Exän "satuttava narsisti ex" paljastui somessa normaaliksi onnelliseksi perheenisäksi uuden kumppaninsa kanssa
Kommentit (12)
Niihän se useimmiten on, tai ainakin niitä asioita on väritelty aika isolla pensselillä. Se on ihan perus piirre ihmisissä että ne tavallaan peittää sillä toisen haukkumisella oman epäonnistumisensa.
Ai että somessa kulissit kiiltää? No sithän se on just niin.
Ei kannata uskoa jokaista aloitustakaan jonka palstalla näkee.
Some on pelkkää kuratoitua poseeraamista.
Elät liikaa somekirjoitusten ympärillä ap. Mitä jos menisit haukkaamaan happea sinne ulos ja pyörimään muiden homomiesten kanssa?
Et tiedä mitään kenestäkään somen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata uskoa myöskään kaikkea, mitä somessa on.
Mulla on kaveri, jonka some on täynnä ihanaa parisuhdetta ja perheonnea.... Kun samaan aikaan mulle parutaan jopa keskellä yötä, miten mies pettää ja ei muuta tehdä kuin tapella. Ja tätä siis vuosia. Lapset nepsjä ja lasu mukana arjessa. Mutta kulissit on kunnossa!
(Jeps, lakkasin seuraamasta, en vaan pystynyt osallistumaan tähän valheeseen enää)
Minulla on diagnosoitu epäsosiaalinen persoonallisuushäiriö ja tunne-elämän epävakaus/epävakaa persoonallisuus. Olen parisuhteessa... melkoinen :'))
Somessa sen sijaan olen mitä empaattisin ja siellä on vain minun treenistä, söpöistä koirakuvista ja joskus jotain maailmantuskaa etenkin eläinten kaltoinkohtelusta. Eikä se valetta ole, olen hyvin omistautunut ystäviäni ja lemmikkejäni kohtaan, mutta on tullut eksää ja nyksää vähän rääkättyä ja eronkin hoidin viimeksi aika kylmästi. Vanhempani ovat myös -ylläri pylläri- aivan häiriintyneitä oikeuden tuomioineen kaikkineen, mutta somessa on toisella täydellinen elämä politiikassa pyörimisineen, toisella taas kauniita mietelauseita ja runoja ja vanhan mummun auttelua yms.
Just my two cents
Aivan kuten minunkin eksäni. Koko sukunsa voimalla ilmoittelivat mulle sen parin vuoden ajan eromme jälkeen, kuinka onnellisia eksä ja nykyisensä ovat ja kuinka kaikki viat olivat minussa. Katkaisin kaikki oikeat yhteydet, jäi vain somekiiltokuva. Kymmenen vuoden päästä se uusi naisensa oli kuollut.
Somessa? Taidat olla provo tai et tiedä narsismista mitään. Kulissit, hyvän vaikutuksen tekeminen, teeskentely, mielistely, yms. ovat narsisteille erittäin tärkeitä. Vain läheiset tunnistaa narsistin, ja heistäkin osalle esitetään.
Ei kannata uskoa myöskään kaikkea, mitä somessa on.