Tankki ja ok-näköinen mies
Kävin tänään sellossa ja näin ihan ok-näköisen ja merkkivaatteisiin pukeutuneet pitkän miehen, jonka seurassa oli lapsi ja aivan järkyttävän näköinen tankkimamma. Naisella on roimasti ylipainoa, rasvaisen näköiset punaiset hiukset ja rumat kasvot.
Aloin siinä sitten miettiä miksi mies joka varmasti saisi paremman naisen, valitsee jäädä tällaisen rumiluksen luo. Ymmärrän se että nainen on joskus voinut olla hoikka ja välittää ulkonäöstään, ja näin ollen saanut miehen haaviinsa, mutta sitten lasten saatuaan rupsahtanut aivan täysin. Miksi mies hyväksyy kohtalonsa ja jää tuollaisen hirvityksen luo? Onko rakkaus todella liian palavaa vai onko mies vaan saamaton että saa aikaiseksi hakea eroa?
Kommentit (80)
Paljonko av-mamman ohjekirjassa tarkoittaa roima ylipaino? 5, 10 vai 15 kg? Siitä ohjekirjasta on varmaan kadonnut muutama sivu tai sitten niitä ei ole koskaan siinä ollutkaan. Niillä sivuilla kerrotaan, millaisen negatiivisen kuvan av-mamma antaakaan itsestään, kun katsoo oikeudekseen arvostella ja morkata toisia ihmisiä ja näiden ulkonäköä.
Etkö ap kierrellyt sitä "tankkia" ympäri ja tarkastellut joka puolelta? Jospa hän oli vaikkapa raskaana? Ja rasvaisilta vaikuttavat hiukset? Jospa ne olivat vielä kosteat, kun kauppareissulle oli lähdetty kohta suihkun jälkeen. Muistitko myös käydä nuuskimassa? Haisiko hiki tai peräpeili? Kuvittelepa kerrankin itsesi tuon rääpimäsi naisen asemaan, siis jos kykenet.
Mielestäni hyvään parisuhteeseen kuuluu myös se että pitää itsensä siistinä ja yrittää näyttää hyvältä. Se on kuitenkin sitä toisen kunnioittamista. Mieheni sanoo että rakastaisi minua vaikka näyttäisin miltä jne.. mutta kyllä silti tykkään meikata ja pukeutua hyvin vaikka olen "vain" hänen seurassaan. Samaa odotan myös häneltä,mielestäni se ei ole yhtään liikaa vaadittu.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 11:45"]
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 11:09"]
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 09:52"]
Joskus miehen kanssa vitsaillaan et jättäiskö jompikumpi jos toinen lihois, joutuisi pyörätuoliin tai muuta vastaavaa. Ei kai nyt oikeesti, ja jos mun mies haluisi erota jonkun tollasen syyn takia, et vaikka lihoisin niin saisi mennäkkin. Yök. Ollaan tuettu toisiamme vaikeemmissakin asioissa kun paino-ongelma. Ne ketkä näitä tankkien puolisoita säälii, ovat ilmeisesti kateellisia, koska ulkonäkö ei merkkaakaan kaikkille kaikkea!
[/quote]
Pyörätuoliin joutuminen ja lihominen ovat aivan eri asioita. Lihominen on valinta, halvaantuminen ei.
[/quote]
Ei se nyt ihan noinkaan ole! Itse sairastuin ja kortisonikuurikin jätti jälkensä, olen "pöhöttynyt" ja hiukset ohentuneet. Minua on kadulla katsottu ja arvosteltukin ääneen, ei kukaan ole kysynyt mistä lihominen johtuu. Juu, valitsisin mielellään sen normaalipainon, mutta kun se sei ole mahdollista.
[/quote]
Niinkö?
Fat admirer on korrekti termi. Chubby chaser ei. Vaikka olisi FA ei todellakaan ole välttämättä feederi. FA:t haluavat valmiiksi lihavan, eivät laihaa lihavaa. Lihavuuspreferenssi ei myöskään ole fetissi. Fetissi kohdistuu vain esineeseen tms. Arkikielessä toki kutsutaan kaikkea valtavirrasta "poikkeavaa" fetissiksi leimaamismielessä.
Veikkaisin että mies pitää naistaan kauniina (=kauneusihanne eri kuin sinulla) ja/tai naisen luonne on hänelle korvaamaton.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 11:09"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 09:52"]
Joskus miehen kanssa vitsaillaan et jättäiskö jompikumpi jos toinen lihois, joutuisi pyörätuoliin tai muuta vastaavaa. Ei kai nyt oikeesti, ja jos mun mies haluisi erota jonkun tollasen syyn takia, et vaikka lihoisin niin saisi mennäkkin. Yök. Ollaan tuettu toisiamme vaikeemmissakin asioissa kun paino-ongelma. Ne ketkä näitä tankkien puolisoita säälii, ovat ilmeisesti kateellisia, koska ulkonäkö ei merkkaakaan kaikkille kaikkea!
[/quote]
Pyörätuoliin joutuminen ja lihominen ovat aivan eri asioita. Lihominen on valinta, halvaantuminen ei.
[/quote]
Lihominenko valinta? Ihan tietoinen valinta, että päätänpä alkaa läskiks? Heh No mut sama mulle mitä sä mietit. Kateellinen oot vaa ku läskeillä komeet miehet ja sua ei huoli kukaan vai. No päätä alkaa vaik lihavaks, ehkä joku sit huolii sut.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 12:45"]
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 11:09"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 09:52"] Joskus miehen kanssa vitsaillaan et jättäiskö jompikumpi jos toinen lihois, joutuisi pyörätuoliin tai muuta vastaavaa. Ei kai nyt oikeesti, ja jos mun mies haluisi erota jonkun tollasen syyn takia, et vaikka lihoisin niin saisi mennäkkin. Yök. Ollaan tuettu toisiamme vaikeemmissakin asioissa kun paino-ongelma. Ne ketkä näitä tankkien puolisoita säälii, ovat ilmeisesti kateellisia, koska ulkonäkö ei merkkaakaan kaikkille kaikkea! [/quote] Pyörätuoliin joutuminen ja lihominen ovat aivan eri asioita. Lihominen on valinta, halvaantuminen ei. [/quote] Lihominenko valinta? Ihan tietoinen valinta, että päätänpä alkaa läskiks? Heh No mut sama mulle mitä sä mietit. Kateellinen oot vaa ku läskeillä komeet miehet ja sua ei huoli kukaan vai. No päätä alkaa vaik lihavaks, ehkä joku sit huolii sut.
[/quote]
Niin juuri, joka kerta kun käsi liikuttaa ylimääräistä ruokaa tai roskaa suuhun valitsee mässäilyn ja hylkää terveyden, hoikkuuden, kumppanin miellyttämisen ym ym. Valitsee välittömän ruumiillisen nautinnon haittoista piittaamatta.
t. Entinen läski M37
Ajattelin samaa (OK, häpeän ja häpesin jo silloin ajatustani), kun näin aikoinaan Jungnerin sen ekan vaimon kanssa. Vaimo oli kulahtaneennäköinen, kotiäiti ja Jungner puku päällä ja jotenkin poikamainen, menevä mies. Siis about 10v sitten.
Kärsiikö tällainen rumilusvaimo siitä että hänellä on paremman näköinen mies? Pelkääkö tällainen vaimo menettävänsä miehensä hetkellä millä hyvänsä?
Toisille ihmisille ulkonäöllä ei oikeasti ole merkitystä, varsinkin monia miehiä tunnen joilla vaimo on tosiaan aivan eri luokkaa kuin mies, siis rumempia. Musta on ihan sympaattista nähdä tuollaisia pareja, tosi rakkaus ei katso ulkonäköä!
Itse olen todella kaunis, ja monet taas ovat ihmetelleet miksi en ole itselleni valinnut jotain todella komeaa miestä. Siksi kun rakastuin miehen luonteeseen, en ulkonäköön. Ei mua haittaa vaikka olenkin ns. paremman näköinen kuin puolisoni. Tuskin niitä miehiäkään haittaa! Ne rakastaa puolisoaan muista syistä.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 21:48"]
Toisille ihmisille ulkonäöllä ei oikeasti ole merkitystä, varsinkin monia miehiä tunnen joilla vaimo on tosiaan aivan eri luokkaa kuin mies, siis rumempia. Musta on ihan sympaattista nähdä tuollaisia pareja, tosi rakkaus ei katso ulkonäköä!
Itse olen todella kaunis, ja monet taas ovat ihmetelleet miksi en ole itselleni valinnut jotain todella komeaa miestä. Siksi kun rakastuin miehen luonteeseen, en ulkonäköön. Ei mua haittaa vaikka olenkin ns. paremman näköinen kuin puolisoni. Tuskin niitä miehiäkään haittaa! Ne rakastaa puolisoaan muista syistä.
[/quote] Eikö mies katkeroidu siitä että ennen esimerkiksi hoikka vaimo liihoo 40 kg ja rupsahtaa? Mitä vauva-palstan miehet sanoo?
Ja jotkut tykkää pulleista, vaikkei itse olisi.
Noita pareja näkee ihan jatkuvasti. Sääliksi käy miehiä. Miksi naiset luulee, että ulkonäölleen ei tarvitse tehdä mitään kun on "saanut miehen nalkkiin" kakaroita puskemalla?
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 21:52"]
Ja jotkut tykkää pulleista, vaikkei itse olisi.
[/quote] Joo, sen ymmärrän että jotku pitää pullukoista. Mutta eihän pullukka ole automaattisesti ruma, voihan ylipainoisilla olla kauniit kasvot. Miksi mies valitsee olla ruman ja lihavan kanssa, jos mies voisi saada paremman.
Ehkä tämä nainen on sen miehen elämän rakkaus? Ja se mies hiffannut elämästä jotain sellaista, joka niin suurelta osalta jää tajuamatta... Lähinnä säälin useimpia tähän ketjuun kommentoineita.
Luulin otsikosta päätellen, että kyse on bensatankilla nähdystä miehestä, mutta täällä olikin joka on täydellisen näköinen simpsakka, itsestään huoltapitävä, jolla asiat erinomaisesti. Ihanaa, että voi arvostella ihmisiä tuntematta heitä. Oisiy menny kysymään, että mikä homman nimi!!
Alapeukkujen määrästä päätellen täällä on tosi paljon rumia ja lihavia naisia :D
Jos Jungner on hyvännäköinen niin minä olen Jeesus
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 21:55"]
Jos Jungner on hyvännäköinen niin minä olen Jeesus
[/quote] OMG, hälyttäkää iltasanomat paikalle, Jeesus käy av:llä :D
Ja mikäs sen takaa ettei se uusikin nainen rupsahda. Yleensäottaen se on niin ettei se vaihtamalla parane.