Mitä Iso-britanniassa on tapahtunut? Pääministerit vaihtuvat tiuhaan tahtiin ja taas on odotettavissa, että nykyinen PM eroaa.
Jotain on selvästi pielessä UK:n poliittisessa systeemissä.
Kommentit (11)
Miksi Starmer-ketjuni poistettiin?
Munko se pitäisi kertoa täällä jossa ei mitään sensuurin takia saa edes puhua?
Briteissä se pääministerin paikka on aika tuulinen. Kansa tahtoo eroon ulkomaalaiista, mutta näistä ei ikinä lupauksista huolimatta ole karsimaan sitä
Britit maksaa Rnskalle miljardi euroa joka vuosi, että nämä hoitaisivat oman EUn ulkorajansa valvonnan ja se jos mikä kertoo EUn jäsenmaista kaiken tarvittavan
Työväenpuolue leikkasi kuten oikeisto ennen ja suosio romahti,siinähän se.
Tulijoita asutetaan hotelleihin oma väki asuu kadulla. Lisäksi vielä se miten ne kohtelevat nuoria tyttöjä.
Britit äänestävät aina uutta pääministeriä hoitamaan asiat kuntoon ja sama meno jatkuu silti aina vaan
Vierailija kirjoitti:
Tulijoita asutetaan hotelleihin oma väki asuu kadulla. Lisäksi vielä se miten ne kohtelevat nuoria tyttöjä.
Britit äänestävät aina uutta pääministeriä hoitamaan asiat kuntoon ja sama meno jatkuu silti aina vaan
Ei pääministeriä äänestetä.
Britit ovat saaneet tarpeekseen tulijoiden hyysäämisestä, sensuurista, oman kansan polkemisesta. Muutos on väistämätön, mutta politikot ovat täysin kykenemättömiä tekemään muutoksia.
Vierailija kirjoitti:
Briteissä se pääministerin paikka on aika tuulinen. Kansa tahtoo eroon ulkomaalaiista, mutta näistä ei ikinä lupauksista huolimatta ole karsimaan sitä
Britit maksaa Rnskalle miljardi euroa joka vuosi, että nämä hoitaisivat oman EUn ulkorajansa valvonnan ja se jos mikä kertoo EUn jäsenmaista kaiken tarvittavan
Yleensä maat ovat tarkempia maahantulevista kuin maastapoistuvista henkilöistä. Mitä sinusta Ranska tekee väärin?
Britanniassa on aina ollut pääministereitä, joiden kausi on kestänyt jopa alle vuoden. Nyt on ehkä ollut useampi pätkäministeri, kun enää ei voi EU:ta syyttää maan sisäisistä ongelmista, joten tyytymättömyys kohdistuu omaan hallitukseen.
Ihmiset ovat kyllästyneitä muslimien perseennuolentaan.