Sain paremman kämpän
Irtisanoin sen rotanloukun, missä olen asunut jo monta vuotta. Yksiö on iljettävä ja vanhanaikainen. Siitä ei saa tekemälläkään viihtyisää. Syyskuussa muutan uuden uutukaiseen kerrostaloon ja vuokra on sama. Oon tosi iloinen. Huomasin varsin Oikotiellä että entinen vuokranantaja on nostanut vuokraa. Huutonaurua. Siitä rotanloukusta ei kannattaisi semmoista vuokraa maksaa. Päinvastoin sitä pitäisi alentaa. Yksityiset vuokrananantajat kuvittelevat paskakämpistään vähän liikoja.
Kommentit (4)
Osta oma, nyt maksat rahaa suoraan sijoittajan taskuun
Onnittelut! Mä pääsin myös viime vuonna kojamon ylihintaisesta paskayksiöstä kivaan kaksioon jonka vuokra on paljon halvempi, sijainti parempi ja talo rauhallisempi.
Vierailija kirjoitti:
Osta oma, nyt maksat rahaa suoraan sijoittajan taskuun
No eipä oo rahulia ostaa omaa. Eikä pankkikaan varmaan antais lainaa.Ap
Onnea uuteen kotiin. :)