Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En enää aio olla tekemisissä mieheni lasten kanssa

Vierailija
19.09.2015 |

Ei ole ollut itse lasten kanssa ongelmia, lähinnä lasten äidin. Mä en jaksa enää sitä naista, parempi pistää välit kokonaan jäihin. Lapset saa toki käydä meillä ja heillä on edelleen meillä huoneet mutta mä olen silloin muualla.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on siihen oikeus. Mutta muista, etteivät nämä lapset ole äitiään valinneet. Ehkä sinä voisit olla heille se tervepäinen aikuinen, jonka lähellä heistä voi kasvaa hienoja aikuisia ihmisiä.

Itse olen kokenut, että minulla on enemmän vastuuta miehen lapsista, kun heidän äitinsä ei äitiyteen kykene. Minua tarvitaan. Ja nämä lapset ovat rakastamani miehen lapsia!

Vierailija
22/35 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehesi saa hoidettua asiaa? Miehelle tuo homma kuuluisi. Ei exän saa antaa pompotella eron jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tuli mieleen, että kyse on teidän perheestä. Miksi annatte jonkun siihen kuulumattoman pompotella?

Vierailija
24/35 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hylkää lapsia heidän äitinsä typerän käytöksen takia. Jos miehellä on lapsia, ne tulee paketin mukana niin se menee.

Vierailija
25/35 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuossa olet kyllä oikeassa että jos et lasten kanssa halua olla saman katon alla niin sinä olet se joka lähtee. Lapsilla on oikeus olla isänsä kanssa. Siihen tuskin sinua tarvitaan edes.

Vierailija
26/35 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 13:32"]Ap täällä, kiitos vastauksista. Olemme hyvin erilaisia ihmisiä lasten äidin kanssa. Se aiheuttaa varmasti niitä jännitteitä, mitään sen kummempaa tähän tuskin liittyy, en minä ainakaan tiedä. Myös oman miehen käytös on välillä uskomatonta, olen vain tullut siihen tulokseen että kaikille parempi kun jättäydyn lasten elämästä kerta minua ei siihen kaivata.
Ap
[/quote]

Älä puutu. Mies hoitakoon kommunikoinnin lasten äidin kanssa ja on kasvatusvastuussa. Älä puutu mihinkään ja lasten äidille miehesi voi myös sanoa ettei sinuun tarvi olla yhteydessä hän lasten isänä on se keneen yhteydenotot.

Vierailija
27/35 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on kamalaa että perheeseen kuulumaton nainen suunnilleen sanelee miten ap on omassa kodissaan. minusta on väärin että apn pitää lähteä OMASTA KODISTA pois. Mikä koti se on?
Jos lapset ei siellä osaa käyttäytyä niin he eivät tule. Isän pitäisi tehdä selväksi että äitipuolta kuunnellaan, eikä häntä haukuta. Toki joskus tulee riitaa mutta ei tarvitse tahalteen mieltä pahoittaa.
Jos äiti tosiaan manipuloi lapsia niin onko lasten paikka alkuunsakkaan siellä äidin luona?

Vierailija
28/35 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

41Ihan asiaa puhut. Alapeukutin vahingossa kun piti yläpeukuttaa.

Vierailija
29/35 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just niin, rankaise sitten lapsia, kun et pysty tulemaan niiden äidin kanssa toimeen. Olisit kasvanut ensin aikuiseksi ja mennyt sitten vasta miehesi kanssa yhteen. Ikävä kyllä et pääse niistä lapsista (etkä niiden äidistä) eroon, koska lapset ovat osa miehen entistä elämää ja kuuluvat hänen nykyiseen elämäänsäkin, halusit tai et. Opettele vähän suvaitsevaisuutta ja sietokykyä.

Vierailija
30/35 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin menee niin että lapset puhutteluun, samoin lasten äiti. Jos ei mene perille niin ei ole teille asiaa. Ei lapset pompottele aikuisia. Ehkäpä uusperheiden lapsilla on sen vuoksi ongelmia kun ei laiteta niitä rajoja kun tunnetaan syyllisyyttä omista paskoista valinnoista.
Ja siihen äitiin ei mitään kontaktia. Voit huoletta ap estää hänet puhelimestasi, hällä ei pitäis olla sulle mitään asiaa.

Vierailija
31/35 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 07:33"]Lapsille tulee tosta paha mieli, tulevat miettimään mikseivät kelpaa sinulle. Näin siis vaikka olisivatkin ilkeitä sua kohtaan.
[/quote]

No kelpaako ap heille? Kyllä lasten täytyy ymmärtää että omalla käytöksellä on seurauksia. Jos oletetaan että ap on perushyvä äitipuoli ja hoitaa taloutta isän luona ja saa kiitokseksi haukkuja, arvostelua ja "äiti tekee kaiken paremmin kuin sinä" tai vaikka "ei me tarvita sua" -litaniaa niin onko kumma jos ei jaksa. Eikä tarvi jaksaa.
Mua suututtaa se miten vähän äitipuolia (ja isäpuolia) arvostetaan. Kaikki sanoi että ei ne ole sun lapsia, vieraita lapsia, ei ne välitä susta. Lapsille opetetaan että niin näähän ei sit ole sun oikeita vanhempia. Jne. Haukutaan huoletta menemään, ja silti pitäisi jaksaa.
Parhaimmillaan kuitenkin tällainen suhde voi olla tosi antoisa ja ihana.

Vierailija
32/35 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähde nyt hyvä ihminen sitten miehenkin elämästä pois. Et ole tarpeeksi kypsä tuohon tilanteeseen. Mies saa tilaisuuden löytää naisen, joka tulee jopa toimeen lasten äidin kanssa. Vai luuletko tosiaan olevasi niin hyvä lasten äitiin verrattuna? Kumma kun lähes 99% tapauksissa miehen ex on hullu, epätasapainoinen, huono äiti. Olet vain sairaalloisen mustasukkainen miehestäsj, kun tulet aina olemaan se kakkonen. Ex-vaimo ensimmäinen.

Vierailija
33/35 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 09:41"]No lähde nyt hyvä ihminen sitten miehenkin elämästä pois. Et ole tarpeeksi kypsä tuohon tilanteeseen. Mies saa tilaisuuden löytää naisen, joka tulee jopa toimeen lasten äidin kanssa. Vai luuletko tosiaan olevasi niin hyvä lasten äitiin verrattuna? Kumma kun lähes 99% tapauksissa miehen ex on hullu, epätasapainoinen, huono äiti. Olet vain sairaalloisen mustasukkainen miehestäsj, kun tulet aina olemaan se kakkonen. Ex-vaimo ensimmäinen.
[/quote]

Salli mun nauraa. Jätetty nainen aina ykkönen :D

Vierailija
34/35 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusperheen äiti minäkin. Aluksi oli vaikeuksia, miehet lapset alle kouluikäisiä ja mm. syyttivät minua vanhempiensa erosta. Ei ole lapsille helppo tilanne, että oma isä yhtäkkiä asuu jonkun vieraan tädin kanssa ja totta kai lapset kaipaavat isäänsä. Ap:lle kärsivällisyyttä sekä ymmärtämystä, tilanne on vaikea kaikille osapuolille. En tarkoita, että pitää tossukaksi alistua, mutta ihan joka sanasta ei pidä mieltään pahoittaa. Aika tekee tehtävänsä ja tilanne rauhoittuu kyllä. Jos ryhtyy suhteeseen miehen kanssa, jolla on lapsia aikaisemmasta suhteesta, pitää muistaa että kaupan päällisenä tulevat lapset ja eksä, halusi tai ei. Jos ei ole tätä valmis ymmärtämään tai asiaan aikuismaisesti suhtautumaan, niin sitten kannattaa valita vähän "helpompi" mies. Kaikilla naisilla ei vaan ole resursseja handlata tällaisia tilanteita, joita lasten ja eksän kanssa pakostikin syntyy.

Vierailija
35/35 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat välttämättä jatkaa suhdetta niin oisko helpompaa asua erikseen? Ole avoin miehelle, niin hän voi halutessaan korjata tilanteen. Yllätyin kuinka asiallisia vastauksia ap on saanut, hienoa.