Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olenko liian " ankara" miehelleni.. teetänkö hänellä liikaa työtä..

Vierailija
03.10.2006 |

hän tekee 12h työpäivää.. tulee kotiin leikkii lapsenkanssa, syöttää iltapuuron laittaa nukkumaan ja jos esim kauppaan menee niinkun ylensä menee ottaa sinne lapsen mukaan. jotenkin vain tuli äsken mieleen että voi sitä reppanaa.. itse katselen illat telkkaa siivoilen tai laitan ruokaa ja roikun koneella

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onko miehelläsi yhtään vastaavaa vapaa-aikaa kuin sinulla? Jos vapaa-aika menee tasan, et ole epäreilu.

Vierailija
2/6 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sanonut että jos haluaa saa mennä jonnekkin iltaisin mutta ei halua kuulemma.



t:ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa liian pitkistä työpäivistä huolimatta. Toivottavasti hänkin saa kuitenkin joskus levätä ja tehdä mukavia omia asiota.

Vierailija
4/6 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi viettää aikaa lapsenkanssa liina pitkistä työpäivistä huolimatta





eikai tuossa liikaa työtä jos ei itse halua minnekkään mennä.

Vierailija
5/6 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se mikä on toiselle paljon on toiselle vähän.



Eli vastauksen tuohon tietää vain miehesi.

Vierailija
6/6 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen on ansaitsemassa rahaa 12 tuntia ja toinen ei sekuntiakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan