Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain paremman kämpän

Vierailija
24.06.2026 |

Irtisanoin sen rotanloukun, missä olen asunut jo monta vuotta. Yksiö on iljettävä ja vanhanaikainen. Siitä ei saa tekemälläkään viihtyisää. Syyskuussa muutan uuden uutukaiseen kerrostaloon ja vuokra on sama. Oon tosi iloinen. Huomasin varsin Oikotiellä että entinen vuokranantaja on nostanut vuokraa. Huutonaurua. Siitä rotanloukusta ei kannattaisi semmoista vuokraa maksaa. Päinvastoin sitä pitäisi alentaa. Yksityiset vuokrananantajat kuvittelevat paskakämpistään vähän liikoja. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea uuteen kotiin. :)

Vierailija
2/4 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta oma, nyt maksat rahaa suoraan sijoittajan taskuun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut! Mä pääsin myös viime vuonna kojamon ylihintaisesta paskayksiöstä kivaan kaksioon jonka vuokra on paljon halvempi, sijainti parempi ja talo rauhallisempi.

Vierailija
4/4 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta oma, nyt maksat rahaa suoraan sijoittajan taskuun

No eipä oo rahulia ostaa omaa. Eikä pankkikaan varmaan antais lainaa.Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi