Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tankki ja ok-näköinen mies

Vierailija
15.09.2015 |

Kävin tänään sellossa ja näin ihan ok-näköisen ja merkkivaatteisiin pukeutuneet pitkän miehen, jonka seurassa oli lapsi ja aivan järkyttävän näköinen tankkimamma. Naisella on roimasti ylipainoa, rasvaisen näköiset punaiset hiukset ja rumat kasvot.

Aloin siinä sitten miettiä miksi mies joka varmasti saisi paremman naisen, valitsee jäädä tällaisen rumiluksen luo. Ymmärrän se että nainen on joskus voinut olla hoikka ja välittää ulkonäöstään, ja näin ollen saanut miehen haaviinsa, mutta sitten lasten saatuaan rupsahtanut aivan täysin. Miksi mies hyväksyy kohtalonsa ja jää tuollaisen hirvityksen luo? Onko rakkaus todella liian palavaa vai onko mies vaan saamaton että saa aikaiseksi hakea eroa? 

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 11:35"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 11:33"]Sellaisen hoikan, muodikkaan ja tyhjäpäisen ihmisen kanssa vaikka seksi voi olla todella tylsää. Mitä jos ei voisi jutella punaviinin ääressä porukalla politiikasta, kulttuurista?

Kävisi sääliksi mies jonka vaimolla ei olisi ikinä mitään älykästä sanottavaa. Pelkän ulkonäön takia en säälisi.:)
[/quote]

Ei älykkyys ole ainoastaan sitä että osaa puhua politiikasta. Mulle ainakin merkitsee eri asioita

[/quote]
Haluatko siis että luettelen kaikki muutkin osa-alueet joilla älykkyys voi ilmentyä? Asperger?

Vierailija
42/80 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 11:38"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:19"]Olen aidosti välillä järkyttynyt tästä empatiakyvyttömien ihmisten määrästä täällä palstalla. Mulle ei tulisi mieleenikään kirjoittaa tuollaista joistain näkemistäni ihmisistä, saati puhua irl tommosia jollekin. Sinähän et heitä tunne, vieraita ihmisiä, ja useimmille meistä rakkaus on elämässä tärkeintä, se että on hyvä olla kahdestaan sen toisen kanssa. Rakkaus tulee monen tekijän summana kenelle sitten tuleekaan, kenelle muodostuu mistäkin, etkä sinä voi... argh... et voi  kuvitella sun yltiöpinnallisten kovien kriteereiden olevan jotenkin määrittäviä muidenkin ihmisten valinnoissa! Meistä ihmisistä jokainen on omalla tavallaan vajavainen, kukaan täällä ei ole täydellinen. Kylläpä tuli paha mieli sen naisen puolesta, siis ihan kenen tahansa puolesta, josta joku kommentoi tuohon tyyliin.
[/quote]

No hysshyssshysssss ei saa sanoa mielipidettään ei... itke nyt sen valaan puolesta, sekin varmaan itkee keksipaketti kädessä ja jäätelö toisessa.
[/quote]

Mä vaan mietin, että mikä petetty, hakattu ryövärin morsian siellä kirjoittelee? Et ainakaan ole kovin onnellinen. Johan sulle tulee syöpä tosta kitkeryydestä. Tuon haudallesi kukkia tunkkijalkojen kanssa, elävänä.;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko te vastaajat esim naimisissa?

Mä olen, ja ihan oikeesti. Jos joskus kävis niin, että vituttais miehen rupsahtaminen, niin luuletteko oikeesti että jättäisin sen? :D en jättäis.

Jos on yhdessä pidempään, niin sillä ulkonäöllä ei oikeesti oo niin merkitystä. En tiedä kuulostaako tylsältä teille pinnallisissa suhteissa eläville, mutta mulle ainakin miehen ulkonäkö on jo tosi tuttu. En mä kato sitä aina sillee, että näyttääkö hyvältä. Joskus huomaan et on kivat vaatteet, ja sanon sen. Mut aika usein me ollaan molemmat verkkareissa ja tukka solmussa sellossa! Eikä kumpaakaan haittaa yhtään. Joskus nauretaan kotoota lähtiessä, et oisko pitänyt taas miettii sitä ulkonäköökin. Ei sitä omaa puolisoa vedä jatkuvasti jonkun seulan läpi, että onko tukka rasvainen vai ei. Me ollaan tiimi ja hyvä sellaisenaan. Siihen ei todella vaikuta "mitä ois tarjolla".

Vierailija
44/80 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fetissin omaavia miehiä kutsutaa feedereiksi=lihottaja. Itsekin ihmettelin noita pareja, kunnes näin dokumentin aiheesta. :(

Vierailija
45/80 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat tankit antaa helpommin anaalia.

Vierailija
46/80 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just! Onpa täällä pinnallista ja tyhmää porukkaa!

Mitäpä tuumaisitte, jos se vaimo olisi pahoin palovamma-arpinen, lääkkeiden pöhöttämä ja kipujen takia vielä naama mutrussa, ja hänen vierellään salskea, komea mies (puoliso)? Niin. Teidän mielestä sen miehen pitäisi hylätä tuollainen hirviö ja etsiä joku bimbo kaunotar? Vaan entäpä, jos se mies rakastaa ja kunnioittaa syvästi tuota arpinaamavaimoaan, joka syöksyi palavaan kotiin pelastamaan miehen ja lapsen, joille ei tulipalossa tullut mitään vammoja, mutta vaimo itse paloi pahoin. Niin, se törkeen rumaksi muuttunut akka pitäis sen miehen osata jättää, vai?

Joillakin on, kuulkaas, ihan aito, lämmin ja rakastava sydän. Ja kiitollinen mieli. Joillekin oman rakkaan arvet, raskausarvetkin, ovat kunniamitaleja, siinä rinnalla kulkemisesta ansaittuja. Myös ne ylikilot voivat olla sitä, tulleet fyysisistä sairauksista ja niihin lääkärin määräämistä lääkkeistä.

Vierailija
47/80 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:14"]

Fetissin omaavia miehiä kutsutaa feedereiksi=lihottaja. Itsekin ihmettelin noita pareja, kunnes näin dokumentin aiheesta. :(

[/quote]

No tuskin kaikki suomalaiset miehet joilla on läski akka, on feedereitä. Lisäksi se feederihomma ei oikein kulje käsi kädessä ruokkoamattoman ulkonäön kanssa naisella.

Vierailija
48/80 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aidosti välillä järkyttynyt tästä empatiakyvyttömien ihmisten määrästä täällä palstalla. Mulle ei tulisi mieleenikään kirjoittaa tuollaista joistain näkemistäni ihmisistä, saati puhua irl tommosia jollekin. Sinähän et heitä tunne, vieraita ihmisiä, ja useimmille meistä rakkaus on elämässä tärkeintä, se että on hyvä olla kahdestaan sen toisen kanssa. Rakkaus tulee monen tekijän summana kenelle sitten tuleekaan, kenelle muodostuu mistäkin, etkä sinä voi... argh... et voi  kuvitella sun yltiöpinnallisten kovien kriteereiden olevan jotenkin määrittäviä muidenkin ihmisten valinnoissa! Meistä ihmisistä jokainen on omalla tavallaan vajavainen, kukaan täällä ei ole täydellinen. Kylläpä tuli paha mieli sen naisen puolesta, siis ihan kenen tahansa puolesta, josta joku kommentoi tuohon tyyliin.

Vierailija
49/80 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:18"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:14"]

[/quote]

No tuskin kaikki suomalaiset miehet joilla on läski akka, on feedereitä. Lisäksi se feederihomma ei oikein kulje käsi kädessä ruokkoamattoman ulkonäön kanssa naisella.

[/quote] enemmänkin chubbychasereita

Vierailija
50/80 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 21:51"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 21:48"]

Toisille ihmisille ulkonäöllä ei oikeasti ole merkitystä, varsinkin monia miehiä tunnen joilla vaimo on tosiaan aivan eri luokkaa kuin mies, siis rumempia. Musta on ihan sympaattista nähdä tuollaisia pareja, tosi rakkaus ei katso ulkonäköä!

Itse olen todella kaunis, ja monet taas ovat ihmetelleet miksi en ole itselleni valinnut jotain todella komeaa miestä. Siksi kun rakastuin miehen luonteeseen, en ulkonäköön. Ei mua haittaa vaikka olenkin ns. paremman näköinen kuin puolisoni. Tuskin niitä miehiäkään haittaa! Ne rakastaa puolisoaan muista syistä.

[/quote] Eikö mies katkeroidu siitä että ennen esimerkiksi hoikka vaimo liihoo 40 kg ja rupsahtaa? Mitä vauva-palstan miehet sanoo? 

[/quote]

Voi tuntea myös pelkoa rakkaansa terveyden puolesta.

Vierailija
51/80 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin mies, niin ottaisin kyllä mieluummin pullukan ja ihanan ihmisen kuin esim sen Hottisten Martan. Joskus luonne ratkaisee enemmän kuin kaunis ulkokuori.

T: Kaunis ja hoikka nainen

Vierailija
52/80 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkissä suhteissa vaihtelee painot sun muut sivuseikat. Tavatessamme olimme kumpikin erittäin hoikkia. Mies lihoi jossain vaiheessa yli 30kg, mutta laihdutti 40kg. Itse tuhdistuin 15kg lasten kanssa kotona ollessa, mutta laihdutin yli 20kg. Nyt taas kiireisempi turpoamisvaihe molemmilla ja pian laihdutetaan, yhdessä. Kasvot eivät onneksemme kummallakaan turpoile, joten ihan ihmisen näköisinä ollaan kuitenkin pysytty jo yli 20 vuotta.

Vierailija
53/80 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä normaalia ihmistä kiinnostaa toisen läskit? Olisipa hauska nähdä millainen ruusu ap itse on? :)

Vierailija
54/80 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:18"]

Mitäpä tuumaisitte, jos se vaimo olisi pahoin palovamma-arpinen, lääkkeiden pöhöttämä ja kipujen takia vielä naama mutrussa, ja hänen vierellään salskea, komea mies (puoliso)? Niin. Teidän mielestä sen miehen pitäisi hylätä tuollainen hirviö ja etsiä joku bimbo kaunotar? Vaan entäpä, jos se mies rakastaa ja kunnioittaa syvästi tuota arpinaamavaimoaan, joka syöksyi palavaan kotiin pelastamaan miehen ja lapsen, joille ei tulipalossa tullut mitään vammoja, mutta vaimo itse paloi pahoin. Niin, se törkeen rumaksi muuttunut akka pitäis sen miehen osata jättää, vai?

Joillakin on, kuulkaas, ihan aito, lämmin ja rakastava sydän. Ja kiitollinen mieli. Joillekin oman rakkaan arvet, raskausarvetkin, ovat kunniamitaleja, siinä rinnalla kulkemisesta ansaittuja. Myös ne ylikilot voivat olla sitä, tulleet fyysisistä sairauksista ja niihin lääkärin määräämistä lääkkeistä.

[/quote]

Onneton vertaus, nyt ei ollut kyse palovammoista. Ja noita tankinkokoisia naisia näkee ihan komeiden miesten kanssa jatkuvasti. Säälin niitä miehiä.

Vierailija
55/80 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen tuollainen ruma ja läski ämmä, jolla on komea, pitkä, tyylikäs ja rikas mies.

Pääasia on, että mies on älykäs ja halusi älykkään naisen. Ap:n kaltaiset takaavat pinnallisilla möläytyksillään, että oikeasti fiksuille ja empaattisille naisille jää seuraa miehistä, joita kiinnostaa naisessa jokin ihan muu kuin fitnesspeppu.

Vierailija
56/80 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin myös eilen tällaisen pariskunnan, mies oli komea ja tyylikäs ja heillä oli pieni lapsi, nainen oli lihava ja hiukset likaiset, käveli todella huonosti. Kun olivat mun kohdallani, näin että nainen oli aika nuori mutta Kasvot olivat aivan selvästi kortisonin turvottamat. Eli joku sairaus joka oli muuttanut hänet sellaiseksi, ja mies pysyi rinnalla.

Vierailija
57/80 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 21:42"]

Aloin siinä sitten miettiä miksi mies joka varmasti saisi paremman naisen, valitsee jäädä tällaisen rumiluksen luo.

[/quote]

Kaikki eivät tunnu ymmärtävän, kuinka vaikeaa monelle miehelle naisen saaminen on. Saadakseen ihan ok - naisen, täytyy miehellä olla jo todella hyvät "naistenkaatokyvyt" (karismaa, rahaa, pilkettä silmäkulmassa, paha poika, pitkä tms.). Jopa "tankin" iskenyt mies on voittaja verrattuna moneen muuhun.

Sinkuksi jääminen, sen paremman naisen löytämisen toivossa, on monelle miehelle ison luokan riski. Satunnaisen seksin saaminen on hyvin harvojen hupia. Ja mies ilman mahdollisuutta seksiin on aivan pistoksissa koko ajan. Silloin ajatukset pyörivät naisettomuuden ympärillä häiriten kaikkea muuta tekemistä.

Vierailija
58/80 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:28"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:18"]

[/quote]

Onneton vertaus, nyt ei ollut kyse palovammoista. Ja noita tankinkokoisia naisia näkee ihan komeiden miesten kanssa jatkuvasti. Säälin niitä miehiä.
[/quote]

Mitä ihmettä! :D Ei kai sitä nyt aikuista ihmistä tarvitse sääliä jos sillä ei ole 10++ puoliso!? Tässä maassa saa aivan varmasti eron kun vaimon paino alkaa näyttämään viittä kiloa yli naimapainon!

Vierailija
59/80 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa mieltä. Raskauksia voi olla ja lapsia liuta. Ei ole tekosyy sille että painetaan 30 kiloa enemmän kuin tavattaessa, eikä muutenkaan pidetä huolta ulkonäöstä. Paskapuhetta, että nainen rupsahtaa kun lapset on tehty. Se on naisesta itsestään kiinni.

Monta kertaa tapaa tosiaan ihan hyvännäköisiä 40+ miehiä joiden akat on aivan järkyttääviä tankkeja lilansävyisine hiuksineen. Ei näin, akat. Ei  näin.

Vierailija
60/80 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:35"]

Ihan samaa mieltä. Raskauksia voi olla ja lapsia liuta. Ei ole tekosyy sille että painetaan 30 kiloa enemmän kuin tavattaessa, eikä muutenkaan pidetä huolta ulkonäöstä. Paskapuhetta, että nainen rupsahtaa kun lapset on tehty. Se on naisesta itsestään kiinni.

Monta kertaa tapaa tosiaan ihan hyvännäköisiä 40+ miehiä joiden akat on aivan järkyttääviä tankkeja lilansävyisine hiuksineen. Ei näin, akat. Ei  näin.

[/quote]

Vaimo sanoi että vasta raskaana tiesi miltä tuntuu olla oikeasti nälässä. Hän siis kertoi vakuuttavalla äänensävyllä ja ilmeellä minulle sen tunteen mitä nälänhädässä olevat tuntevat.

Me miehet emme voi kuulemma koskaan tuntea sellaista tunnetta. Siis se söi kermakakun ihan yksinään ykkösellä :o