Oletko Prisma- vai Citymarket-ihminen?
Kommentit (1359)
Prisma. Paaaaaljon parempi valikoima.
Tilaan ruoat kotiinkuljetuksella Prismasta (koska halvempi), mutta käyn mielummin Cittarissa koska se on jotenkin kodikkaampi, eikä sellainen kolkon varastokaupan tuntuinen kuten Prismat.
Tätä ei tietty kysytty, mutta Lidlissä on pakko käydä. On lähin lähikauppa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin vuosia prisma ihminen, mutta käytyäni muutaman kerran cittarissa huomasin, että on ruoka tuotteet laadukkaampia ja maukkaampia.
Prisma ja Citymarket myyvät paljon samoja tuotteita. Täällä saat tuoreen sushi-annoksen, paikan päällä tehtynä vain Prismasta
On suosittu.Rakastan muita kiinalaisia/ vietnamilaisia ruokia, mutta olen kerran maistanut sushia, enkä maista toista kertaa en siis tykännyt. Ja tämä oli kiinalaisessa ravintolassa.
Mistä lähtien sushi on ollut kiinalaista ruokaa?
Citymarketissa on parempi tuotevalikoima ja hintojen vuoksi miellyttävämpi asiakaskunta
Cittari ehdottomasti! Paljon parempi valikoima kuin prismoissa jotka tuntuu koko ajan vaan supistavan valikoimaansa. Lisäksi cittareissa on omat kauppiaat jotka tilaavat asiakkaan toiveista tuotteita jos jotakin puuttuu. Prisma ei ole oikeasti edes halvempi jos vertaa erikoistuotteita joita meidän perheessä käytetään paljon koska tykkäämme tehdä erikoisia ruokia kotona ja perheessämme on ruoka-aine allergikkoja. Tuntuu vain että suurin osa on aivopestyjä vihreän kortin voimaan sekä olemattomiin bonuksiin, joiden maksu on otettu suoraan pois tuottajilta.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin olla Prisma-ihminen, mutta mun on pakko olla Cittari-ihminen, kun Prisma on niin kaukana, eikä mulla ole autoa 😭
Minullakaan ei ole autoa, mutta julkisilla pääsen kumpaankin. Ja Prisma-ihminen olen. Jos tuossa ihan lähinurkilla olisi Cittari niin että kävellen pääsee, se voisi kyllä olla valintani. Mutta yleisesti ottaen Prismat mukavamman näköisiä, parempi valikoima ja edullisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin vuosia prisma ihminen, mutta käytyäni muutaman kerran cittarissa huomasin, että on ruoka tuotteet laadukkaampia ja maukkaampia.
Prisma ja Citymarket myyvät paljon samoja tuotteita. Täällä saat tuoreen sushi-annoksen, paikan päällä tehtynä vain Prismasta
On suosittu.Rakastan muita kiinalaisia/ vietnamilaisia ruokia, mutta olen kerran maistanut sushia, enkä maista toista kertaa en siis tykännyt. Ja tämä oli kiinalaisessa ravintolassa.
Mistä lähtien sushi on ollut kiinalaista ruokaa?
Siitä lähtien kun stadissa kaikissa kiinalaisissa ravintoloissa on sushibuffet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti Prisma. Saan bonuksia ja ylijäämäpalautusta vuosittain 400- 500e vaikka olen yksineläjä.
Mitä ihmettä. Minä saan jotain 30€ max. :D Laitatko pari tondee joka kuu Prismaan?
Me saadaan vielä paljon enemmän kun tämä edellinen eli varmaan 1000 euroa vuodessa.
Meillä nuorin lapsi 18 vuotta.
Great minds discuss ideas,
average minds discuss events
small minds discuss Prisma and Cittari people
Citymarket, K- supermarket!!
Prismat aivan liian isoja. Ruoka- osasto ihan perällä, mitään et löydä, tavarapaljous.
Lähi Cittarin tunnen ja löydän tuotteet etsimättä.
Minulla on molempien kortit, bonus ja plussa. Käyn pääsääntöisesti Prismassa ja plussakortilla ostan joskus jotain alennuksessa olevaa erikoistavaraa. Esimerkiksi 400 kameran 200 eurolla.
Vierailija kirjoitti:
small minds discuss Prisma and Cittari people
Puhutaan sitten aatteista.
Käyn Prismassa, koska se on yhteisöllisempi, asiakkaidensa omistama.
Cittarissa en tykkää siitä diktatoorisesta asetelmasta, että vain yksi, johtaja, tienaa. Ja onhan ne hinnat pirun kalliita. Vain tarjouksista on varaa ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile ensi kerralla japanilaista sushia. Kiinalainen sushi on vähän sama juttu kuin pakistanilainen läskisoosi.
K kauppa paras kauppa kirjoitti:
Cittari ehdottomasti! Paljon parempi valikoima kuin prismoissa jotka tuntuu koko ajan vaan supistavan valikoimaansa. Lisäksi cittareissa on omat kauppiaat jotka tilaavat asiakkaan toiveista tuotteita jos jotakin puuttuu. Prisma ei ole oikeasti edes halvempi jos vertaa erikoistuotteita joita meidän perheessä käytetään paljon koska tykkäämme tehdä erikoisia ruokia kotona ja perheessämme on ruoka-aine allergikkoja. Tuntuu vain että suurin osa on aivopestyjä vihreän kortin voimaan sekä olemattomiin bonuksiin, joiden maksu on otettu suoraan pois tuottajilta.
Cittarissa rikastuu kauppias sekä Kesko. Ei se kauppias ilmaiseksi saa sitä kauppaa pitää ja siksi hinnat kalliimmat kuin Prismassa.
Jos en saa jotain Prismasta niin voin hakea sen Cittarista mutta harvoin niin käy.
Meillä kun ruokitaan perhettä ja lapset nuoria aikuisia niin sitä ruokaa menee paljon.
Cittarissa käydään kun ostetaan heidän keittiön lämmintä ruokaa. Pääsiäisen lammas haetaan Cittarista mutta siihen se sitten jääkin.
Ihmiset tajuaa kuule ihan itse ja mitään aivopesua ei tarvita.
Minä käyn aina siinä kaupassa millä on isoin homolippu salossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
small minds discuss Prisma and Cittari peoplePuhutaan sitten aatteista.
Käyn Prismassa, koska se on yhteisöllisempi, asiakkaidensa omistama.
Cittarissa en tykkää siitä diktatoorisesta asetelmasta, että vain yksi, johtaja, tienaa. Ja onhan ne hinnat pirun kalliita. Vain tarjouksista on varaa ostaa.
Samaa mieltä. Osa kauppiaista on miljonäärejä kun pitkä ura takana. On niillä velkaakin useampi miljoona kun aloittavat.
Hinnat kalliita kun niitä euroja menee kauppiaalle sekä Keskolle.
Citymarket. Kauppa viihtyisämpi ja selkeämpi, kaupan omat merkit laadukkaampia kuin muissa ryhmittymissä.
Käyn Prismassa vain pakon edessä. Viimeksi kun kävin, kysyin myyjältä erään vaatteen hintatietoa, koska se puuttui tuotteen yhteydestä. Hän ilkeästi sanoi että kyllä se hinta siellä on. Sanoin että kun ei ole. Hän jankkasi että kyllä varmasti on, sinä et vain näe sitä. Jouduin pyytämään toisen kerran, että voisiko hän katsoa sen hinnan. No katsoi ja oli selkeästi vihainen ja tiuskaisi hinnan. Menin katsomaan vielä paikkaa, siellä ei todellakaan ollut hintamerkintää missään. Totesin että ei ole mun paikkani tuo prisma.
Ostin Teema lautasia Prismasta niin samat lautaset Cittarissa paljon kalliimpia. Säästin 20 euroa kun ostin lautaset Prismasta eli ei mikään mini summa.
Prisma, lähempänä ja löydän tuotteita helpommin. Citymarketeistakin pidän.