Millainen on Tokmanni työpaikkana
Koska kyse on naisvaltaisesta alasta, haluaisin tietää puututaanko työpaikkakiusaamiseen mikäli sellaista ilmenee?
Onko töissä hyvä ilmapiiri? Ainakaan asiakkaan silmään ei näytä siltä, mutta voin olla väärässä.
Onko palkkaus OK?
Onko työntekijöitä riittävästi? Osa myymälöistä on sotkuisia.
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
työnantaja lupailee palkankorotuksia ja bonuksia, mutta palkkakuitissa on vain normaali palkka.
eli samalla periaatteella mennään kuin asiakkaille mainostetaan hyllyissä alennuksia, mutta kassakuitissa onkin aina normaali hinta.
tokmannin motto: "se nyt vaan on tyhmää pitää lupauksiaan"
Tokmanni kusettaa asiakkaita huijausalennuksilla, joten voisi olettaa sen kusettavan myös työntekijöitään.
Aikuinen lapsi haki tuonne kesätöihin. Piti tehdä neljä videopätkää jonkin naisen markkinajargonia mukaillen normaalin hakemuksen lisäksi! Ei päässyt. Ihme pelleilyä nuo rekrytoinnin videoinnit!! Kuinka idiootteina ihmisiä pidetään, kun työ on juuri sellaista, mitä täällä on jo kuvailtu eli ei hääppöistä?!
Eihän Tokmanni ole enää mikään halpakauppa. Monet tuotteet kalliimpia kuin muualla. Silloin tällöin tulee hyvä tarjous vastaan.
Vierailija kirjoitti:
työnantaja lupailee palkankorotuksia ja bonuksia, mutta palkkakuitissa on vain normaali palkka.
eli samalla periaatteella mennään kuin asiakkaille mainostetaan hyllyissä alennuksia, mutta kassakuitissa onkin aina normaali hinta.
hahha, tää on jo tragikoomista :D
Vierailija kirjoitti:
Sanni16kerava kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin tokmannilla töissä 10 vuotta sitten ja ihmettelin kun päiväystuotteet piti heittää pois ja repiä pakkaukset ja eikä niitä annettu edes työntekijöille syötäväksi taukotilaan vaikka olisi ollut syömäkelpoista. K-Supermarketissa olin harjoittelemassa ennen tokmannia niin siellä mm. Päiväystuotteet laitettiin taukotilaan henkilökunnalle syötäväksi.
Pelkkää vittuilua pienipalkkaisille työntekijöille kun tuo vähäinen etu vietiin. Sama on S-Ryhmässä. Mitään väärinkäytöksiä ei olw koskaan tapahtunut. Kyse ei ole mistään muusta kuin myyjien halveksunnasta työnantajan taholta.
Tämä potentiaaliseksi varkaaksi leimaaminen on osa tätä.
Pamin pitäisi olla terävämpi etujen valvonnassa. Yhtenä aseena voi olla vaikka ottaa esille sunnuntai aukiolot kieltävä laki. Saksassa muuten on tällainen. Kirkko ja Ay liike estivät sen kumoamisen
Pilaantuvien jätteiden syöminen ei ole mikään etu jota ammattiliiton pitäisi valvoa.
saat asiakkaiden nimet ja puh numerot tietoosi samaten kuin gigantin myyjät myyjät myyt niitä sitten eteenpäin. minun tokmannin ja gigantin utelussa haistakaavittu läpi on mennyt.
Itse tykkäsin, mukavat työkaverit ja mukava myymälä päällikkö eli esimies.
On pirun kovaa hommaa vahtia rahtihamesakkia Tokmannilla.
Oman paikkakunnan Tokmannilla on joka ainoa kerta eri nainen kassalla.
Vierailija kirjoitti:
Eihän Tokmanni ole enää mikään halpakauppa. Monet tuotteet kalliimpia kuin muualla. Silloin tällöin tulee hyvä tarjous vastaan.
Usein lähellä on Rusta jolla on kunnon alennuksia ja tuotteita hyllyssä!
Tokmannin karkkien hinnat on aina kalliimpia kuin muualla. Siis alennuksessa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tokmanni on minulla vihoviimeinen kauppa johon menisin töihin. Joudut kassalle ensimmäiseksi, et ehkä sieltä edes pääse pois uutena työntekijänä ensimmäiseen vuoteen. Ja koska tokmannilla ilmoitetaan alennukset niin päin vttua niin kassatyöntekijä joutuu vastaanottamaan kaikki vittuilut. Se on suurinpiirtein 10minuutin välein kun asiakas haukkuu sinut maan rakoon koska olet laittanut hintalapun väärin, välillä räkii ja välillä huutaa niin kovaa että joutuu vartijan kutsumaan. Ja 5minuutin välein saisi olla esimiestä hakemassa, ihmiset oikeasti luulee että ollaan jossain amerikassa.
Tokmannin työntekijänä ihan perus päivä. Välillä säälittää kun kesätyöntekijöille vanhat ihmiset huutaa, kesähessut on vain kassalla.
On lähes sääntö että Tokmanni mainostaa alennuksella tuotteita joita ei ole yhdessäkään myymälässä Suomessa.
Kai tiedätte että Tokmannin entinen suuromistaja on itse keksinyt tuon netonnetonnettopäivät. Koska sanoi aina vitunvitunvittupäivät.
Tokmanni on just passeli työpaikka naisille.
Vierailija kirjoitti:
Tämä 👍
Vierailija kirjoitti:
Kai tiedätte että Tokmannin entinen suuromistaja on itse keksinyt tuon netonnetonnettopäivät. Koska sanoi aina vitunvitunvittupäivät.
Ei ollenkaan huono
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä 👍
Ihme neiteilyä peukutella tollasia omia (erittäin paskoja) trollauksiaan.
M33