Ylipainoista nuorta naista ei huoli kukaan.
Sisareni lapsirakas tytär täytti 26v mutta ei ole seurustellut koskaan koska on reilusti ylipainoinen. Nuoret miehet tuntuvat karttavan häntä. Miksi?
Kommentit (194)
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 12:20"]
Siihen riittää pelkkä lieväkin ylipaino, miehet on tosi tarkkoja. Olin ennen laihtumista näkymätön miehille, laihdutus muutti asian ja nykyisin kelpaan seksiin ja suhteisiin.
[/quote]
Voitko olla varma asiasta? Vai reagoivatko he lisääntyvään itsevarmuuteesi, koska itse uskoit muuttuvasi viehättävämmäksi? Kelpaaminen on niin vahva sana, että se saa epäilemään, että olet ollut luotaantyöntävän sisäänpäinkääntynyt.
Kälyni pojat ovat hauskannäköisiä hoikkia miehiä, heillä on edelleen samat tyttöystävät jotka on alun perin suvulle esitelty, molemmat reilusti pyöreitä mutta silminnähden hyviä tyyppejä.
Oman kurssini miesmagneetti oli meistä pyörein, mutta hänellä oli säihkysilmät ja iloluontoisuuden ja tarvitsevuuden vetävä yhdistelmä, joka herätti hoivavietin ja tuntui turvalliselta.
Minä olin se hoikka, kaunis ja rintava, ja silti minua karteltiin, koska olin kiukkuinen piru.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 13:24"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 12:20"]
Siihen riittää pelkkä lieväkin ylipaino, miehet on tosi tarkkoja. Olin ennen laihtumista näkymätön miehille, laihdutus muutti asian ja nykyisin kelpaan seksiin ja suhteisiin.
[/quote]
Voitko olla varma asiasta? Vai reagoivatko he lisääntyvään itsevarmuuteesi, koska itse uskoit muuttuvasi viehättävämmäksi? Kelpaaminen on niin vahva sana, että se saa epäilemään, että olet ollut luotaantyöntävän sisäänpäinkääntynyt.
[/quote]
Olen varma, koska itsetuntoni on vielä huonompi nykyisin mitä se oli kun olin lihava. En ole koskaan pitänyt itseäni viehättävänä miehille, laihdutin tervessyistä. Nykyisin vain se ero, että miehet ylistävät sitä miltä näytän.
Ja kelpaaminen on erittäin relevantti termi, joko kelpaa miehille tai tulee torjutuksi asioista X tai Y. Ei siihen sisäänpäinkääntyneisyyttä tarvita :)
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 13:18"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 13:13"]
Ylipainon laihduttaminen ei vaadi juuri mitään. Reilusti vettä, ravinteikasta ruokaa ja vähemmän kuin aiemmin. Paino lähtee käytännössä itsestään. Miehiltä vaaditaan erottuvia lihaksia jotka vaativat erittäin alhaisen rasvaprosentin, tiukan ruokavalion ja vuosien treenin. Yritäpä reilusti ylipainoisena miehenä saada tyttöystävä. Se vasta vaikeaa onkin. Naiset löytää seuraa aina.
[/quote]
Ei löydä, koska esim. itse en koskaan tule saamaan sellaista vartaloa että kelpaisin miehelle. Olen hoikka ja tiimalasivartalo (kiinteä, ei selluliittiä), mutta rinnat ovat liian pienet ja leikkausta en halua.
[/quote]
Tämä on jotain satiiria ilmeisesti?
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 12:32"]
Läski huora ei ole kiihottava näky ruttu levällään. Tyttären kannattaa tehdä itsemurha.
[/quote]
Ihmiset voivat tosi huonosti. Tällaiset kommentit paljastavat karun totuuden pahoinvoinnista. Toivottavasti saat apua.
Olen ollut hoikka sekä pullea. Hoikkana on saanut innokkaita hätistellä kimpusta jatkuvasti, pullukkana ei ole ollut oikeastaan mitään kiinnostuksenosoituksia tai pos palautetta, maks. kerran vuodessa joku yritys.
Mulla täytyy olla kaamea luonne.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 13:29"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 13:18"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 13:13"]
Ylipainon laihduttaminen ei vaadi juuri mitään. Reilusti vettä, ravinteikasta ruokaa ja vähemmän kuin aiemmin. Paino lähtee käytännössä itsestään. Miehiltä vaaditaan erottuvia lihaksia jotka vaativat erittäin alhaisen rasvaprosentin, tiukan ruokavalion ja vuosien treenin. Yritäpä reilusti ylipainoisena miehenä saada tyttöystävä. Se vasta vaikeaa onkin. Naiset löytää seuraa aina.
[/quote]
Ei löydä, koska esim. itse en koskaan tule saamaan sellaista vartaloa että kelpaisin miehelle. Olen hoikka ja tiimalasivartalo (kiinteä, ei selluliittiä), mutta rinnat ovat liian pienet ja leikkausta en halua.
[/quote]
Tämä on jotain satiiria ilmeisesti?
[/quote]
Mieluiten heräisinkin jostain komediasarjasta, mutta tosiasiassa olen aina tullut jätetyksi ensimmäisen seksikerran jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 12:55"]En kyllä voi ymmärtää, että miksi ihmiset ei laihduta. Ei se nyt niin vaikeaa ole. Itsekin olen laihduttanut melkein 20 kg raskauskiloja 8 kk aikana vähentämällä herkkujen syöntiä. Olo on paljon parempi normaalipainoisena. Jaksaa taas ihan eri lailla. Tekosyitä kaikki syyt olla lihava.
[/quote] Oletko kuullut sairauksista ?! Esim tyrä, joka pistää näyttämään lihavalle vatsan kohdasta?! Itsellä monta tyrää ja olen aina kuin raskaana! 162/61 on nyt mitat. Ei auttanu vaikka laitettiin verkko vatsaan. Kaikki ei ole mille näyttää.....
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 13:17"]
Olen ylipainoinen 26v nainen. Minulla on aina paljon vientiä baarissa ja muuallakin, esim töissä flirttaillaan... Tuo on paskapuhetta, että ylipainoinen ei löydä seuraa! Minulla on myös parisuhde.
[/quote]
Juuri näin. Kyllä joskus näkee ylipainoisiakin naisia hoikkein nuorten miesten käsipuolessa. Kaikki eivät halua hoikkia naisia, vaan arvostavat muita ominaisuuksia kumppanissaan.
Molemmille sukupuolille on surullista, jos haluaa parisuhteen saamatta sitä. Syitä voi olla erittäin monia. Joten yleistäminen on tässäkin asiassa täysin turhaa. "Kelpaan seksiin ja suhteisiin" - sanoo nainen 2000 luvulla. Joskus aikanaan se oli toisinpäin. Lakatkaa naiset esineellistämästä itseänne, eivät kaikki miehetkään ole kansikuvapoikia sixpackin kanssa - toki aina on hyvä pitää huolta kunnostaan, oli lihava tai laiha tai sopiva. Ei parisuhde ole mikään ainoa onnelliseksi tekevä asia maailmassa. Lähtee enemmän itsestään ja omanarvontunteesta. Näille "läski ruttu levällään..." misogyynimiehille voi sanoa samaa: Joka ei arvosta itseään, ei osaa arvostaa ketään toistakaan.
Ei läskit yksin kilojensa takia jää vaan heikkoluontoisuutensa takia. Läski ihminen ei joko välitä terveydestään eli on tyhmä tai sitten itsekuri on nollassa. Kumpikaan ominaisuus ei miehenä juuri viehätä.
Jokseenkin samaa mieltä, vaikka muutamia ehdokkaita on itsellä ollutkin ennen nykyistä avokkia. Kiloja reilut 100 kg ja jos joskus laihdun normaaleihin mittoihin niin tiedän, että en ikinä jätä nykyistä rakasta ja hänen ehdotonta rakkauttaan. Ahdistaa ajatus miehestä joka yhtäkkiä tulisikin iskemään, kun tietäisin etten olisi luultavasti kelvannut hänelle pullukkana.
Joskus "sopivasti" ylipainoinen nainen on upea ilmestys, jos hänellä on kauniit kasvot, nätti hymy ja ihana persoonallisuus. Mutta tässäkin tapauksessa on ainakin minulle miinusta, jos se ylipainoinen nainen on pitkä, esim. 175 cm tai yli. Tuossa varressa kun on reilusti ylipainoinen, se tarkoittaa monesti lähelle 100 kg elopainoa ja joskus ylikin. Minä en ainakaan sitä siedä, eikä kukaan voi minulta sitä vaatia. Ja EI, toinen vaihtoehto EI OLE "40-kiloinen, kusipäinen anorektikkobimbo", koska sehän se lihavien vasta-argumentti yleensä on.
Minä olen ollut lähes koko elämäni ylipainoinen, mutta silti on miehiä pyörinyt ympärillä, mielestäni ovat olleet ihan hyvännäköisiäkin. Vian on oltava jossain muussa. Toisaalta ainakin sairaalloinen lihavuus on sen verran oksettavaa, että en ihmettele jos ei kenellekkään kelpaa.
Kannattaa mennä pyörimään vastaanottokeskuksien lähistölle, varmasti joku kiinnostuu. Saattaa jopa päästä valitsemaan "parhaat päältä" :)
Kyllä miehet ovat ylipainoisenkin kanssa ihan mielellään, mutta huono itsetunto on ehdoton turn off.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 13:46"]
Kyllä miehet ovat ylipainoisenkin kanssa ihan mielellään, mutta huono itsetunto on ehdoton turn off.
[/quote]
Miksi huono itsetunto miehille turn off? Ei se naisen realistista kauneutta, painoa tai muutenkaan ulkonököä muuta. Huono itsetunto on vain naisen oma subjektiivinen olotila omasta itsestä.
Ei se kyllä varmaan pelkästä ylipainosta johdu. Oma siskoni on sairaalloisen ylipainoinen, mutta vientiä on riittänyt enemmän kuin minulla. Tosin olen ollut pitkissä suhteissa ja elämäntyyli on aika tasaisen "tylsä" nykyajan mittapuulla. :D Sisko taas on menevämpää sorttia eikä ole ollut kyllä koskaan kahta viikkoa kauempaa sinkkuna. Käyttää kyllä suosiotaan ja aktiivista elämäänsä tekosyynä olla laihduttamatta, mikä on kyllä harmillista. :( Terveysongelmiakin kun alkaa olla.
Pelkkä ylipaino ei ole ikinä syy, aina löytyy joku joka tykkää tai osaa katsoa sen ohi jos on nuuten itsevarma ja ihana henkilö. Todennäköisesti hän ei ole, joko pukeutuu kamalasti ja näyttää spurgulta, itsevarmuutta ei ole ja on ihan tuppisuu kaikkien kanssa, en minäkään osais sellasta ihmistä lähestyä saati sitten seurustella sen kansss
Mehän neuvoimme. Kanna itsesi hyvin (tanssiharrastus ym. auttaa), etsi naisellisia vaatteita jotka tuovat muotosi hyvin esille. Kunnon alusvaatteet jotka tuovat ne uhkeat muodot näkösälle. Meikkaamista, koruja, kaunis kampaus. Iloinen mieli ja hymy. Positiivinen asenne.