Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En enää aio olla tekemisissä mieheni lasten kanssa

Vierailija
19.09.2015 |

Ei ole ollut itse lasten kanssa ongelmia, lähinnä lasten äidin. Mä en jaksa enää sitä naista, parempi pistää välit kokonaan jäihin. Lapset saa toki käydä meillä ja heillä on edelleen meillä huoneet mutta mä olen silloin muualla.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua ap. Jos tarpeeksi annetaan signaalia että sua ei kaivata, äiti on parempi ja mies ei pistä exäänsä kuriin niin ei sitä jaksa eikä tarviikaan jaksaa. "Äitipuolen" rooli on perseestä, saa tehdä parhaillaan hommia kuin oikea äiti ja silti saa haukut. Vaikka kiintyisi miehen lapsiin niin ei ne kiinny sinuun.
Mullakin on nyt viimein parempi olla kun tajusin irtautua niistä perheen raunioista. Me muutettiin erilleen ja mies käy luonani. Lapsia en ole nähnyt vuoteen.

Vierailija
2/35 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä äitipuolta pitää kunnioittaa - harvoin on Eerikan äitipuolen tapainen hullu. Kajos ei mitään kohtuuttomia vaatimuksia niin kai olis luovittava. Mutta äidinkin pitäis tajuta että lapsista kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 07:39"]

Eikö miehesi saa hoidettua asiaa? Miehelle tuo homma kuuluisi. Ei exän saa antaa pompotella eron jälkeen.

[/quote]

Kaksi naista riitelee. Vika on miehessä! Asian ratkaiseminen kuuluu miehelle! Peukutukset moiselle mielettömyydelle 11 0! Ihanaa!

Sitten mietitään, miksi jotkut miehet ovat "sovinisteja", eivätkä tunnu pitävän naisia tasavertaisen vastuullisina aikuisina.

Vierailija
4/35 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän näiden naisten välillä tarvitse olla muuta kuin mustasukkaisuutta puolin&toisin. Lapset ei edes välttämättä tajua ikävöidä apta, ikävöivät vaan vanhempiaan. Ei se lasten vika ole, mutta ei sitä tarvitse kenenkään jaksaa. Ei niiden lasten tarvitse kuulua pakettiin ellei ylläpidetä jotain uusperhefantasiaa.
Fakta on se että niiden lasten perhe on rikottu ja revitty rikki äidin ja isän toimesta. Jos äiti ei anna äitipuolelle mahdollisuutta olla luomassa toimivaa arkea siellä isän luona niin ne lapset tulevat siitä kärsimään. Ja se on vain ja ainoastaan äidin itsekkyyttä.
Eronneet ovat vielä yleensä todella epävarmoja asemastaan äitinä/isänä joten menepä niitä neuvomaan tai sanomaan että sinua kohdellaan huonosti. Ei siitä tule kuin riitaa, sillä eronneilla on jo muutenkin huono omatunto lastensa kanssa. Eivät kaipaa enää lisää syyllisyyttä puolisolta, silloin on vain otettava etäisyys.
Ja lapset maksavat, jos maksavat. Se ei kuitenkaan isä- ja äitipuolien ongelma ole. Se on vanhempien kyvyttömyyden syy, ja jos he perheensä tuohon ajavat se on heidän tehtävä korjata tilanne.

Vierailija
5/35 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun se narttu on kuulemma sängyssä paljon parempi kuin minä. Ukko muistuttaa joka viikko, ja olen varma että panevatkin. PRRRKLE AP

Vierailija
6/35 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap eikö sinun kannattaisi pikemminkin katkaista tapaamiset lasten äidin kanssa, kuin lasten? Älä tapaa tai keskustele puhelimessa tai tekstareilla tai sähköpostilla tai somessa äidin kanssa. Miksi rangaista lapsia äidin käytöksen takia?

Vierailija
7/35 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 13:24"]No kun se narttu on kuulemma sängyssä paljon parempi kuin minä. Ukko muistuttaa joka viikko, ja olen varma että panevatkin. PRRRKLE AP
[/quote]

Mene hoitoon kun pitää apna esiintyä.

Vierailija
8/35 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä äideille miettimistä. Opetetaanko arvostamaan äitipuolta. Vain marttyyri jaksaa tehdä kaikkensa muiden eteen ja toimia sylkykuppina. Jos lalsetkin opetetaan haukkumaan äitipuolta niin kyllä se äitipuoli vaan jättää ne lapset huomaa että ei kaivata.

Vierailija
9/35 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä, kiitos vastauksista. Olemme hyvin erilaisia ihmisiä lasten äidin kanssa. Se aiheuttaa varmasti niitä jännitteitä, mitään sen kummempaa tähän tuskin liittyy, en minä ainakaan tiedä. Myös oman miehen käytös on välillä uskomatonta, olen vain tullut siihen tulokseen että kaikille parempi kun jättäydyn lasten elämästä kerta minua ei siihen kaivata.
Ap

Vierailija
10/35 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 12:57"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 07:39"]

Eikö miehesi saa hoidettua asiaa? Miehelle tuo homma kuuluisi. Ei exän saa antaa pompotella eron jälkeen.

[/quote]

Kaksi naista riitelee. Vika on miehessä! Asian ratkaiseminen kuuluu miehelle! Peukutukset moiselle mielettömyydelle 11 0! Ihanaa!

Sitten mietitään, miksi jotkut miehet ovat "sovinisteja", eivätkä tunnu pitävän naisia tasavertaisen vastuullisina aikuisina.

[/quote]

Typerys. Se on se ex, joka tässä tapauksessa haastaa riitaa. Mies tuntee exän, miehellä on menneisyys exän kanssa, miehellä on lapset exän kanssa. Miehen pitää siis irtautua exästä ja tehdä selväksi, ettei nykyistä vaimoa kiusata eikä lapsia aivopestä uutta puolisoa kohtaan jne. Miehen ei pidä vain munattomana lassukkana katsoa, kun ex terrorisoi uutta perhettä ja ajaa nykyisen kumppanin pois.

Vierailija
11/35 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 13:32"]Ap täällä, kiitos vastauksista. Olemme hyvin erilaisia ihmisiä lasten äidin kanssa. Se aiheuttaa varmasti niitä jännitteitä, mitään sen kummempaa tähän tuskin liittyy, en minä ainakaan tiedä. Myös oman miehen käytös on välillä uskomatonta, olen vain tullut siihen tulokseen että kaikille parempi kun jättäydyn lasten elämästä kerta minua ei siihen kaivata.
Ap
[/quote]
Sinä olet tietysti aikuinen tässä kuviossa ja se tuo velvoitteita. Ei sinun silti tarvitse loputtomiin jaksaa yrittää, jos mahdottomaksi osoittautuu.

Vierailija
12/35 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 08:02"]Älä hylkää lapsia heidän äitinsä typerän käytöksen takia. Jos miehellä on lapsia, ne tulee paketin mukana niin se menee.
[/quote]
Älä puhu paskaa. Jokainen saa valita itse, millaisessa suhteessa elää, ei kumppanin kaikkia vastenmielisiä harrastuksia tarvitse sietää. Ei varmaankaan ihmetellä, jos mies ei lähde mukaan naisen balettitunnille tai nainen miehen metsästysreissulle. Miksi sitten pitäisi viettää aikaa itselleen yhdentekevien tai epämieluisien ihmisten seurassa? Ajatuskin miehen exän kakaroista kodin ilmaa pilaamassa oksettaa, mutta enpä kyllä sekaantuisikaan mieheen, joka on pistetty pikkulapsiaikana kiertoon tai vaihtoehtoisesti itse hylännyt perheensä.

Vierailija
13/35 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä teki aika tehtävänsä. Olen ollut miehen kanssa yhdessä yli 20 vuotta, lapset miehen edellisestä liitosta on 27 ja 29. Heidän äitinsä on läpipaska ihminen, itsekäs, lapsistaan piittaamaton, hyväksikäyttävä jne. Mitään riitaa ei ole ollut, mutta äiti oli tietysti lasten mielestä aina täydellinen (isä toki myös on ollut aina pop) ja mä vähintään epäilyttävä akka. Tilanne alkoi muuttua, kun lapset aikuistui ja alkoi nähdä äitinsä todellisessa valossa. Kumpikin on käynyt vuosia terapiassa äitisuhteensa takia ja isä on saanut pitkälti puhtaat paperit näissä keskusteluissa. Nykyään meidän välit on hyvät ja äitinsä kanssa tulevat toimeen, mutta ovat ottaneet etäisyyttä jo vuosia sitten.

Eli kyllä ne lapset äitinsä pelin läpi näkee, jos se vahingollinen peli on todellista. Se vaan kestää, että aikuistuvat ensin.

Vierailija
14/35 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 13:59"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 08:02"]Älä hylkää lapsia heidän äitinsä typerän käytöksen takia. Jos miehellä on lapsia, ne tulee paketin mukana niin se menee.
[/quote]
Älä puhu paskaa. Jokainen saa valita itse, millaisessa suhteessa elää, ei kumppanin kaikkia vastenmielisiä harrastuksia tarvitse sietää. Ei varmaankaan ihmetellä, jos mies ei lähde mukaan naisen balettitunnille tai nainen miehen metsästysreissulle. Miksi sitten pitäisi viettää aikaa itselleen yhdentekevien tai epämieluisien ihmisten seurassa? Ajatuskin miehen exän kakaroista kodin ilmaa pilaamassa oksettaa, mutta enpä kyllä sekaantuisikaan mieheen, joka on pistetty pikkulapsiaikana kiertoon tai vaihtoehtoisesti itse hylännyt perheensä.
[/quote]

Joskus erotaan yhteisymmärryksessä. Oli miten oli, eronneet ei välitä lapsistaan, vain itsestään

Vierailija
15/35 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 07:31"]

Ei ole ollut itse lasten kanssa ongelmia, lähinnä lasten äidin. Mä en jaksa enää sitä naista, parempi pistää välit kokonaan jäihin. Lapset saa toki käydä meillä ja heillä on edelleen meillä huoneet mutta mä olen silloin muualla.

[/quote]

Ihan hyvä ratkaisuyritys, joskaan ei välttämättä lopullinen. Olet ärtynyt lasten äidin käytökseen ja myös oman miehesi asenteeseen/saamattomuuteen/mihinlie, joko lapsiaan tai eksäänsä tai sinua tai teitä kaikkia kohtaan.

Hengitystauon ottaminen on varmasti paikallaan, jos sinulla on siis vain paikka johon mennä siksi aikaa kun miehen lapset ovat isällään. Miehen asia on sitten tietysti ratkaista koska hän haluaa ryhtyä rakentamaan kokonaisuutta sellaiseksi että myös sinun on siinä hyvä olla.

Vierailija
16/35 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 14:38"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 13:59"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 08:02"]Älä hylkää lapsia heidän äitinsä typerän käytöksen takia. Jos miehellä on lapsia, ne tulee paketin mukana niin se menee.
[/quote]
[/quote]

Joskus erotaan yhteisymmärryksessä. Oli miten oli, eronneet ei välitä lapsistaan, vain itsestään
[/quote]

jep, ainut vaan että lapset eivät ole mikään harrastus

Vierailija
17/35 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 14:48"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 07:31"]

[/quote]

Ihan hyvä ratkaisuyritys, joskaan ei välttämättä lopullinen. Olet ärtynyt lasten äidin käytökseen ja myös oman miehesi asenteeseen/saamattomuuteen/mihinlie, joko lapsiaan tai eksäänsä tai sinua tai teitä kaikkia kohtaan.

Hengitystauon ottaminen on varmasti paikallaan, jos sinulla on siis vain paikka johon mennä siksi aikaa kun miehen lapset ovat isällään. Miehen asia on sitten tietysti ratkaista koska hän haluaa ryhtyä rakentamaan kokonaisuutta sellaiseksi että myös sinun on siinä hyvä olla.
[/quote]

Samaa mieltä. Muista vaan ap kertoa suoraan miehelle miksi toimit näin, et hänen ei tarvi arvailla miksi lähdet.

Vierailija
18/35 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille tulee tosta paha mieli, tulevat miettimään mikseivät kelpaa sinulle. Näin siis vaikka olisivatkin ilkeitä sua kohtaan.

Vierailija
19/35 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä miehesi sanoo?

Vierailija
20/35 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et tule toimeen lasten äidin kanssa?