Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tankki ja ok-näköinen mies

Vierailija
15.09.2015 |

Kävin tänään sellossa ja näin ihan ok-näköisen ja merkkivaatteisiin pukeutuneet pitkän miehen, jonka seurassa oli lapsi ja aivan järkyttävän näköinen tankkimamma. Naisella on roimasti ylipainoa, rasvaisen näköiset punaiset hiukset ja rumat kasvot.

Aloin siinä sitten miettiä miksi mies joka varmasti saisi paremman naisen, valitsee jäädä tällaisen rumiluksen luo. Ymmärrän se että nainen on joskus voinut olla hoikka ja välittää ulkonäöstään, ja näin ollen saanut miehen haaviinsa, mutta sitten lasten saatuaan rupsahtanut aivan täysin. Miksi mies hyväksyy kohtalonsa ja jää tuollaisen hirvityksen luo? Onko rakkaus todella liian palavaa vai onko mies vaan saamaton että saa aikaiseksi hakea eroa? 

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:27"]

Ketä normaalia ihmistä kiinnostaa toisen läskit? Olisipa hauska nähdä millainen ruusu ap itse on? :)

[/quote]

Minulla on omat arvailuni. Käydä nyt kuolaamassa ukkomiehiä jossain perhemarketissa.

Ja jos nyt joku on kiinnostunut, olen hoikka sinkkunainen itse

Vierailija
62/80 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, voi voi niitä ihanan komeita miehiä jotka eivät vaan ole tajunneet naisen asemaa pelkkänä koristeena ja arvosteltavana esineenä. onneksi ovat sentään niin hyväntahtoisia että säälivät käsipuolessa väkisin roikkuvaa naarashirviötä eivätkä nakkaa sitä ja vaunuissa kitiseviä toukkia kadulle ja hanki ihanan laihaa ja laitettua aitoa naista... 

eikö hävetä, ap? eikö yhtään? minä ainakin häpeäisin tuollaisia ajatuksia syvästi. oletko koskaan ollut kypsässä aikuisten välisessä parisuhteessa? voiko sinua kutsua aikuiseksi lainkaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:35"]

Minulla merkitsi ulkonäköä enemmän se että kuka niistä monista antoi anaalia. Vasta tämän jälkeen mietin kuinka usein anaalia saa viikossa ja sitten tuli vasta ulkonäkökriteerit, koska ei saa ottaa kahta. Siksi pitää ottaa se jolta ehkä tulevaisuudessakin saa anaalia. Eli päätös on hyvin vaikea kun etsii elämänsä naista.

Ulof

[/quote]

eikö peräaukon tiukkuus myös vaikuta elämäsi reijän löytämiseen`?

Vierailija
64/80 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet nyt ottaa sen minkä saa. Ja tilanteessa, jossa akka on täysin plösähtänyt ja lakannut huolehtimasta itsestään, mies katselee aidan yli minkä kerkeää, onhan tuo niin nähtyä touhua. Eikä ne miehet itsekään monesti ole sen kummempia, valjuja läskejä pottunokkia-ei sellaisilla ole vara vaatia toisen ulkonäöltä juuri mitään. Jos on kyse komeasti miehestä, naikkonen on luultavasti aiemmin näyttänyt paremmalta-kuka kiinnostuu rasvatukkaisesta ylipainoisesta ihmisestä, jota ei kiinnosta terveys pienessäkään määrin. Sisäinen kauneus-lässytykset on turhia.

Vierailija
65/80 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 18:10"]

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 08:22"]

Mun on kyllä pakko sanoa että jos mieheni lihoisi vaikka 30kg ollen näin selvästi lihava niin en todellakaan enää haluaisi häntä seksuaalisesti ja tämä kyllä vaikuttaisi sitten moneen muuhunkin asiaan parisuhteessa. On aivan eri asia jos kasvot menee pilalle esim onnettomuuden takia entä syödä itsensä kauheaksi läskiksi. Itsekin pidän itseni hoikassa kunnossa koska näytän niin paremmalta ja tiedän että ei mieheni lihavista naisista tykkää. Kyllä mulle ulkonäkö on parisuhteessa tärkeä asia, sekä oma että puolison. Kuka haluaisi joka aamu herätä ruman ihmisen vierestä vaikka sen luonne olisikin aivan huippu.

[/quote]

Sama täällä. En voisi harrastaa seksiä ylipainoisen kanssa. Siinä ei ole mitään pinnallista vaan en vain voisi, pelkäisin lisäksi miehen saavan sairauskohtauksen. Mutta jos olisin sitoutunut liittoon miehen kanssa, voisin varmaan ajatella myös seksitöntä suhdetta. Seksi nyt ei ylipäätään ole minulle kovin tärkeää. Ehkä siitä johtuukin, että toisen pitää miellyttää minua olemukseltaan, jotta voisin ajatella häntä seksuaalisena olentona. 

[/quote]

Oujebou beibe. Kyllä sä voisit oi kyllä sä voisit beibe.

*taputtelee karvaista kaljavatsaansa`* on muuten aika täpäkän kimmoisa vatsa. Täynnä tummaa rasvaa.

Vierailija
66/80 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:18"]

Just! Onpa täällä pinnallista ja tyhmää porukkaa!

Mitäpä tuumaisitte, jos se vaimo olisi pahoin palovamma-arpinen, lääkkeiden pöhöttämä ja kipujen takia vielä naama mutrussa, ja hänen vierellään salskea, komea mies (puoliso)? Niin. Teidän mielestä sen miehen pitäisi hylätä tuollainen hirviö ja etsiä joku bimbo kaunotar? Vaan entäpä, jos se mies rakastaa ja kunnioittaa syvästi tuota arpinaamavaimoaan, joka syöksyi palavaan kotiin pelastamaan miehen ja lapsen, joille ei tulipalossa tullut mitään vammoja, mutta vaimo itse paloi pahoin. Niin, se törkeen rumaksi muuttunut akka pitäis sen miehen osata jättää, vai?

Joillakin on, kuulkaas, ihan aito, lämmin ja rakastava sydän. Ja kiitollinen mieli. Joillekin oman rakkaan arvet, raskausarvetkin, ovat kunniamitaleja, siinä rinnalla kulkemisesta ansaittuja. Myös ne ylikilot voivat olla sitä, tulleet fyysisistä sairauksista ja niihin lääkärin määräämistä lääkkeistä.

[/quote]

Ja lässynlässynläpäläpälää...nää raskausarvet kunniamerkkeinä ja rinnalla kulkemiset on NIIN kuluneita fraaseja.

Keksi jotain uutta.

Vierailija
67/80 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:28"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:18"]

Just! Onpa täällä pinnallista ja tyhmää porukkaa!

Mitäpä tuumaisitte, jos se vaimo olisi pahoin palovamma-arpinen, lääkkeiden pöhöttämä ja kipujen takia vielä naama mutrussa, ja hänen vierellään salskea, komea mies (puoliso)? Niin. Teidän mielestä sen miehen pitäisi hylätä tuollainen hirviö ja etsiä joku bimbo kaunotar? Vaan entäpä, jos se mies rakastaa ja kunnioittaa syvästi tuota arpinaamavaimoaan, joka syöksyi palavaan kotiin pelastamaan miehen ja lapsen, joille ei tulipalossa tullut mitään vammoja, mutta vaimo itse paloi pahoin. Niin, se törkeen rumaksi muuttunut akka pitäis sen miehen osata jättää, vai?

Joillakin on, kuulkaas, ihan aito, lämmin ja rakastava sydän. Ja kiitollinen mieli. Joillekin oman rakkaan arvet, raskausarvetkin, ovat kunniamitaleja, siinä rinnalla kulkemisesta ansaittuja. Myös ne ylikilot voivat olla sitä, tulleet fyysisistä sairauksista ja niihin lääkärin määräämistä lääkkeistä.

[/quote]

Onneton vertaus, nyt ei ollut kyse palovammoista. Ja noita tankinkokoisia naisia näkee ihan komeiden miesten kanssa jatkuvasti. Säälin niitä miehiä.
[/quote]

Näkeehän niitä hoikkia naisia lihavien miesten seurassa myös ja enemmänkin. Käykö sinun niitä naisia sääliksi?

Vierailija
68/80 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 12:07"]

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 11:45"]

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 11:09"]

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 09:52"]

Joskus miehen kanssa vitsaillaan et jättäiskö jompikumpi jos toinen lihois, joutuisi pyörätuoliin tai muuta vastaavaa. Ei kai nyt oikeesti, ja jos mun mies haluisi erota jonkun tollasen syyn takia, et vaikka lihoisin niin saisi mennäkkin. Yök. Ollaan tuettu toisiamme vaikeemmissakin asioissa kun paino-ongelma. Ne ketkä näitä tankkien puolisoita säälii, ovat ilmeisesti kateellisia, koska ulkonäkö ei merkkaakaan kaikkille kaikkea!

[/quote]

Pyörätuoliin joutuminen ja lihominen ovat aivan eri asioita. Lihominen on valinta, halvaantuminen ei. 

[/quote]

Ei se nyt ihan noinkaan ole! Itse sairastuin ja kortisonikuurikin jätti jälkensä, olen "pöhöttynyt" ja hiukset ohentuneet. Minua on kadulla katsottu ja arvosteltukin ääneen, ei kukaan ole kysynyt mistä lihominen johtuu. Juu, valitsisin mielellään sen normaalipainon, mutta kun se sei ole mahdollista.

[/quote]

Niinkö?

[/quote]

Niin, syöhän itse kortisonia vuoden verran niin katsotaan sitten ulkonäköäsi...

Vierailija
69/80 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme tuonkaltainen pariskunta. Minä olen lyhyt, tukevahko ja koko ikäni on eri kouluasteilla ja paikoissa kiusattu rumaksi ja milloin miksikin friikiksi ja hirvitykseksi. Mies on pitkä, menestynyt ja hyvin komea, kääntää päitä joskus ärsyttävänkin paljon. Kun aloimme seurustelemaan sain useaan kertaan kuulla ihmettelyä miten XXX on saanutkin oikein tuollaisen miehen itsellensä, miten se on mahdollista. Joskus miehelle on ihan suoraan naureskeltu minun takianikin. Silti miehelle olen jostain aivan käsittämättömästä syystä ilmeisesti (pakko se on kai jo uskoa kun vihillekin vei) maailman upein ja kaunein nainen ja hän se koko aloitteentekijä tähän suhteeseen muutenkin on ollut, minä olen ollut vain lievästi sanoen järkyttyneen hämilläni ja myönnetään, salaa todella ylpeäkin, mutta tuossa miehessä vain on niin paljon muutakin hyvää ja rakastettavaa kuin se ulkopinta. Joskus vieläkin suorastaan kiusaannun esim. kesken seksin sitä häkellyttävää ajatusta, että miten hemmetissä minä kaikista maailman ihmisistä voin olla noin hyvännäköisen ihmisen kanssa näissä puuhissa kun saisi niin paljon paremmankin ja oma ulkomuoto vähän hävettää, mutta äkkiäpäs se ohi menee aina. Silti aina joskus mietin, että milloin saa tarpeeksensa siitä naureskelusta ja pilkasta mitä minä saan osakseni ja "tulee järkiinsä".

Vierailija
70/80 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:24"]

Pitkissä suhteissa vaihtelee painot sun muut sivuseikat. Tavatessamme olimme kumpikin erittäin hoikkia. Mies lihoi jossain vaiheessa yli 30kg, mutta laihdutti 40kg. Itse tuhdistuin 15kg lasten kanssa kotona ollessa, mutta laihdutin yli 20kg. Nyt taas kiireisempi turpoamisvaihe molemmilla ja pian laihdutetaan, yhdessä. Kasvot eivät onneksemme kummallakaan turpoile, joten ihan ihmisen näköisinä ollaan kuitenkin pysytty jo yli 20 vuotta.

[/quote]

Urpo ja Turpo :)

Vierailija
71/80 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on kyllä pakko sanoa että jos mieheni lihoisi vaikka 30kg ollen näin selvästi lihava niin en todellakaan enää haluaisi häntä seksuaalisesti ja tämä kyllä vaikuttaisi sitten moneen muuhunkin asiaan parisuhteessa. On aivan eri asia jos kasvot menee pilalle esim onnettomuuden takia entä syödä itsensä kauheaksi läskiksi. Itsekin pidän itseni hoikassa kunnossa koska näytän niin paremmalta ja tiedän että ei mieheni lihavista naisista tykkää. Kyllä mulle ulkonäkö on parisuhteessa tärkeä asia, sekä oma että puolison. Kuka haluaisi joka aamu herätä ruman ihmisen vierestä vaikka sen luonne olisikin aivan huippu.

Vierailija
72/80 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 08:22"]Mun on kyllä pakko sanoa että jos mieheni lihoisi vaikka 30kg ollen näin selvästi lihava niin en todellakaan enää haluaisi häntä seksuaalisesti ja tämä kyllä vaikuttaisi sitten moneen muuhunkin asiaan parisuhteessa. On aivan eri asia jos kasvot menee pilalle esim onnettomuuden takia entä syödä itsensä kauheaksi läskiksi. Itsekin pidän itseni hoikassa kunnossa koska näytän niin paremmalta ja tiedän että ei mieheni lihavista naisista tykkää. Kyllä mulle ulkonäkö on parisuhteessa tärkeä asia, sekä oma että puolison. Kuka haluaisi joka aamu herätä ruman ihmisen vierestä vaikka sen luonne olisikin aivan huippu.
[/quote]Tee sinä niin kuin tykkäät ja pidä itsesi laihana,mutta toivottavasti sun kumppanisi pysyy laihana myös, koska jos hän lihoo, sulla lopahtaa seksin harjoittaminen lihavan kumppanisi kanssa. Menetkö sitten maksulliselle laihalle nussimaan ja olisit onnellinen vai eroaisitko?

Vierailija
73/80 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha vitsihän se on että heti kun nimi on aviopaperissa niin loppuu kuntoilut ja dieetit ja kampaajalla käynnit. Ekana vuonna 40 kiloa kun ei tarvitse enää yrittää.

Kait siinä vitsissä on jotain perääkin.

Vierailija
74/80 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan tuollainen pariskunta. Mies on 184 cm pitkä, hyvän näköinen ja urheilullinen. Minä olen lyhyt, pönäkkä, ja naamastakin ruma. Lisäksi, minä en ole plösähtänyt vasta suhteen aikana, vaan mies otti minut kun olin nykyiselläni. MIes on minua myös 9 vuotta nuorempi. 

Ei se vaan se ulkonäkö aina ole komeillekaan miehille pääasia. Minä ja mieheni tavattiin töissä, ja työkaveruuden kautta ihastuttiin ja rakastuttiin toisiimme. Kaksi "omituista" erakkoa nörttiä löysivät sielunkumppanin toisistaan. Ei se sitten miestä näköjään sitten enää haitannut että se sielunkumppani ei ulkoilisesti mikään ruusu ole.

Vierailija
75/80 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan miehen kanssa molemmat "normaaleja", siis normaalipainorajojen keskivaiheilla. Molemmat yritetään myös pitää itsemme näissä painoissa koska itsensä lihottaminen roskaruoalla ei kuulu kummankaan toiveisiin jo terveyden takia. Jos mies kuitenkin lihoisi sairauden takia vaikka 30 kg niin en mä nyt hyvänen aika häntä jättäis ja toivon ettei hänkään mua jos tilanne ois toisinpäin. Mielestäni siis molemmilla on velvollisuus huolehtia ulkonäöstään mutta samalla myös velvollisuus ymmärtää toisen vaikeita elämänvaiheita kuten sairaus, masennus, onnettomuus tms. Ei kai kenelläkään ole oikeasti sellainen Tape "5 kg lihominen on petos" Valkonen- ajattelutapa?

Vierailija
76/80 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus miehen kanssa vitsaillaan et jättäiskö jompikumpi jos toinen lihois, joutuisi pyörätuoliin tai muuta vastaavaa.
Ei kai nyt oikeesti, ja jos mun mies haluisi erota jonkun tollasen syyn takia, et vaikka lihoisin niin saisi mennäkkin. Yök.
Ollaan tuettu toisiamme vaikeemmissakin asioissa kun paino-ongelma.
Ne ketkä näitä tankkien puolisoita säälii, ovat ilmeisesti kateellisia, koska ulkonäkö ei merkkaakaan kaikkille kaikkea!

Vierailija
77/80 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 21:51"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 21:48"]

Toisille ihmisille ulkonäöllä ei oikeasti ole merkitystä, varsinkin monia miehiä tunnen joilla vaimo on tosiaan aivan eri luokkaa kuin mies, siis rumempia. Musta on ihan sympaattista nähdä tuollaisia pareja, tosi rakkaus ei katso ulkonäköä!

Itse olen todella kaunis, ja monet taas ovat ihmetelleet miksi en ole itselleni valinnut jotain todella komeaa miestä. Siksi kun rakastuin miehen luonteeseen, en ulkonäköön. Ei mua haittaa vaikka olenkin ns. paremman näköinen kuin puolisoni. Tuskin niitä miehiäkään haittaa! Ne rakastaa puolisoaan muista syistä.

[/quote] Eikö mies katkeroidu siitä että ennen esimerkiksi hoikka vaimo liihoo 40 kg ja rupsahtaa? Mitä vauva-palstan miehet sanoo? 

[/quote]

Sanon että mieluummin pullea ja kulahtanut oma kulta kuin hoikka muita ylenkatsova myrkkymielinen sinä.

Vierailija
78/80 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 21:54"]

Ehkä tämä nainen on sen miehen elämän rakkaus? Ja se mies hiffannut elämästä jotain sellaista, joka niin suurelta osalta jää tajuamatta... Lähinnä säälin useimpia tähän ketjuun kommentoineita.

[/quote]

Tää on huuhaata. Ei se sitä tarkoita, että nainen luovuttaa kaikessa. Meinaatko, että voi kotonakin paskoa lattioille. Kyllä normaali järkinen ihminen ymmärtää huolehtia itsestään parisuhteessa, vaikka miten rakastettaisiin kaikkine vikoineen.

Vierailija
79/80 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 09:57"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 21:54"]

Ehkä tämä nainen on sen miehen elämän rakkaus? Ja se mies hiffannut elämästä jotain sellaista, joka niin suurelta osalta jää tajuamatta... Lähinnä säälin useimpia tähän ketjuun kommentoineita.

[/quote]

Tää on huuhaata. Ei se sitä tarkoita, että nainen luovuttaa kaikessa. Meinaatko, että voi kotonakin paskoa lattioille. Kyllä normaali järkinen ihminen ymmärtää huolehtia itsestään parisuhteessa, vaikka miten rakastettaisiin kaikkine vikoineen.

[/quote]

Kyllä voi ihminen olla sairas. Miten joku lattioille paskominen tähän kuuluu? Kerrotko ihan rauhallisesti, mitä se sinulle kuuluu, minkä näköisten ihmisten kanssa muut ovat?

Vierailija
80/80 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 21:57"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 21:55"]

Jos Jungner on hyvännäköinen niin minä olen Jeesus

[/quote] OMG, hälyttäkää iltasanomat paikalle, Jeesus käy av:llä :D

[/quote]

Ei käy, koska J. ei ole hyvännäköinen.