Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on Tokmanni työpaikkana

Vierailija
31.03.2022 |

Koska kyse on naisvaltaisesta alasta, haluaisin tietää puututaanko työpaikkakiusaamiseen mikäli sellaista ilmenee?
Onko töissä hyvä ilmapiiri? Ainakaan asiakkaan silmään ei näytä siltä, mutta voin olla väärässä.
Onko palkkaus OK?
Onko työntekijöitä riittävästi? Osa myymälöistä on sotkuisia.

Kommentit (98)

Vierailija
41/98 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joutuisin kuuntelemaan joka päivä koko työvuoron ajan sitä ainaista muzakkia, niin tuskin minäkään mukavin ja palvelualttein myyjä jaksaisin olla. Ihan hirveää renkutusta soi aina myymälässä, pyrinkin hoitamaan ostokset mahdollisimman nopeasti, että pääsee kuulemasta. Säälin myyjiä, kamala työympäristö äänimaiseman puolesta.

Vierailija
42/98 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kiusaavat toisiaan, kukaan ei viihdy ja myyjät vaihtuvat tiuhaan tahtiin. On suorastaan ihme, jos saa yli 20h/vko.

Palkkaus oli jokunen vuosi sitten päälle 11€, en tiedä nykypalkasta, olen eri alalla.

Kassajärjestelmä on halvista halvin, joten sen vuoksi se takkuaa, eikä ole päivittänyt alennuksia.

Myymälässä joudut olemaan asiakkaiden likasankona, vaikka kuinka itse asennoidut/käyttäydyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/98 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana työpaikka. Hyvät kaverisuhteet toisiin työntekijöihin. Hyvä palkka ja miellyttävä työ.

Olen aistivinani, kun asioin paljon Tokmanneilla, että tämä saattaa jopa pitää paikkansa 

Vierailija
44/98 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko joku vastata palkkauksen!

TES palkat, etsi vaikka PAMin sivuilta.

Vierailija
45/98 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan eroja paikkakunnittain. Tuttava on töissä, ja on tykännyt kyllä olla. 

Vierailija
46/98 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, minua kiinnostaa "rivityöntekijän" palkka, onko tosiaan vain 11,78€ tunnilta? 

Vierailija
47/98 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
48/98 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä se suunnilleen lähtee, jos on vähän jo kokemusta. Nousee suht nopeasti, mutta ei mitenkään huimaavasti. Kovimmat palkat taviksella ovat hieman alle 14 euroa ja siitä ei nouse, ellei tule yleiskorotuksia.

Monet prosessit ovat hitaita ja kömpelöitä. Tokmannilla kehittyy moniosaajaksi ja asiat opitaan kantapään kautta heikohkon johtamisen ja huonojen järjestelmien takia. Ei siis sovi kaikille tämä työ. 

Vierailija
49/98 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä työntekijä hymyilisi edes joskus jos olisi kiva työpaikka. Tokmannilla ei sellaista näy. 

Vierailija
50/98 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lue nyt Herran tähren minkälaisia aivopieruja se Tokmannin omistaja antaa medialle ja päättele siitä!

Vierailija
51/98 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up, minua kiinnostaa "rivityöntekijän" palkka, onko tosiaan vain 11,78€ tunnilta? 

En ihmettelisi mainosten perusteella. Mr. Tokmanni on selvästi kova tinkimään.

Vierailija
53/98 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.vauva.fi/keskustelu/4314201/tokmannin-mukaan-sosiaaliturvan…

Ei kyllä oo kamalasti itellä ainakaan varaa jäädä toimeentulotuelle, koska eivät omistusasujana huomioi menoina kaikkea mitä vuokralaisella, joten jos on työttömänä ja Tokmannille pääsee töihin, niin se on 11e kelvattava. Ehkä monella tokun myyjällä sama tilanne, joten kaikkien asenne on ihan haista pska.

Vierailija
54/98 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä se suunnilleen lähtee, jos on vähän jo kokemusta. Nousee suht nopeasti, mutta ei mitenkään huimaavasti. Kovimmat palkat taviksella ovat hieman alle 14 euroa ja siitä ei nouse, ellei tule yleiskorotuksia.

Monet prosessit ovat hitaita ja kömpelöitä. Tokmannilla kehittyy moniosaajaksi ja asiat opitaan kantapään kautta heikohkon johtamisen ja huonojen järjestelmien takia. Ei siis sovi kaikille tämä työ. 

Jotain mystistä Tokmannissa on, kun kukaan ei koskaan tunnu kertovan palkkoja työoloja. Google ei anna kovin paljoa kokemuksia Tokmannista työpaikkana. Vaaditaanko heitä kirjoittamaan joku salassapitolappu?

Vierailija
55/98 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AInakin myymälässä renkuttaa koko ajan hae tokmannilta työpaikkoja mainos.

Vierailija
56/98 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä 11.50-12.50 välissä se aloituspalkka on. 

Tokmanni on minulla vihoviimeinen kauppa johon menisin töihin. Joudut kassalle ensimmäiseksi, et ehkä sieltä edes pääse pois uutena työntekijänä ensimmäiseen vuoteen. Ja koska tokmannilla ilmoitetaan alennukset niin päin vttua niin kassatyöntekijä joutuu vastaanottamaan kaikki vittuilut. Se on suurinpiirtein 10minuutin välein kun asiakas haukkuu sinut maan rakoon koska olet laittanut hintalapun väärin, välillä räkii ja välillä huutaa niin kovaa että joutuu vartijan kutsumaan. Ja 5minuutin välein saisi olla esimiestä hakemassa, ihmiset oikeasti luulee että ollaan jossain amerikassa.

Vierailija
57/98 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En Tokmannista tiiä mut muista saman ketjun paikoista tiiän, että ne on ihan pidettyjä työpaikkoja ja tosi moni viihtyy vuosikausia. Ilmeisesti siellä on ihan hyvin mahdollisuuksia edetä ja työaikojen järjestelyissä ovat ainakin aiemmin olleet joustavia. 

Se, että ketjun liikkeet on "sotkuisia" on osa niiden tyyliä. 

Jaa miten siellä edetään? Pääse hyllyttämästä kassalle vai kuinka päin?

Ihmisethän sen työpaikan tekee. Ei voi sanoa, että kaikissa Tokmanneissa on sama työilmapiiri. Itse en ole kuullut lähi Tokmannista hyvää. 

Vierailija
58/98 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En Tokmannista tiiä mut muista saman ketjun paikoista tiiän, että ne on ihan pidettyjä työpaikkoja ja tosi moni viihtyy vuosikausia. Ilmeisesti siellä on ihan hyvin mahdollisuuksia edetä ja työaikojen järjestelyissä ovat ainakin aiemmin olleet joustavia. 

Se, että ketjun liikkeet on "sotkuisia" on osa niiden tyyliä. 

Jaa miten siellä edetään? Pääse hyllyttämästä kassalle vai kuinka päin?

Ihmisethän sen työpaikan tekee. Ei voi sanoa, että kaikissa Tokmanneissa on sama työilmapiiri. Itse en ole kuullut lähi Tokmannista hyvää. 

Kassaa, kassaa ja lisää kassaa. Uudet joutuu/pääsee aina kassalle. Hyllyttämisestä huolehtii vanhemmat työntekijät. 

Vierailija
59/98 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä 11.50-12.50 välissä se aloituspalkka on. 

Tokmanni on minulla vihoviimeinen kauppa johon menisin töihin. Joudut kassalle ensimmäiseksi, et ehkä sieltä edes pääse pois uutena työntekijänä ensimmäiseen vuoteen. Ja koska tokmannilla ilmoitetaan alennukset niin päin vttua niin kassatyöntekijä joutuu vastaanottamaan kaikki vittuilut. Se on suurinpiirtein 10minuutin välein kun asiakas haukkuu sinut maan rakoon koska olet laittanut hintalapun väärin, välillä räkii ja välillä huutaa niin kovaa että joutuu vartijan kutsumaan. Ja 5minuutin välein saisi olla esimiestä hakemassa, ihmiset oikeasti luulee että ollaan jossain amerikassa.

Teen maailman kiittämättömintä työtä, joten asiakkaiden vttuilut siitä, että en pysty olemaan mieliksi jokaiselle henkilökohtaisesti koska työni määrän, ajankohdan ja laadun määrää esimies, on tuttua. Vaihdoin kassatyöhön ja saan paljon vähemmän pskaa niskaan kuin edellisessä työssä! 

Vierailija
60/98 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen maailman kiittämättömintä työtä, joten asiakkaiden vttuilut siitä, että en pysty olemaan mieliksi jokaiselle henkilökohtaisesti koska työni määrän, ajankohdan ja laadun määrää esimies, on tuttua. Vaihdoin kassatyöhön ja saan paljon vähemmän pskaa niskaan kuin edellisessä työss

Suosittelen jotain ruokakauppaa. Tuollainen romukaupan kassa jossa joutuu ottamaan vastaan asiakkaiden väsymyksen, tyhmyyden ja vihan purkamisen käy nopeasti raskaaksi.

11euroa tunnilta siitä että saa olla idioottien sylkykuppi.. sinun valintasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan