Tuleekohan ihmiskunnan loppu olemaan se,
Kommentit (18)
Varmaan ruoka ja vesi loppuu sitä ennen.
Ihmiset kuolevat yleensä eri syihin. Jos olisi "maailmanloppu" moni ottaisi mielellään kapselin jos alkaa olla tukalaa.
Vierailija kirjoitti:
Eo ainakaan vielä tässä kohdassa elämää ole sellasesta kysymys. - Näkijä
Korjaus:
Ei ainakaan vielä tässä kohdassa elämää ole sellasesta kysymys. - Näkijä
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ruoka ja vesi loppuu sitä ennen.
Ei kuulosta hyvältä suunnitelmalta.
Vierailija kirjoitti:
Voi myös olla, että jäädytään.
Meteoriitti iskee ja maapöly peittää auringonsäteet.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset kuolevat yleensä eri syihin. Jos olisi "maailmanloppu" moni ottaisi mielellään kapselin jos alkaa olla tukalaa.
Uskon että jos olisikin sellainen suunnitelma niin sitä ei edes kerrottaisi yhdellekään ihmiselle. - Näkijä
No jos pitäis valita, mielummin jäätymiskuolemat kuin grillaantuminen.
Kuitenkin noita jatkuvia lämpöennätyksiä tulee, mutta ei pakkasennätyksiä.
Ihmiskunnan loppu tulee pikkuhiljaa. Ilmasto muuttuu, väki pakenee navoille ja vähentyy sadassa vuodessa yhteen miljardiin. Meteoriittikin osuu planeettaamme jsskin vaiheessa. Sotia tulee, ne vaikuttavat ilmastoon.
Oikea Näkijä
Ei. Ihmiskunnan loppu on se että ei pystytä enää lisääntymään. Tutkijoiden mukaan vuonna 2045 puolet ihmiskunnasta on täysin steriilejä ja loput 50% pystyy juuri ja juuri lisääntymään. Yhtäkään lasta ei tule kuitenkaan syntymään tuossa vaiheessa enää luonnollisesti ilman hedelmöityshoitoja. Miesten spermanlaatua on mitattu vuosikymmenet ja jokaisena mittausvuonna siittiöiden määrä on laskenut prosentilla mutta valitettavasti viimeisen 2 vuoden aikana määrä on laskenyt yli 2% eli lasku on jopa kiihtynyt vaikka tutkijat ajattelivat että saavutetaan jonkinlainen alin mahdollinen taso.
Miesten kivekset ovat täynnä sinne veren mukaan kertynyttä mikromuovia josta vuotaa haitallisia kemikaaleja. Muun muassa bisfenoli a:ta jonka ihmiskeho tunnistaa väärin naishormoniksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Ihmiskunnan loppu on se että ei pystytä enää lisääntymään. Tutkijoiden mukaan vuonna 2045 puolet ihmiskunnasta on täysin steriilejä ja loput 50% pystyy juuri ja juuri lisääntymään. Yhtäkään lasta ei tule kuitenkaan syntymään tuossa vaiheessa enää luonnollisesti ilman hedelmöityshoitoja. Miesten spermanlaatua on mitattu vuosikymmenet ja jokaisena mittausvuonna siittiöiden määrä on laskenut prosentilla mutta valitettavasti viimeisen 2 vuoden aikana määrä on laskenyt yli 2% eli lasku on jopa kiihtynyt vaikka tutkijat ajattelivat että saavutetaan jonkinlainen alin mahdollinen taso.
Miesten kivekset ovat täynnä sinne veren mukaan kertynyttä mikromuovia josta vuotaa haitallisia kemikaaleja. Muun muassa bisfenoli a:ta jonka ihmiskeho tunnistaa väärin naishormoniksi.
Muistaakseni hedelmöityshoitoja tarvitsi USA:ssa vuonna 2000 alle prosentti, nyt luku on 17%.
Voit myös kysyä, miksi kesäyöt ovat niin kylmiä kyten nyt ja miksi muutama vuosi sitten talvi kesti 7 kk.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiskunnan loppu tulee pikkuhiljaa. Ilmasto muuttuu, väki pakenee navoille ja vähentyy sadassa vuodessa yhteen miljardiin. Meteoriittikin osuu planeettaamme jsskin vaiheessa. Sotia tulee, ne vaikuttavat ilmastoon.
Oikea Näkijä
Minkäänlaista loppua ei tule. Parempi pysyää hilja kun tehdä itsensä tyhmäksi. Sotia on aina ollut, ilmasto on aina muuttunut suhtessa aurinkon edäisyydestä Maahan. Kuu elimioni enemmistö meteoriiteistä.Rauhoitukaa nyt ja älkää aiheuttakaa vesilasissa myrskyä.
Vierailija kirjoitti:
Voit myös kysyä, miksi kesäyöt ovat niin kylmiä kyten nyt ja miksi muutama vuosi sitten talvi kesti 7 kk.
Ihan normaalia. Katso säätilaa menneinä vuosikymmeninä. 😁
Eipä olla sitä näkemässä enää. Jos jotkut ovat niin käristyvät tai säteily tappaa sitä ennen kun aurinko alkaa pörhistyä.
Meillä on jo yksi esimerkki tilanteesta, jossa melkein kaikki elämä höyrystyi tältä planeetalta. Permikaudella 90 % elämästä kuoli ns. äkilliseen ilmaston lämpenemiseen (5-6 astetta). Tämä tapahtui kymmenien tuhansien vuosien aikana, kun nyt sama on tapahtumassa vain vuosikymmenissä.
Eo ainakaan vielä tässä kohdassa elämää ole sellasesta kysymys. - Näkijä