Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko Prisma- vai Citymarket-ihminen?

Vierailija
31.03.2022 |

?

Kommentit (1359)

Vierailija
121/1359 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma. On lähempänä ja edullisempi. Paremmin sieltä saa tehtyä isot ruokaostokset.

Cittarissa näyn sillointällöin. Siellä on parempi mikroateria valikoima, eli jos en ole ehtinyt töihin tehdä evästä, niin työmatkan varrelta hyvä käydä hakemassa. Cittarissa myös laajemmat mauste-, herkku- ja alkoholivalikoima. Jotakin näistä jos haluaa, niin haen CM:stä.

Vierailija
122/1359 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Prisma-Citymarket-Lidl -ihminen tasapuolisesti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/1359 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttötahtini yleistyessä molemmat kaatuisivat.  SOK. on hieman ylimielisempi. Minulla ei halvimman jahtaaminen ole ykkösasia.

Vierailija
124/1359 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prisma. On lähempänä ja edullisempi. Paremmin sieltä saa tehtyä isot ruokaostokset.

Cittarissa näyn sillointällöin. Siellä on parempi mikroateria valikoima, eli jos en ole ehtinyt töihin tehdä evästä, niin työmatkan varrelta hyvä käydä hakemassa. Cittarissa myös laajemmat mauste-, herkku- ja alkoholivalikoima. Jotakin näistä jos haluaa, niin haen CM:stä.

Jatkan vielä.

Pientä täydennystä jos tarvitaan, niin tuossa lähikauppana toimii K-market, missä asioidaan usein. Lidlistä saa iholleni sopivaa puhdistusainetta, jota käyn sitten välillä ostamassa.

Sitten on Halpa-halli ja tokkari, mutta niissä ei asioida kovin usein.

Vierailija
125/1359 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taustatiedot heti alkuun itsestäni. Olen mies.

Prisma ykkönen. Kuitit ilmestyvät puhelimeen. Itsepalvelukassalle useimmiten. On nopein.  Jos kassalla on valkoinen blondi nainen ja kassajono on suomalainen, menen blondin kassalle.   Välttelen myymälöitä, joiden asiakaskunta tai henkilöstö värisee.

Vierailija
126/1359 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä kalassa. Voi hakee kairan täältä jos tarvitsee.

Vierailija
127/1359 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpikaan. En tykkää isoista kaupoista koska siellä ihmisiä paljon. Suosin kylän omaa k-markettia vaikka kalliimpi koska siellä ei ole kuin muutama ihminen maksimissaan samaan aikaan kuin minä. Eli mulle se oma viihtyvyys on tärkeämpi kuin hinnat

Vierailija
128/1359 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä käyvät hävetkää. Kannattatte Hitleriä.

Vierailija
129/1359 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti Cittari. Laadukkaampi valikoima, huomattavasti parempi liha- ja kalatiski. Joskus on saanut jopa Kobe/Wagyu härkää yms. erikoisuuksia, mitä Prismassa on turha edes haaveilla.

Käyt liiterissä, niin ei tarvii edes erikoisuuksista haaveilla.  Millon löytyy kengurua tai strutsia sun muuta eksoottista ötökkää.  Välillä jopa yllärinä mysleistä sun muista. Itse kotiin kannettuna lisääntymässä ihan omassa ruokakaapissa.

Vierailija
130/1359 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa käydä kalassa. Voi hakee kairan täältä jos tarvitsee.

Onko moottoroitu? Tuotko kotiin. Maksaisin kuukauden päästä.

Vierailija
131/1359 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Prisma- enkä Citymarket-ihminen johtuen siitä, että asun maaseutukirkonkylässä ja nuo liikkeet

on meiltä katsoen tosi syrjässä.  Vaikka omistankin auton, ei ole järkeä suhata kaukaisiin kauppoihin

kovinkaan usein.

Vierailija
132/1359 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusostokset Prismasta, mutta jos haluamme jtn erikoisempaa tai ns. parempaa (kokolihaa, kalaa, simpukoita, erikoisempia juustoja ym.), niin Cittarista nämä.

Vierailija
133/1359 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sanoa ,mut pakko ruokaa jostain hakea.Kaikki kolme kauppaa ..Lidl.(Alepa,Sale )joskus..Sitten muu :kaikki muu romu vaate kaupat .tarvittaessa..

Vierailija
134/1359 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kumpikaan. Onneksi meillä on samojen ketjujen pienemmät kaupat tässä kylässä. Minä nimittäin inhoan niitä suuria halleja. Meidän perhe löytää kaiken tarpeellisen ruokatavaran tuosta pienestä lähikaupasta ja loput tilataan verkosta ovelle.

Pikkukaupassa asiointi on paljon nopeampaa ja vaivattovampaa. Miksi ihmiset käy noissa halleissa?

Valikoima + hinnat halvempia isommissa kaupoissa

Vierailija
135/1359 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sittarissa on aina kassalla jono. 

Ei oo itsepalvelukassoilla. Prismassa on surkeat itsepalvelukassat ja surkea valikoima ja surkea nettikauppa...Ostat vaikka lampun netistä, koska se ei ole hyllytavaraa, niin maksat myymälästä noudosta enemmän kuin itse lampusta.

Vierailija
136/1359 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymarketit on niin valjun näköisiä liitereitä että ei kiitos ja vieläpä paljon kalliimpia kuin yksikään kilpailija, olkoot ei kiinnosta.

Vierailija
137/1359 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kumpikaan. Onneksi meillä on samojen ketjujen pienemmät kaupat tässä kylässä. Minä nimittäin inhoan niitä suuria halleja. Meidän perhe löytää kaiken tarpeellisen ruokatavaran tuosta pienestä lähikaupasta ja loput tilataan verkosta ovelle.

Isosta kaupasta saa isomman säkin kissanhiekkaa, isomman pussin kissanruokaa, 1,5 litran limuja neljän pakkauksessa yms. Muutenkin valikoimaa on enemmän erityisesti Citymarketissa. Prismassa on vaan niiden omua omituisia ja pahoja tuotteita. Poikkeuksena Prismassa ja S-marketeissa on parempi hevi-osasto.

Vierailija
138/1359 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pienempien kauppojen ihminen, eli market- tai supermarketihminen.

Koen noissa isoissa kaupoissa asioimisen aikaavievänä, vaivalloisena ja jopa ahdistavana.

Muuten olen kyllä enemmän S kuin K, ihan sijainnin, hintatason ja bonusten vuoksi.

Vierailija
139/1359 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten siellä, missä vähiten ärsyttävät musiikit. Kummassakin ärsyttävyyksiä. Cittarissa musiikki ja Prismassa ne mainos kuulutukset. Se jonkun miehen mairea ääni on ärsyttävä.

Vierailija
140/1359 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin mielelläni Citymarket-ihminen, koska valikoima on parempi ja esillelaitto on hienompaa. Olen kuitenkin Prisma-ihminen, koska siellä on edullisempaa, välillä olen myls Lidl-ihminen.

Köyhälle kaikki on kallista, mutta minäkin tienaan aika mukavasti ja siltikin tuntuu, että kaikki on niin saakelin kallista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi