Lue keskustelun säännöt.
Mitä kela tahtoo, kun pyytävät selvitystä
23.08.2006 |
puolison tuloista edelliseltä kk:lta tai jos tulot vaihtelevat, selvitys edellisen puolen vuoden tuloista?? Eli riittääkö uusin palkkakuitti joka postissa aina tulee? Vai palkkatoimistostako joku lappunen, mihin on tuntipalkat, kuukausipalkat ja mahd. kertyneet ylityöt ja lomarahat eritelty? Eli kuin tarkkaa?
Työttömyystukea olen hakemassa..
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
eli joudutte ne sinne tiedottamaan. jos on kk-palkalla niin riittää palkkakuitti mieheltä. jos vaihtelee niin miehen palkanlaskijalta joku selvityslippu.