Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako vaatetta olet ostanut tänä vuonna itsellesi?

Vierailija
19.12.2025 |

Päätin vuoden alussa, että tämän vuoden aikana saan hankkia enintään viisi vaatetta (myös kengät ja laukut lasketaan tähän, mutta alusvaatteita ja sukkia ei).  Eilen tuli tehtyä se viides ostos, kun ostin lenkkarit hajonneiden tilalle. Myös ensi vuodelle aion tehdä saman viiden ostoksen säännön.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ostanut aika paljon, sillä ostin viime keväänä kahdet housut ja yhden paidan ja nyt syksyllä plantaarifaskiitin iskiessä  paljasjalkakengät.

Vierailija
2/15 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta koska arvioin kriittisesti että kokonainen pinkka päivittäisessä käytössä olleita T-paitoja, kalsareita ja sukkia on tullut käyttöikänsä päähän. Roskiin

Päästyäni kunnolla vauhtiin tyhjensin vaatekaapista kaikki takit, housut ja puserot jotka ovat jääneet turhan tiukoiksi kun olen ehheh kasvanut ihmisenä.

Jostain syystä myös jalka on kasvanut ihan akuisiällä puoli numeroa joten lahjoitin tuttaville tai SPR:lle myös muutaman parin talvisaappaita ja kenkiä jotka olivat muuttuneet liian pieniksi.

Tilalle ostin varmasti oikean kokoista ja mutta varmasti laadukasta jota tulen käyttämäänkin. Näillä taas 10v eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te uudet trollit olette ahkeria. Enpä olisi koskaan uskonut kaipaavani av-palstan vanhoja hyviä aikoja. Luulin, ettei pahemmaksi voisi mennä. Mutta te uudet trollit onnistuitte pudottamaan tasoa vielä entisestään. 

Vierailija
4/15 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut, kauluspaidan, poxereita, sukkia, kengät ja pari t-paitaa. M40

Vierailija
5/15 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa. Olin italiassa ja ostin alusvaatteita 300€ ja housut, jakun, farkut jne. 

Vierailija
6/15 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. Vaimo hoitaa vaateostokseni. 

Vierailija
7/15 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ihan tarkkaan muista, mutta yhden mekon ja ehkä kolme paitaa (enemmän heivannut roskiin ja kirppikselle). Sukkia ja kalsareita, yhdet kengät. Joo ja yhdet flanellihousut. 

Vierailija
8/15 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te uudet trollit olette ahkeria. Enpä olisi koskaan uskonut kaipaavani av-palstan vanhoja hyviä aikoja. Luulin, ettei pahemmaksi voisi mennä. Mutta te uudet trollit onnistuitte pudottamaan tasoa vielä entisestään. 

Jos tarkistat trollin määritelmän, tässä aloituksessa tai ketjun vastauksissa ei ole trolllausta. Tarkoitus on kyllä saada ihmiset vastaamaan, mutta keinot ovat toiset.

Vierailija
9/15 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä alusvaatteet ja sukat kuuluu laskea mukaan

Vierailija
10/15 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No menee paljon yli viiden. Kaksi kesä- ja kaksi talvimekkoa, yhden paidan, nämä kaikki Kontista. Olen pudottanut jonkin verran painoa ja nuo tuli ihan tarpeeseen. Tottakai ilman mekkojakin selviäisi, mutta niistä oli paljon iloa. Kierrätyskeskuksesta yhdet retkeilyhousut. Siinä on jo kuusi. 

Uutena olen ostanut kaksi kevyttoppatakkia, ehkä ainakin yhdeksät alkkarit, joitakin urheilusukkia, pipon metroon pudonneen tilalle, lämpimät hanskat, hiihtomonot. En koe näistä huonoa omatuntoa,  käyttöön ovat tulleet. On mahdollista, että jotain unohtui, mutta ei paljon.

Vierailija
11/15 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, yhdet talvikengät unohtui, keväällä hankittu. Edellisten ostosta olikin jo aikaa.

Vierailija
12/15 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temusta n. 20kpl, n. 7 kivijalasta jos lasketaan sukat ja alusvaatteet.

Vierailija
13/15 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 takkia ja 2 paitaa, kaikki alesta. Jäin viime vuonna eläkkeelle ja käytän nyt jo hankittuja vaatteita niin pitkään kuin ovat käyttökelpoisia. Roskikseen olen laittanut jotain, kun uusi on tullut tilalle. 

Vierailija
14/15 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka monta! En edes tiedä, varmaan joku parikymmentä. 

Vierailija
15/15 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on vaatekaappi joka kutistaa vaatteet,pitää temuttaa 3ea uutta vaatetta pian. mieheni on pa,di

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme