Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tankki ja ok-näköinen mies

Vierailija
15.09.2015 |

Kävin tänään sellossa ja näin ihan ok-näköisen ja merkkivaatteisiin pukeutuneet pitkän miehen, jonka seurassa oli lapsi ja aivan järkyttävän näköinen tankkimamma. Naisella on roimasti ylipainoa, rasvaisen näköiset punaiset hiukset ja rumat kasvot.

Aloin siinä sitten miettiä miksi mies joka varmasti saisi paremman naisen, valitsee jäädä tällaisen rumiluksen luo. Ymmärrän se että nainen on joskus voinut olla hoikka ja välittää ulkonäöstään, ja näin ollen saanut miehen haaviinsa, mutta sitten lasten saatuaan rupsahtanut aivan täysin. Miksi mies hyväksyy kohtalonsa ja jää tuollaisen hirvityksen luo? Onko rakkaus todella liian palavaa vai onko mies vaan saamaton että saa aikaiseksi hakea eroa? 

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:33"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 21:42"]

Aloin siinä sitten miettiä miksi mies joka varmasti saisi paremman naisen, valitsee jäädä tällaisen rumiluksen luo.

[/quote]

Kaikki eivät tunnu ymmärtävän, kuinka vaikeaa monelle miehelle naisen saaminen on. Saadakseen ihan ok - naisen, täytyy miehellä olla jo todella hyvät "naistenkaatokyvyt" (karismaa, rahaa, pilkettä silmäkulmassa, paha poika, pitkä tms.). Jopa "tankin" iskenyt mies on voittaja verrattuna moneen muuhun.

Sinkuksi jääminen, sen paremman naisen löytämisen toivossa, on monelle miehelle ison luokan riski. Satunnaisen seksin saaminen on hyvin harvojen hupia. Ja mies ilman mahdollisuutta seksiin on aivan pistoksissa koko ajan. Silloin ajatukset pyörivät naisettomuuden ympärillä häiriten kaikkea muuta tekemistä.

[/quote]

ihan totta.

Vierailija
2/80 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 11:35"]

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 11:33"]Sellaisen hoikan, muodikkaan ja tyhjäpäisen ihmisen kanssa vaikka seksi voi olla todella tylsää. Mitä jos ei voisi jutella punaviinin ääressä porukalla politiikasta, kulttuurista? Kävisi sääliksi mies jonka vaimolla ei olisi ikinä mitään älykästä sanottavaa. Pelkän ulkonäön takia en säälisi.:) [/quote] Ei älykkyys ole ainoastaan sitä että osaa puhua politiikasta. Mulle ainakin merkitsee eri asioita

[/quote]

Minä osaan keskustella kaikista tylsistä jutuista ympäripyöreän uskottavasti. Luon aina sellaisen seksikkään tietäväisen katseen vaikka ei voisi yhtään kiinnostaa politiikka, taide tai muu paska. Lähinnä perse kiinnostaa.

Mieluummin keskustelisin ACDC:n kitaristin edesottamuksista ja miten kaman käyttö on vaikuttanut tiettyjen biisien kulkuun. Osaan kyllä keskustella kaikesta ja teeskennellä kiinnostunutta, kunhan ei tarvitse vuosikausia jatkaa peliä.

-Georg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla merkitsi ulkonäköä enemmän se että kuka niistä monista antoi anaalia. Vasta tämän jälkeen mietin kuinka usein anaalia saa viikossa ja sitten tuli vasta ulkonäkökriteerit, koska ei saa ottaa kahta. Siksi pitää ottaa se jolta ehkä tulevaisuudessakin saa anaalia. Eli päätös on hyvin vaikea kun etsii elämänsä naista.

Ulof

Vierailija
4/80 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:09"]

Ootteko te vastaajat esim naimisissa? Mä olen, ja ihan oikeesti. Jos joskus kävis niin, että vituttais miehen rupsahtaminen, niin luuletteko oikeesti että jättäisin sen? :D en jättäis. 

[/quote]

Et niin, mutta jos häneltä työpaikka ja varallisuus häviää, eikä uutta tule, niin kello tikittää jo suhteen loppumiselle.

Vierailija
5/80 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 09:52"]

Joskus miehen kanssa vitsaillaan et jättäiskö jompikumpi jos toinen lihois, joutuisi pyörätuoliin tai muuta vastaavaa. Ei kai nyt oikeesti, ja jos mun mies haluisi erota jonkun tollasen syyn takia, et vaikka lihoisin niin saisi mennäkkin. Yök. Ollaan tuettu toisiamme vaikeemmissakin asioissa kun paino-ongelma. Ne ketkä näitä tankkien puolisoita säälii, ovat ilmeisesti kateellisia, koska ulkonäkö ei merkkaakaan kaikkille kaikkea!

[/quote]

Pyörätuoliin joutuminen ja lihominen ovat aivan eri asioita. Lihominen on valinta, halvaantuminen ei. 

Vierailija
6/80 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on tosi ankeat stereotypiat taas kehissä, av:läisten mielestä on olemassa kaksi naistyyppiä: joko olet lihava, sydämmellinen ja fiksu tai kaunis, hoikka tyhjäpää bimbo. Kyllä se naiset nyt vaan niin on että läski voi olla sydämetön idiootti ja kaunis voi olla fisku ja sydämmellinen. Minä ainakin uskon että lihavat ovat yleensä alemmista sosioekonomisista asemista lähtöisin, koska harvemmin näkee korkeakoulutettuja tankkeja.

Vierailija
7/80 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein myös komealla miehellä näkee valjun ja mitään sanomattoman naisen. Vaaleat tai tylsän ruskeat lyhyet hiukset, ei meikkiä, tylsät viestit tai tavalliset vaatteet päällä. Oikein perus finskimuija.

Vierailija
8/80 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jäin rupsahtaneen ja homssuisen vaimoni kanssa yhteen, ei tosin käyty yhdessä muuta kuin kaupassa ja pari kertaa teatterissa. Sitä se rakkaus teettää. No, sitten lapset kasvoivat ja talo valmistuu. Vaimo alkoi kuntoilla ja muutenkin hoitaa itseään. Arvaatte kai mitä tapahtui kun hän oli taas entinen hyvännäköinen itsensä? Aivan oikein, minä olin tehnyt tehtäväni ja sain häipyä. Sinne meni lapset, talo, uudempi auto ja kesämökki, pitäähän sitä tasinkoa. Yhteenkään naiseen en ole sen jälkeen luottanut, tästä jo 7 vuotta.

Vierailija
9/80 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen kateellinen sille naiselle. Kauniiksi kehuttu, hoikka sinkku olen ja en ole löytänyt parisuhdetta, joten olen kateellinen että siinä naisessa on luultavasti jotain sellaista mikä on kullanarvoista ja mistä kannattaa pitää kiinni.

Vierailija
10/80 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen hoikan, muodikkaan ja tyhjäpäisen ihmisen kanssa vaikka seksi voi olla todella tylsää. Mitä jos ei voisi jutella punaviinin ääressä porukalla politiikasta, kulttuurista?

Kävisi sääliksi mies jonka vaimolla ei olisi ikinä mitään älykästä sanottavaa. Pelkän ulkonäön takia en säälisi.:)

Vierailija
11/80 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 11:34"]

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 11:30"]Mä taas olen kateellinen sille naiselle. Kauniiksi kehuttu, hoikka sinkku olen ja en ole löytänyt parisuhdetta, joten olen kateellinen että siinä naisessa on luultavasti jotain sellaista mikä on kullanarvoista ja mistä kannattaa pitää kiinni. [/quote] Niin! Mikäs tämän ap: tarina on? Olet omasta mielestä tosi kaunis mutta miehille et kelpaa? :D

[/quote] AP:n tarina on seuraava: ap on onnellisessa parisuhteessa komean ja korkeasti koulutetun miehen kanssa. Olemme olleet 14 vuotta yhdessä. Harrastamme liikuntaa ja syömme suht terveellisesti. Mies käy salilla, minä jumpalla. Olen kaunis kolmekymppinen, minua luullaan monesti nuoremmaksi kun mitä olen. Minulta kysyttiin esim. viime kesänä papereita kun tilasin yhden siiderin Mbarin terassilla :)

Ps. Olen korkeasti koulutettu ja mukava ihminen. Isoimmat paheeni on juoruilu ja viinin litkiminen aina silloin tällöin. 

Vierailija
12/80 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 11:30"]Mä taas olen kateellinen sille naiselle. Kauniiksi kehuttu, hoikka sinkku olen ja en ole löytänyt parisuhdetta, joten olen kateellinen että siinä naisessa on luultavasti jotain sellaista mikä on kullanarvoista ja mistä kannattaa pitää kiinni.
[/quote]

Niin! Mikäs tämän ap: tarina on? Olet omasta mielestä tosi kaunis mutta miehille et kelpaa? :D

Vierailija
13/80 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 11:33"]Sellaisen hoikan, muodikkaan ja tyhjäpäisen ihmisen kanssa vaikka seksi voi olla todella tylsää. Mitä jos ei voisi jutella punaviinin ääressä porukalla politiikasta, kulttuurista?

Kävisi sääliksi mies jonka vaimolla ei olisi ikinä mitään älykästä sanottavaa. Pelkän ulkonäön takia en säälisi.:)
[/quote]

Ei älykkyys ole ainoastaan sitä että osaa puhua politiikasta. Mulle ainakin merkitsee eri asioita

Vierailija
14/80 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:31"]

No minä olen tuollainen ruma ja läski ämmä, jolla on komea, pitkä, tyylikäs ja rikas mies.

Pääasia on, että mies on älykäs ja halusi älykkään naisen. Ap:n kaltaiset takaavat pinnallisilla möläytyksillään, että oikeasti fiksuille ja empaattisille naisille jää seuraa miehistä, joita kiinnostaa naisessa jokin ihan muu kuin fitnesspeppu.

[/quote]

Tällä palstalla kuulee kyllä huomattavasti useammin kommentteja kaljaa kittaavista karjalalippiksistä.

Vierailija
15/80 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 22:19"]Olen aidosti välillä järkyttynyt tästä empatiakyvyttömien ihmisten määrästä täällä palstalla. Mulle ei tulisi mieleenikään kirjoittaa tuollaista joistain näkemistäni ihmisistä, saati puhua irl tommosia jollekin. Sinähän et heitä tunne, vieraita ihmisiä, ja useimmille meistä rakkaus on elämässä tärkeintä, se että on hyvä olla kahdestaan sen toisen kanssa. Rakkaus tulee monen tekijän summana kenelle sitten tuleekaan, kenelle muodostuu mistäkin, etkä sinä voi... argh... et voi  kuvitella sun yltiöpinnallisten kovien kriteereiden olevan jotenkin määrittäviä muidenkin ihmisten valinnoissa! Meistä ihmisistä jokainen on omalla tavallaan vajavainen, kukaan täällä ei ole täydellinen. Kylläpä tuli paha mieli sen naisen puolesta, siis ihan kenen tahansa puolesta, josta joku kommentoi tuohon tyyliin.
[/quote]

No hysshyssshysssss ei saa sanoa mielipidettään ei... itke nyt sen valaan puolesta, sekin varmaan itkee keksipaketti kädessä ja jäätelö toisessa.

Vierailija
16/80 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 11:34"][quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 11:30"]Mä taas olen kateellinen sille naiselle. Kauniiksi kehuttu, hoikka sinkku olen ja en ole löytänyt parisuhdetta, joten olen kateellinen että siinä naisessa on luultavasti jotain sellaista mikä on kullanarvoista ja mistä kannattaa pitää kiinni.
[/quote]

Niin! Mikäs tämän ap: tarina on? Olet omasta mielestä tosi kaunis mutta miehille et kelpaa? :D
[/quote]

Olen tekstin kirjoittaja enkä ole ap, aloittajahan ihmetteli näitä pariskuntia minä en. En mä omasta mielestäni ole tosi kaunis, aika normaalin näköinen, mutta totesin vaan mitä on sanottu. Ei ihan kaikki elämässä ole kiinni siittä ulkonäöstä elämässä.

Vierailija
17/80 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 08:22"]

Mun on kyllä pakko sanoa että jos mieheni lihoisi vaikka 30kg ollen näin selvästi lihava niin en todellakaan enää haluaisi häntä seksuaalisesti ja tämä kyllä vaikuttaisi sitten moneen muuhunkin asiaan parisuhteessa. On aivan eri asia jos kasvot menee pilalle esim onnettomuuden takia entä syödä itsensä kauheaksi läskiksi. Itsekin pidän itseni hoikassa kunnossa koska näytän niin paremmalta ja tiedän että ei mieheni lihavista naisista tykkää. Kyllä mulle ulkonäkö on parisuhteessa tärkeä asia, sekä oma että puolison. Kuka haluaisi joka aamu herätä ruman ihmisen vierestä vaikka sen luonne olisikin aivan huippu.

[/quote]

Sama täällä. En voisi harrastaa seksiä ylipainoisen kanssa. Siinä ei ole mitään pinnallista vaan en vain voisi, pelkäisin lisäksi miehen saavan sairauskohtauksen. Mutta jos olisin sitoutunut liittoon miehen kanssa, voisin varmaan ajatella myös seksitöntä suhdetta. Seksi nyt ei ylipäätään ole minulle kovin tärkeää. Ehkä siitä johtuukin, että toisen pitää miellyttää minua olemukseltaan, jotta voisin ajatella häntä seksuaalisena olentona. 

Vierailija
18/80 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 11:09"]

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 09:52"]

Joskus miehen kanssa vitsaillaan et jättäiskö jompikumpi jos toinen lihois, joutuisi pyörätuoliin tai muuta vastaavaa. Ei kai nyt oikeesti, ja jos mun mies haluisi erota jonkun tollasen syyn takia, et vaikka lihoisin niin saisi mennäkkin. Yök. Ollaan tuettu toisiamme vaikeemmissakin asioissa kun paino-ongelma. Ne ketkä näitä tankkien puolisoita säälii, ovat ilmeisesti kateellisia, koska ulkonäkö ei merkkaakaan kaikkille kaikkea!

[/quote]

Pyörätuoliin joutuminen ja lihominen ovat aivan eri asioita. Lihominen on valinta, halvaantuminen ei. 

[/quote]

Ei se nyt ihan noinkaan ole! Itse sairastuin ja kortisonikuurikin jätti jälkensä, olen "pöhöttynyt" ja hiukset ohentuneet. Minua on kadulla katsottu ja arvosteltukin ääneen, ei kukaan ole kysynyt mistä lihominen johtuu. Juu, valitsisin mielellään sen normaalipainon, mutta kun se sei ole mahdollista.

Vierailija
19/80 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin se noin päin menee. Rumallakin miehellä on hyvät mahkut saada kaunis nainen, naiset ei niin paljon katso ulkonäköä vaan sitä persoonaa. Miehet nyt yleisesti ottaen menee just sinne minne vehje näyttää, ja sehän yleensä näyttää niihin kauniimpiin naisiin. 

Vierailija
20/80 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se vaan niin on, että APn kaltainen ei tule ikinä saamaan hyvää ja komeeta miestä. Noin katkera nainen kyllä huomataan ja kierretään kaukaa.