Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko minä palstan kamalin puuma?

Vierailija
17.09.2015 |

Miesystäväni minua 16 v nuorempi. Ollaan oltu yhdessä yli 8 v. Kysymyksiä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisinä ja miten tapasitte? Mitä haittaa ikäerosta on ollut? t. pikkupuuma

Vierailija
2/11 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupuuma, ihana! :D

Ei kysymyksiä, vain virtuaalinen hatunnosto, ma'am. Mulla treffejä odottaa 26-vuotias, itse 38. Viikko vielä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä. Itselläni on ollut kiikarissa mies ihan samalla ikäerolla, mutta eihän se lämpene... On niin nuori vielä ettei tajua parastaan. ;)

Vierailija
4/11 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehellä hyvä itsetunto? Vai onko enempi tyypillinen suomalainen mies?

Vierailija
5/11 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä jotain yhteistä?

Vierailija
6/11 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:01"]

Kuulostaa hyvältä. Itselläni on ollut kiikarissa mies ihan samalla ikäerolla, mutta eihän se lämpene... On niin nuori vielä ettei tajua parastaan. ;)

[/quote]

Mitäpä jos parasta sille on oman ikäinen nainen, eikä parhaat päivänsä nähnyt ryppyyntyvä nainen?

Vierailija
7/11 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:01"]

Miesystäväni minua 16 v nuorempi. Ollaan oltu yhdessä yli 8 v. Kysymyksiä?

[/quote]

Ei kysyttävää, normi juttu.  Mieheni on minua 22 vuotta nuorempi, mutta minua ei kiinnosta kysyä eikä vastata. 

Vierailija
8/11 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:28"]

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:01"]

[/quote]

Mitäpä jos parasta sille on oman ikäinen nainen, eikä parhaat päivänsä nähnyt ryppyyntyvä nainen?

[/quote]

Huumorintaju ei taida olla sinun vahvimpia alueitasi? Ehkä sitten kunhan olet saanut ryppyä tajuat ottaa elämän vähemmän vakavasti. Miehelle voi olla joskus parempi ottaa se kurttuinen nainen kuin olla kokonaan ilman, ja ryppyisissä naisissa voi olla omat hyvät puolensa, joita et ihan vielä tajua. Mutta oppia ikä kaikki.

Vierailija
9/11 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Suomen miesten väkiluku nuoremmissa ikäluokissa about kaksinkertaistui juuri, on pakko ruveta seukkaamaan äitinsä kanssa.

Vierailija
10/11 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on jo aika hyvä ikäero kyllä. Itselläni on 9 vuotta nuorempi mies, ja sitäkin on sukulaistädit kauhistelleet oikein urakalla. Äitini kutsuu miestäni "lelupojaksi".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä