Muuttuisiko elämäsi mitenkään jos säästötilillesi ilmestyisi 25 000e jotka saat pitää?
Kommentit (51)
Ei. Olen töissä ja hyvillä palkoilla.
Kyllä. Elän jo nyt kurinalaisella kaurapuurolinjalla akateemisena pätkäduunarina ja saan tuurilla säästöön 150e kuussa eli vajaa pari tonnia vuodessa. Minulla menisi yli vuosikymmen tuon keräämiseen.
Vauvapalstalla kaikki ovat miljardöörejä joten ei, mutta reaalimaailmassa aika moni saisi vihdoin hyvät yöunet. Suomalaisten mediaanisäästöt ovat stat.fi:n mukaan 3500e, eli puolella on vielä tuotakin vähemmän, ja keskiarvoa vetää ylöspäin sekin että joillain on miljoonia.
Ei muuttaisi mitään. Tileillä on jo enemmän kuin tarpeeksi.
Ei muuttaisi.
On suht paljon omia säästöjä eikä tällä hetkellä suuria suunnitelmia.
Ei, käyttötilillä 87t€ ja säästöissä yli 100t€
Suuri ahdistus putoaisi rintakehältä. Saisin hampaat hoidettua, ja jäisi vähän ylimääräistäkin.
Ei muuttunut mikään kun sain ison perinnön. 5 kertaa toi mainittu summa. Käyn edelleen töissä. Kaupassa käydessä en enää kattele hintoja, se on ainoa muutos.
Ei muuttaisi. Minulla on säästötilillä 160 miljoonaa.
Minä sain vuosien köyhyyden jälkeen myytyä perintötalon 41-vuotiaana ja sain siitä 138 tuhatta.
Ei ole edelleenkään harmainta aavistusta mitä sillä tekisin, perusauton hankin jo ja en enää pihistele ruuasta. Istuu vaan kasvamassa korkoa indeksirahastossa.
Elin niin kauan tukihelvetissä etten edes keksi miten voisin saada tuhansia kuussa palamaan.
Ei minun, mutta parin muun, joille tuon jakaisin.
Muuttaisi sen verran, että siirtäisin summan rahastoihin eli joutuisin kirjautumaan muutamaan paikkaan ja klikkailemaan aikani, ehkä tuossa menisi 3 minuuttia.
Kun koko ikänsä elää säästäväisesti, ei osaa pitää rahja lojumassa tilillä.
Ei muuttaisi, mutta voisi vaikuttaa enemmän elämään, jos ilmestyisi tilille vaikkapa 100 000 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vauvapalstalla kaikki ovat miljardöörejä joten ei, mutta reaalimaailmassa aika moni saisi vihdoin hyvät yöunet. Suomalaisten mediaanisäästöt ovat stat.fi:n mukaan 3500e, eli puolella on vielä tuotakin vähemmän, ja keskiarvoa vetää ylöspäin sekin että joillain on miljoonia.
Lisäksi kaikki palstamamma ovat vielä akateemisia, erityisasiantuntijoita, naimisissa komean ja kiltin miehen kanssa ja hoikkia ja kauniita \s
En ole köyhä, mutta en myöskään niin varakas, etteikö 25 000 euroa ilmaista rahaa vaikuttaisi elämään. Saisi maksettua pois autolainan ja ylikin jäisi päälle vuoden asuntolainan lyhennyksiin.
Muuttaisi koko elämän, kun saisin velat maksettua pois ja jäisi vielä useampi tuhat käteen.
Kyllä jonkun verran. Olen keskipalkkainen ja minulla menisi noin 6-8 vuotta tuon summan säästämiseen. Se on aika iso osa elämästä.
Ei!