata omiaan koneella ilman että jää kiinni. Oikeasti töitä on varmaan 4 tunniksi ja silti teen 8 tunnin työpäivän... Jos työaika tosta vielä pitenee, ajattelin ruveta kirjoittamaan kirjaa. Mulla on siis pitkään ollut jo romaanin runko hahmoteltuna mutta kirjoitustyöhön en ole vielä alkanut.

[/quote]

Eli sinun työaikasi voisi puolittaa, samoin palkan. Kyllä nuokin löysät vielä poistetaan.

Vierailija
46/96 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 09:38"]

[/quote]

Eli sinun työaikasi voisi puolittaa, samoin palkan. Kyllä nuokin löysät vielä poistetaan.

[/quote]Sitä päivää sitten odotellessa...

Vierailija
47/96 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa puhuttiin myös osastolla. t. sairaanhoitaja

Vierailija
48/96 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulin surulliseksi. Ette te vieläkään tajua, missä mennään. 

Vierailija
49/96 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 09:38"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 09:34"]

[/quote]

[/quote]harva ikävä kyllä tajuaa että aivojen kapasiteetti on oikeasti rajallinen. Oikeastaan jos työaikaa poistettaisiin 2h tuottavuus parantuisi.

Vierailija
50/96 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 09:41"]

Nyt tulin surulliseksi. Ette te vieläkään tajua, missä mennään. 

[/quote]No mulla vaan ei se työn määrä siitä lisäänny mitenkään vaikka istuisin 24/7 työpaikallani. Päivään kuuluu tietyt tehtävät ja kun ne on tehty, ei ole muuta. Meinaatko että itse pitäisi mennä pomolle ehdottamaan että mitäs jos puolitetaan työaikani ja palkkani kun töitä ei kertakaikkiaan ole koko päiväksi? #2

Vierailija
51/96 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Eli Suomessa on vielä pitämättömiä YT-neuvotteluja. Nykyään yrityksissä kiinnitetään huomiota tuottavuuteen ja tehokkuuteen ja niitä läpivalaistaan. Tulosten valmistuttua sinunkin työtehtäväsi lakkautetaan ja työt jaetataan muille joista muodostetaan 8-tunnin päivittäisiä työtehtäviä. Oletan että et ole työtehtävässä mistä aikoinaan jäät eläkkeelle. Oletan että sulla ei ole duunia vuoden päästä.

Vierailija
52/96 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä niin kuin yrittäjän pitäisi saada vapaasti riistää työvoimaa huonoilla ehdoilla, koska hän on sentään yrittäjä, kaikkien kansalaisten sankari!

Vierailija
53/96 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nämä leikkaukset mitään auta kun mamuja tulee.. onneksi jotkut osoittaa mieltään

http://bambuser.com/v/5799733

Vierailija
54/96 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi? Mitä saat siitä? 

Vierailija
55/96 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näen asian niin, että kunnioitus, jousto ja yhteinen etu kulkevat kahteen suuntaan. Mikäli toinen osapuoli rikkoo periaatetta vastaan, vapautuu myös toinen vastuusta.

Vierailija
56/96 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:36"]

Kuulostaa siltä niin kuin yrittäjän pitäisi saada vapaasti riistää työvoimaa huonoilla ehdoilla, koska hän on sentään yrittäjä, kaikkien kansalaisten sankari!

[/quote]

Niinpä! Kun yrityksellä menee hyvin niin kaikki on yrittäjän ansioita ja voitot kuuluvat hänelle. Mitään etuja työntekijät eivät siitä saa.

Kun yrityksellä menee huonosti niin jo hallituksen suulla vaaditaan työntekijöitä leikkaamaan palkkojaan ja etujaan. Työnantajan pussiin tietenkin. 100% varmaa on kuitenkin että kun yrityksillä menee paremmin niin ei varmasti parane palkat eikä työehdot. Eli raha menee suoraan omistajille.

Eli voitot kapitalisoidaan ja häviöt sosialisoidaan.

Sama periaate kuin pankkien kanssa. Ensiksi ne tienaa hirveät rahat kusettamalla ihmisiä, sitten kun ne mokaa niin yhteiskunta tulee hätiin ja lopuksi ne saavat pitää rahat. 

Todellista yrittäjyyttä....!!!

Vierailija
57/96 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:39"]

Minä näen asian niin, että kunnioitus, jousto ja yhteinen etu kulkevat kahteen suuntaan. Mikäli toinen osapuoli rikkoo periaatetta vastaan, vapautuu myös toinen vastuusta.

[/quote]

Eli yksinkertaisesti työntekijöiltä ei voi vaatia yhtään mitään. Työnantajat on kusettanut työntekijöitä on paljon ennen lamaakin.

Valitetaan esimerkiksi työntekijöiden sitoutumisen puutetta työnantajaan ja samalla itse pidetään työntekijöitä nollatuntispimuksilla, vuokratöissä ja määräaikaisissa työsuhteissa. Minimipalkalla tietenkin. 

Vierailija
58/96 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 09:45"]

[/quote]

Eli Suomessa on vielä pitämättömiä YT-neuvotteluja. Nykyään yrityksissä kiinnitetään huomiota tuottavuuteen ja tehokkuuteen ja niitä läpivalaistaan. Tulosten valmistuttua sinunkin työtehtäväsi lakkautetaan ja työt jaetataan muille joista muodostetaan 8-tunnin päivittäisiä työtehtäviä. Oletan että et ole työtehtävässä mistä aikoinaan jäät eläkkeelle. Oletan että sulla ei ole duunia vuoden päästä.

[/quote]Oletan että mulla ei muutenkaan ole tätä nimenomaista työtä vuoden päästä sillä olen opintovapaan sijainen ensi kevääseen asti. Ihmiset ei sit millään tajua että meitä pätkätyöläisiä on paljon! Ei kaikilla ole mitään loppuelämän vakituisia työsopimuksia tehtynä.

Vierailija
59/96 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 09:32"]Jos ay-liikkeet nyt murtuvat, niin aloitan henkilökohtaisesti italialaisen lakon. Kaikki mukaan!
[/quote]
Juuri näin. Tällä tavalla me saadaan Suomi nousuun. Perseet vaan penkkiin. Siitä se lähtee.

Vierailija
60/96 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta. Herätkää nyt jo tähän päivään.